Gå til innhold

Ferier med mine, dine og felles, og begge familier langt unna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har både felles og særkullsbarn, og både egen og partners familie langt unna - hvordan fordeler dere ferier slik at dere får besøkt alle i løpet av året? 

Deler dere dere opp, eller besøker dere alle med alle unger? Andre løsninger? 

Anonymkode: 129c8...e4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I begynnelsen var det et mas fra alle, og hele sommerferien gikk til å besøke familie og slekt. Vi var utslitt etter fire ukers sommerferie. (Alle reiste sammen)

Nå har vi sluttet å reise på besøk, siden ingen av de besøker oss. Sånn løste vi det. 

Anonymkode: 814e5...461

AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre bor langt unna. Mannens barn har lite lyst til å være med dit, så vi dro kun meg, mannen, mitt barn og våre felles i sommer. Skal dit i høstferien også, men da blir det kun meg og mine barn. Mannen og hans barn har andre planer. 

Mine svigerforeldre bor bare en times kjøring unna, og mine barn vil gjerne være med dit. Som oftest drar vi alle mann. 

Anonymkode: 1efad...de3

AnonymBruker
Skrevet

Vi roer ned og tar det med ro, besøker ikke alle samme sommer. Orker ikke bruke en hel ferie på å reise rundt som nomader, både oss voksne og barna trenger å lade batteriene og kose oss med egne planer. Særkullsbarna som har slekt på begge sider har lite lyst til å reise til ste-slekt i tillegg, noe jeg forstår godt - det blir potensielt hele fire slekter å skulle forholde seg til, om begge foreldrene har ny partner... Så vi presser ingen, men deler oss litt opp, noen reiser der, andre dit. Folk kan komme på besøk til oss også. 

Anonymkode: 6b778...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...