Gå til innhold

Blir så forbanna!!! Vil bare hyle og skrike og kaste alt jeg ser😢

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde så troa, og nå kommer menssymptomene snikende. Dvs at det heller ikke denne gangen gikk😢 Jeg er så lei og blir så skuffet!! Vi gjør alt det rette, det er ingenting galt, og likevel så blir jeg ikke gravid. Denne mnd vet jeg at vi har truffet, jeg har unngått å spise sukker og jeg har hatt masse EL-slim. 

Blir bare så rådvill og frustrert. Har følt meg litt gravid i det siste og har også målt temp som har steget. Dette skulle tyde på graviditet. Har drømt at jeg får positiv test der noe så dumt som «drømmetyding» sier at kan bety at man faktisk er gravid og at man bør ta en test🙄 Har drømt om at jeg tar graviditetstester før, men aldri klart å tyde de før. De har vært blurry i drømmen. Nå tok jeg flere og absolutt alle var positive, til og med CB digital!!

Men neida, nå kommer menssymptomene! Herregud så skuffet jeg blir! Vil bare legge meg ned og gråte😭

Beklager, trengte bare å få det ut😢

Anonymkode: 41b44...eef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil menssymptomene si? Det og graviditetssymptomer er ganske likt

Anonymkode: c4db8...d10

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville bare si at jeg er lei meg for å høre hvordan du har det. Det er helt syk prosess og hå gjennom å prøve å få barn. Helt forferdelig hva det gjør med psyken. Alle forventningene som føles som en rus, håpet, drømmene og så den knusende realiteten som kaster deg i bakken. Berg og dalbane på steroider. Jeg håper og ønsker inderlig det går deres vei, om så ikke nå så senere:)

Anonymkode: 614cb...6a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg.. Det er så sårt :( 

btw, Kuttet ut sukker? Skal det hjelpe? 🙈

Anonymkode: cc105...598

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange dpo er du nå, og har du prøvd å ta en test? Vet hvor altoppslukende prøving kan bli... 

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt tester bare i drømmene, eller har du fått positive tester i virkeligheten nå? 
Jeg er gravid, og hadde en del tegn til mensen (som aldri kom likevel) i begynnelsen. Ikke gi opp håpet før tante rød faktisk er her ❤️ 

Heier på deg ❤️

Anonymkode: 6075f...34a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok også sorgen på forskudd den mnd jeg ble gravid! Fikk et kjent menssymptom (for meg) og var bombesikker på neg test.. meeeen, den var kjempepositiv på IKM🤩 Håpet er ikke ute enda🙏🏼

Anonymkode: d2887...743

Gjest Blondie65
Skrevet

Hei på deg TS.

Her kan jeg ikke bidra med så mye annet enn en diger klem :klem:

Skrevet

Huff, husker dette ås godt...
Føler med deg. Det suger!
Sender bare en liten solskinnshistorie herfra, selv om prøvetiden var frustrerende (begge gangene) har jeg nå to fine jenter som resultat. Det går tilslutt :) 

Hadde menssmerter og symptomer da jeg ble gravid alle gangene. Og med lillesøster hadde jeg til og med en helt normal mens - men var MYE mer gravid etterpå. Så kroppen er ganske ivrig på å lage barn om den først blir befruktet kan man si :) Men tok 6 mnd før den rette spiren satt her hver gang. Så det er ikke noe gøy alle den gangene det ikke går...

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde så troa, og nå kommer menssymptomene snikende. Dvs at det heller ikke denne gangen gikk😢 Jeg er så lei og blir så skuffet!! Vi gjør alt det rette, det er ingenting galt, og likevel så blir jeg ikke gravid. Denne mnd vet jeg at vi har truffet, jeg har unngått å spise sukker og jeg har hatt masse EL-slim. 

Blir bare så rådvill og frustrert. Har følt meg litt gravid i det siste og har også målt temp som har steget. Dette skulle tyde på graviditet. Har drømt at jeg får positiv test der noe så dumt som «drømmetyding» sier at kan bety at man faktisk er gravid og at man bør ta en test🙄 Har drømt om at jeg tar graviditetstester før, men aldri klart å tyde de før. De har vært blurry i drømmen. Nå tok jeg flere og absolutt alle var positive, til og med CB digital!!

Men neida, nå kommer menssymptomene! Herregud så skuffet jeg blir! Vil bare legge meg ned og gråte😭

Beklager, trengte bare å få det ut😢

Forstår det sånn at du i virkeligheten og ikke drømmen har positive tester?  Det er ikke uvanlig at man får menssmerter i starten uten det trenger og bety at det går galt. Det er en reaksjon i kroppen som skjer når man blir gravid og man kan få masse rare symptomer som ligner når man får mensen. 

Anonymkode: cb40e...278

Skrevet

Hva mener du med menssymptomer? Tegn på tidlig graviditet er mensmurringer. 

Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg spratt opp av sengen om natta og løp på badet fordi jeg trodde at "nå gikk graviditeten i dass, nå får jeg mensen, må ta på bind". Skikkelige mensmurringer, tak i livmoren som minnet om menskramper i varierende grad. Men nei, noe blod kom aldri, svangerskapet gikk fremover som det skulle. 

Man kan lett bli lurt og tro at mensen er rett rundt hjørnet, ja! Det er helt vanlig.

Men eh... litt uklart. Har du testet på ordentlig og fått positiv test nå eller hadde du bare drømt det?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kaste alt du ser? Hva hjelper det lissom? Om du ser en hund, skal du kaste den? 🤷‍♀️

Anonymkode: 8dc81...187

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt. Er du gravid eller ikke? Er testene tatt i drømmene dine eller i virkeligheten?

Anonymkode: a7dc7...fda

• Liker 1
Skrevet

Hun skriver jo at hun har drømt om de testene. At de alltid før har vært blurry når hun har drømt om dem, men denne gangen var de klart positive. I drømmen.

Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaste alt du ser? Hva hjelper det lissom? Om du ser en hund, skal du kaste den? 🤷‍♀️

Veldig irriterende når barn henger på et voksenforum🤦🏻‍♀️

Skjønner heller ikke at folk ikke forstår at det er drømmer hun snakker om når hun nevner tidligere drømmer om positiv test som har vært blurry og drømmen hun hadde nå der hun tydelig så at de var positive. Hun skriver jo at hun ikke blir gravid...

Endret av Løvinnens
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tok også sorgen på forskudd da menssmerter kom noen dager før IKM, men da det fortsatt ikke var kommet noe mens til tross for smertene tok jeg test 4 dager over IKM som var positiv. Da hadde vi prøvd i 37 måneder så var veldig vant med min syklus som var stabil, og det var helt likt egentlig før mens og når jeg ble gravid i forhold til mensmurringer og smerter.

Anonymkode: f80c5...814

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hjelper denne kommentaren da? Har du aldri vært så oppgitt at du bare vil rope det ut, pælme en sko i veggen eller legge deg ned og hulkegråte? Det er helt vanlig, og helt lov å ha det sånn. Betyr ikke nødvendigvis at man handler på tankene man har, men godt å få luftet frustrasjonen. Kanskje hjelper det å lufte det her, så slipper TS å kaste alt hun ser🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, TS her.. Beklager at jeg ikke har svart. Var bare så langt nede i går.  Til dere som spør om jeg mener drøm eller ekte så er det snakk om drømmer når jeg sier at jeg tidligere har drømt at jeg tar graviditetstester men at jeg i drømmen ikke har klart å tyde resultatet. Denne gangen (altså drømmen jeg hadde natt til i går) så var alle testene jeg tok tydelig positive. Jeg så i drømmen at testene jeg tok ble helt klart positive. Skjønner at dette kom ut forvirrende, jeg burde ordlagt meg annerledes.

Jeg var så veldig lei meg og langt nede i går når jeg kjente at menssmertene kom. Det var murringer og stikninger og jeg kjenner det fortsatt i dag. Men nå er jeg så forvirret for tro det eller ei, da jeg tok en ny test i dag morgens (hadde egentlig gitt opp) så ble den faktisk svak positiv😱 Føler virkelig at jeg drømmer nå og jeg kan bare ikke forstå det. Er bare ca 10/11 dager etter dpo så at jeg var så langt nede i går er jo fordi jeg kjente menssmerter. Sånne som jeg pleier å få noen dager før mensen. 

Jeg kjenne disse smertene fortsatt i dag og nå er jeg redd det bare er en kjemisk graviditet. Eller at jeg mister igjen slik jeg har gjort før. Men dere har helt rett, man bør virkelig ikke ta sorgene på forskudd❤️

Tusen hjertelig takk for alle støttende ord, så glad for at det er så mange snille damer på dette forumet❤️ Nå må jeg bare ta ny test i morgen og også ta en blodprøve hos legen bare for å være sikker. Klarer som sagt ikke helt å tro det🤔

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ikke tenke så mye på det, prøv å glem hele greia og tving deg selv til ikke å mase og stresse så mye. Skjønner at det ikke er så lett, men det er ikke sunt for deg å stresse sånn. Prøv å heller fokusere på å gjøre noe hyggelig sammen med samboeren din. 

Anonymkode: 4aaf1...4a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, TS her.. Beklager at jeg ikke har svart. Var bare så langt nede i går.  Til dere som spør om jeg mener drøm eller ekte så er det snakk om drømmer når jeg sier at jeg tidligere har drømt at jeg tar graviditetstester men at jeg i drømmen ikke har klart å tyde resultatet. Denne gangen (altså drømmen jeg hadde natt til i går) så var alle testene jeg tok tydelig positive. Jeg så i drømmen at testene jeg tok ble helt klart positive. Skjønner at dette kom ut forvirrende, jeg burde ordlagt meg annerledes.

Jeg var så veldig lei meg og langt nede i går når jeg kjente at menssmertene kom. Det var murringer og stikninger og jeg kjenner det fortsatt i dag. Men nå er jeg så forvirret for tro det eller ei, da jeg tok en ny test i dag morgens (hadde egentlig gitt opp) så ble den faktisk svak positiv😱 Føler virkelig at jeg drømmer nå og jeg kan bare ikke forstå det. Er bare ca 10/11 dager etter dpo så at jeg var så langt nede i går er jo fordi jeg kjente menssmerter. Sånne som jeg pleier å få noen dager før mensen. 

Jeg kjenne disse smertene fortsatt i dag og nå er jeg redd det bare er en kjemisk graviditet. Eller at jeg mister igjen slik jeg har gjort før. Men dere har helt rett, man bør virkelig ikke ta sorgene på forskudd❤️

Tusen hjertelig takk for alle støttende ord, så glad for at det er så mange snille damer på dette forumet❤️ Nå må jeg bare ta ny test i morgen og også ta en blodprøve hos legen bare for å være sikker. Klarer som sagt ikke helt å tro det🤔

Jeg vil tørre å si gratulerer, du er gravid ❤️
vanlig med mens-følelse i beg av svangerskap. Jeg hadde stikkinger nedentil og i brystene. 
Det er ikke vanlig med positiv test, hvertfall ikke så tidlig. Så ja, her er det nok baby på vei 🥰

Anonymkode: 0a04b...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...