Gå til innhold

Hva skjer med sønnen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt på 3 år. Har i det siste hatt 2 episoder når han våkner(på dagen) sover noen ganger på dagen nå i ferien. Han hyler og er kjempe sint rett og slett sinna. Skriker av sinne. Spør om han har vondt om han har drømt noe,men han er tydlig irritert at jeg spør og virker sikkelig forbanna. Det tar over en halvtime før han roer seg. Han legger seg på gulvet og skriker,nekter kos eller noe som helst. Noen som har opplevd liknende? Hva kan det være?Bør jeg ta det videre med lege?

Anonymkode: 97744...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår har sluttet å sove på dagen, men sovnet her om dagen hjemme midt på dagen. Ble vekt så ikke det ble så lenge, og det var full balluba etter dette. Samme som du beskriver, ikke noe kos, bare skriking og «kjefting». Vi sa at du skal få den tida du trenger, vi er her når det roer seg. Vi tenkte ikke noe mer over det, sikkert bare litt grinete. Kan være litt samme selv om jeg våkner etter en liten strekk 🙂

Anonymkode: 36596...42f

AnonymBruker
Skrevet

Natteskrekk? Kan være noe annet også, ville ha spurt legen om det.

Anonymkode: 15439...456

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vår har sluttet å sove på dagen, men sovnet her om dagen hjemme midt på dagen. Ble vekt så ikke det ble så lenge, og det var full balluba etter dette. Samme som du beskriver, ikke noe kos, bare skriking og «kjefting». Vi sa at du skal få den tida du trenger, vi er her når det roer seg. Vi tenkte ikke noe mer over det, sikkert bare litt grinete. Kan være litt samme selv om jeg våkner etter en liten strekk 🙂

Anonymkode: 36596...42f

Min har slutta med soving på dagen også. Det høres ut som det samme. Han er sikkelig sint og hyler.

AnonymBruker
Skrevet

Min snart 3-åring kan bli hysterisk lei seg når hun våkner fra dagslur. Vi er i den vanskelige fasen der vi prøver å slutte, men hun blir veldig trøtt utpå dagen. Så noen ganger blir det en lur likevel. Tror de bare trenger litt tid på å komme seg, men det er fryktelig intenst og vanskelig å håndtere ja.

Anonymkode: 5912f...6f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sønn som også var sånn i 2,5-årsalderen, en sjelden gang ved 3 år også. Aner ikke hvorfor de blir sånn etter å ha sovet på dagtid. 

Anonymkode: 8f3b9...051

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe fasit her, men hvis jeg selv sovner midt på dagen, føler jeg meg helt ødelagt når jeg våkner. Skikkelig ubehagelig, trøtt og uopplagt i hele kroppen. Om han kjenner det sånn, er det ikke så rart om han hyler. Forstår vel ikke hvorfor han føler dette ubehaget, og klarer nok ikke å sette ord på det...

Anonymkode: bff4b...b52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok bare trøtt og i ulage etter duppen. Begge mine har hatt lignende etter soving på dagen. Kan selv være helt i ørska om jeg sover på dagtid, men jeg er voksen og klarer å regulere meg bedre. 

Anonymkode: 40e65...43c

AnonymBruker
Skrevet

Bare å slappe av. Ev overlate det til far. Menn er ofte bedre til å håndtere gutters raseri.

Anonymkode: ace33...b47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe fasit her, men hvis jeg selv sovner midt på dagen, føler jeg meg helt ødelagt når jeg våkner. Skikkelig ubehagelig, trøtt og uopplagt i hele kroppen. Om han kjenner det sånn, er det ikke så rart om han hyler. Forstår vel ikke hvorfor han føler dette ubehaget, og klarer nok ikke å sette ord på det...

Anonymkode: bff4b...b52

Ja dette tenkte jeg også. Da jeg kunne sove middag før barn husker jeg godt at jeg våknet opp sint og irritert sim du sier. Han er helt likedan,men man blir beskymret når de er så små om at noe er galt,men han virker ikke redd bare kjempe sint.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare å slappe av. Ev overlate det til far. Menn er ofte bedre til å håndtere gutters raseri.

Anonymkode: ace33...b47

Ja far takler det bedre😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...