AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Hjelp, Jeg tror jeg blir overvåket av min mann!! Han vet alltid hvem jeg har pratet med og hvor jeg har vært. Har også oppdaget at han plutselig har blitt veldig sjalu på en kollega etter at jeg for bare noen dager siden fortalte min venninne at det har begynt en utrolig sjarmerende og hyggelig mann på jobben min. Har ikke nevnt kollegaen min for mannen min, men han begynte plutselig en utspørring om jeg hadde fått ny kollega, hvem han var, hvordan jeg jobber med han osv. Han ble sur da jeg egentlig i dag skulle på kafé ned kollegene deriblant han nye... Jeg endte opp med å ikke gå... Jeg synes dette er skremmende. Han er ganske kontrollerende- det har han alltid vært. En litt vond spiral. Siden han fort blir sjalu, har jeg unngått å si hendelser eller kanskje pyntet på sannheten innimellom. I noen tilfeller har han funnet ut den egentlige sannheten (ikke vet hvordan) noe som gjør at han ikke stoler 100% på meg. Jeg har aldri vært utro. Kan jeg finne ut om jeg blir overvåket? Hvordan gjør jeg i såfall det? Vi har to barn sammen- og jeg er glad i han, og kommer ikke til å gå uansett. Når vi har det bra - så har vi det veldig bra! En perfekt, omsorgsfull mann - men til tider VELDIG sjalu 🙈 Anonymkode: 5546c...c55
Paradoxx Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Du kan sjekke hvilke innlogginger du har hatt på din Facebook, du finner det på innstillinger et sted Kanskje lurt å benytte seg av «logg ut av alle enheter» i tillegg til å bytte passord? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Dette høres ut som noe som kan utvikle seg til noe alvorlig over tid. Det kan hende han har noen stygge sider ved seg selv han ikke har vist enda. Mannen din er sykelig sjalu. Dra dit hvor mobilen din ble kjøpt og be de hjelpe deg med å finne det ut, og hvis de ikke kan hjelpe deg så spør du om de kjenner noen som kan hjelpe deg å finne det ut evt hvordan du kan finne det ut om den faktisk er overvåket. Tror ikke du kan finne ut det på egenhånd. Jeg ser du har skrevet at du ikke kommer til å gå fra mannen din, men mitt råd til deg er, HVIS du faktisk finner ut at han overvåker telefonen din, så er det et godt tegn på å forlate han. Lykke til! Anonymkode: 2c12b...18b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp, Jeg tror jeg blir overvåket av min mann!! Han vet alltid hvem jeg har pratet med og hvor jeg har vært. Har også oppdaget at han plutselig har blitt veldig sjalu på en kollega etter at jeg for bare noen dager siden fortalte min venninne at det har begynt en utrolig sjarmerende og hyggelig mann på jobben min. Har ikke nevnt kollegaen min for mannen min, men han begynte plutselig en utspørring om jeg hadde fått ny kollega, hvem han var, hvordan jeg jobber med han osv. Han ble sur da jeg egentlig i dag skulle på kafé ned kollegene deriblant han nye... Jeg endte opp med å ikke gå... Jeg synes dette er skremmende. Han er ganske kontrollerende- det har han alltid vært. En litt vond spiral. Siden han fort blir sjalu, har jeg unngått å si hendelser eller kanskje pyntet på sannheten innimellom. I noen tilfeller har han funnet ut den egentlige sannheten (ikke vet hvordan) noe som gjør at han ikke stoler 100% på meg. Jeg har aldri vært utro. Kan jeg finne ut om jeg blir overvåket? Hvordan gjør jeg i såfall det? Vi har to barn sammen- og jeg er glad i han, og kommer ikke til å gå uansett. Når vi har det bra - så har vi det veldig bra! En perfekt, omsorgsfull mann - men til tider VELDIG sjalu 🙈 Anonymkode: 5546c...c55 For det første sjekker du alle appene dine. Er det noen rare apper på mobilen din som kanskje han lasta ned? Endre passord på alt. Mobil, facebook, snap osv. På facebook kan du endre alt av passord og innstillinger. Sjekk alt nøye. Anonymkode: 328e9...be1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Han kan ha installert sporing på mobilen din. Åpne opp telefonen fysisk og se om det ligger en chip oppå batteriet. Skift alle passord på apper osv. Ville og tatt en tur til elbutikk og spør om de kan finne ut mer. Anonymkode: 6f606...a8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå