AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Jeg trenger å gå ned 3-4 kg, og vil gjerne ha deres beste tips for å klare det. Jeg har forholdsvis grei kunnskap om kalori-innhold i mat, og vet hva som må til, men har veldig god matlyst og er spesielt glad i sjokolade, så der har jeg mye å gå på. Trener vanligvis to ganger i uka, og tror det er urealistisk å klare mye mer enn det pga hektisk hverdag. Jeg tenker at realistisk vektnedgang er ca 0,5 kg i uka. Hva er deres beste tips for å lykkes? Tenker på alt fra hva som er gode alternativ til lunch, hvordan unngå småspising etc. Anonymkode: 9831d...da9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Prøv å gå 12 000 skritt hver dag, kjenner du søtsuget komme om kvelden hjelper det med en kopp te, og ha en måltidsrytme, måltidsrytmen er alfa omega for å unngå at jeg overspiser på kvelden Anonymkode: d34f2...df2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Så bra at du tar tak i det nå og ikke når overvekten er 30-40 kg i motsetning til 3-4 kg. Det som er så greit for deg når du har så lite du skal ned er at du faktisk ikke trenger å gjøre noen store endringer. Det jeg pleier å gjøre når jeg har gått opp litt er bare å bli bevisst på hva jeg putter i munnen i løpet av en dag. Kutter småspisingen og holder meg til faste måltider. Begrenser sjokoladen til et par ganger i uken, og reduserer mengden. Drikker kaffe uten melk. Sånne små grep. I tillegg så kan du øke aktiviteten med å legge inn en fast tur hver kveld hvor du går minst en halv mil i grei fart. Det gir en energiboost, og mens du er ute så slipper du småspisingen på kvelden. Lykke til 🙂 Anonymkode: b35e7...36b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Jeg spiser ikke før kl 12, og ikke etter kl 20. Veier all maten også. Spiser kl 12, kl 16 og senest kl 20. Må være såpass streng mot meg selv☺️ Anonymkode: 81f95...61e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Ikke kjøp inn sjokolade eller annet godteri, er du som meg er det vanskelig å la det ligge i skapet. Dersom du har bestemt deg for å spise godis på lørdag, kjøper du det på lørdag, og ikke mer enn du har tenkt å spise. Ikke spis noe mellom måltidene og ikke drikk noe med kalorier. Ikke spis deg veldig mett, og kun en posjon middag. Anonymkode: 6e09e...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå