Edie Skrevet 12. juli 2005 #1 Del Skrevet 12. juli 2005 Bare skrive litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 12. juli 2005 Bare skrive litt... ← Og enda litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2005 Og enda litt til... ← Og nå trykte jeg vanlig siter.. Da kommer bare det siste opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juli 2005 Bare skrive litt... ← og siter+ på de innleggene jeg vil ha med.. Og enda litt til... ← og de kommer opp med ferdig mellomrom.. Og nå trykte jeg vanlig siter.. Da kommer bare det siste opp.. ← Skjønner bittelitt mer ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juli 2005 Fet skrift Kursiv skrift Understreket skrift Ulike skrifttyper..denne het arial Ulike skrifttyper....denne het times Ulike skrifttyper......dettë er courier Ulike skrifttyper...her brukte jeg impact Ulike skrifttyper...og her geneva Ulike skrifttyper...og tilslutt optima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 12. juli 2005 #6 Del Skrevet 12. juli 2005 Teste litt jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juli 2005 #7 Del Skrevet 12. juli 2005 Test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juli 2005 #8 Del Skrevet 12. juli 2005 Test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 12. juli 2005 #9 Del Skrevet 12. juli 2005 Tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #10 Del Skrevet 12. juli 2005 Må teste litt jeg også, før jeg tør logge inn... Og hvor er avataren min.... Og hvor er alle smilyene blitt av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #11 Del Skrevet 12. juli 2005 Må teste litt jeg også, før jeg tør logge inn... Og hvor er avataren min.... Og hvor er alle smilyene blitt av... ← Hva blir dette da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #12 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva blir dette da... ← Hæææ.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #13 Del Skrevet 12. juli 2005 Hæææ.... :o ← Skjønner ikke bæret.....*gråter* Hvor er gråte-smiley... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #14 Del Skrevet 12. juli 2005 Nei, gir opp... Hva er "siter+" (den virker ikke ) og hva er den røde pilen i sitatene... Hilsen en gammel bruker ...men farger fikk jeg jammen til... ...og størrelse... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. juli 2005 #15 Del Skrevet 13. juli 2005 Må teste litt jeg også, før jeg tør logge inn... Og hvor er avataren min.... ← Så... her er jeg, "logget". Prøver mere "siter". Og hvordan ble avataren, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. juli 2005 #16 Del Skrevet 13. juli 2005 Herre gud.... Den ser like oppgitt ut, som jeg føler meg... Dette var forsøk med "hurtigsvar". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. juli 2005 #17 Del Skrevet 13. juli 2005 Herre gud.... Den ser like oppgitt ut, som jeg føler meg... Dette var forsøk med "hurtigsvar". ← Skjønner ennå ikke.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. juli 2005 #18 Del Skrevet 13. juli 2005 Nei, gir opp... Hva er "siter+" (den virker ikke ) og hva er den røde pilen i sitatene... Hilsen en gammel bruker ...men farger fikk jeg jammen til... ...og størrelse... :D ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. juli 2005 #19 Del Skrevet 13. juli 2005 ← *gråter* Hva blir dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. juli 2005 #20 Del Skrevet 13. juli 2005 Ikke mer å si om den saken... Jeg skjønner rett og slett ikke... :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå