Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nevøen min på 2,5 år skal bli storebror snart og ville kjøpe en bok til han om å bli storesøsken.

Vi fikk selv «Verdens beste baby» og den fra Min beste bok (med barnets navn) når vår skulle bli storesøsken, men lurte på om det finnes andre som er like bra eller bedre?

Anonymkode: b0871...310

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en orange bok om å bli storesøsken, med klaffer hvor barnet kan «åpne» mammaens mage og se babyen osv, men jeg husker ikke hva den heter siden storebror her i huset var komplett uinteressert da han skulle bli storebror 😂🙈

Anonymkode: 97e47...eb6

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en orange bok om å bli storesøsken, med klaffer hvor barnet kan «åpne» mammaens mage og se babyen osv, men jeg husker ikke hva den heter siden storebror her i huset var komplett uinteressert da han skulle bli storebror 😂🙈

Anonymkode: 97e47...eb6

"I magen bor en baby". Fantastisk bok! Min 2-åring elsket denne, både før og etter fødsel 🙂

Anonymkode: daeff...332

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde også "I magen bor en baby". Eldste var egentlig ikke så interessert i den mens jeg gikk gravid, men elsket den etter at babyen ble født.

Anonymkode: f0f97...890

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler den samme som de andre 😊

Skrevet
På 22.7.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Nevøen min på 2,5 år skal bli storebror snart og ville kjøpe en bok til han om å bli storesøsken.

Vi fikk selv «Verdens beste baby» og den fra Min beste bok (med barnets navn) når vår skulle bli storesøsken, men lurte på om det finnes andre som er like bra eller bedre?

Anonymkode: b0871...310

Emma og lillebror er en veldig smart bok for storesøsken :) 
Tror ikke det spiller noen rolle at han er en gutt, det handler om å få en baby i hus, så blir han litt forberedt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...