AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Legger ut ganske bra bilder på insta, og det er ikke slik selfie greier nei. Ikke noe spilling på sex heller. Varierer mellom bilder av meg og mat og reiser. Liker kommer likes som snegler... alle andre jeg kjenner får mer likes enn det har gått minutter. 10 minutter siden de la ut og har 15 likes. Hos meg kan det gå 20 og jeg har fått 1. Jeg har aldri klart denne greia. Lengter bare alltid etter å være en annen enn den jeg er. Andre kan ha kjedelige selfier, dårlig kvalitet på bildene men likevel få mer. Anonymkode: 6bf06...c1b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Slutt med det der. Du blir bare lei deg. Anonymkode: 89b5d...6b7 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt med det der. Du blir bare lei deg. Anonymkode: 89b5d...6b7 Jeg er så lei av de «kutt ut sosiale medier» greiene! Det er så fascinerende å se på! De første svarene i de fleste tråder kommer fra slike korrekte folk Anonymkode: 6bf06...c1b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Men skal vi se på kjendisene da. De har ikke sjangs til å legge ut uten å få likes. Innen 10 min så har de 10.000 Så har du meg 😛 15 min og ingen. Burde tjent peng for å ikke få likes jo Anonymkode: 6bf06...c1b
GulSitron Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Hvor mange følgere har du da? Ser ofte hos de som har 5000 følgere ofte "bare" har 250 likes. Jeg har 350følgere ish på instagram og får maks 30 likes på et bilde, ved mindre jeg spammer med hashtags 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, GulSitron skrev: Hvor mange følgere har du da? Ser ofte hos de som har 5000 følgere ofte "bare" har 250 likes. Jeg har 350følgere ish på instagram og får maks 30 likes på et bilde, ved mindre jeg spammer med hashtags Samme her. Men får mellom 12-40. Vært oppi 80 på bedre bilder, men de er sjelden vare dessverre. Anonymkode: 6bf06...c1b
Fragaria Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 Jeg er heldig? om jeg får noen få i løpet av noen dager 😅 Hva er instagram for deg? Identifiserer du deg med instagram? Instagram for meg er å dele hverdag og høytid med familie og venner. Har kun venner og familie som venner på kontoen. Om de klikker liker på bildet eller ikke sier fint lite om de har sett det eller ikke.
visp Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men skal vi se på kjendisene da. De har ikke sjangs til å legge ut uten å få likes. Innen 10 min så har de 10.000 Så har du meg 😛 15 min og ingen. Burde tjent peng for å ikke få likes jo Anonymkode: 6bf06...c1b Hva er egentlig en like? Altså... hva betyr det eller hva sier det? Om man ikke holder på med de greiene der, så høres det jo helt absurd ut. Det er nesten pinlig å høre om.. hvor desperate folk er.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 Hvor mye energi legger du selv i en like du trykker, betyr den mye? Hva betyr i såfall mange uengasjerte likes fra andre? Anonymkode: a96bd...79f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 Hvis du skal veie ditt selvbildet i likes på some, så er det fullstendig ødeleggende for deg. Drit nå i likes og sammenligne deg med andre på some. Anonymkode: 61c55...10d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #11 Skrevet 22. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye energi legger du selv i en like du trykker, betyr den mye? Hva betyr i såfall mange uengasjerte likes fra andre? Anonymkode: a96bd...79f Jeg liker bildet til dem jeg vil ha liker tilbake fra. Eller jeg liker personen eller bildet. Liker ikke til kjendiser somregel eller folk som aldri liker mitt. Anonymkode: 6bf06...c1b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #12 Skrevet 22. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal veie ditt selvbildet i likes på some, så er det fullstendig ødeleggende for deg. Drit nå i likes og sammenligne deg med andre på some. Anonymkode: 61c55...10d Er bare lei av å være upopulær på alle arenaer. Anonymkode: 6bf06...c1b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #13 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er bare lei av å være upopulær på alle arenaer. Anonymkode: 6bf06...c1b Nettopp, er du upopulær i virkeligheten er det ikke rart om du er det på insta også. Er jo ofte ekte venner som liker også, med mindre du har et spesielt tema. Men hvorfor legge ut bilder i det hele tatt? Bruk insta slik som meg, til å følge de/det du interesserer deg for. Og er det ikke egentlig mer trendy nå å ikke leve gjennom some? Anonymkode: b1d62...91c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #14 Skrevet 22. juli 2020 Hva er det utrolige du har klart? Anonymkode: b1d62...91c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #15 Skrevet 22. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp, er du upopulær i virkeligheten er det ikke rart om du er det på insta også. Er jo ofte ekte venner som liker også, med mindre du har et spesielt tema. Men hvorfor legge ut bilder i det hele tatt? Bruk insta slik som meg, til å følge de/det du interesserer deg for. Og er det ikke egentlig mer trendy nå å ikke leve gjennom some? Anonymkode: b1d62...91c Men jeg er så utenfor alt! Hvordan blir man populær? Er jeg bare født slik? Jeg blir liksom avvist hele tiden og over alt. Selv folk som er stygge mot andre, umoralske og blir snakket dårlig om er mer populære enn meg. Jeg er ikke ufin. Men har en stygg følelse av at folk synes jeg er rar og kjedelig. Det er sikkert derfor jeg blir avvist. Alle andre har planer, prioriterer venner fra fortiden sin. Jeg er alltid «hun nye» som folk har litt på siden. Til deg andre. Det utrolige er at noen har så mange folk, mens slike som meg bare klarer det ikke. Hvordan i helsikke skal jeg få kjæreste? Får bare følelser for mer sosiale menn. Disse har 1000 følgere men følger flere selv da. Men det er tydelig at de er høyere oppe enn meg på populærskalaen. Prøver alltid å forandre livet mitt men havner alltid tilbake på «nivået» jeg er født med. Anonymkode: 6bf06...c1b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #16 Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slutt med det der. Du blir bare lei deg. Anonymkode: 89b5d...6b7 Fordi jeg er født upopulær ikke sant Anonymkode: 6bf06...c1b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #17 Skrevet 22. juli 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det utrolige du har klart? Anonymkode: b1d62...91c Å legge ut bilder men likes kommer som snegler.... altså, utrolig at det er mulig å få så lite med åpen profil i tillegg. Anonymkode: 6bf06...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå