AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Jeg har funnet ut at jeg er en kåt person. Jeg ønsker sex ofte, flere ganger om dagen. Eller det var sånn, nå går det mot annenhver dag. Mannen er god i senga, men jeg kjenner at jeg begynner å gå lei av det vanlige, doggy er det mest spennende liksom. Noen som har tips til noe man kan gjøre for At det blir mer spenning? De fleste stillinger er prøvd ut, så helst noe annet enn det☺️ Anonymkode: 849af...e37
Baker Harepus Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Hva med å ha sex andre steder enn dere pleier? Eller å ta initiativ når han minst venter det. Hva med å forsøke: • still deg inntil bak han og ta tak i pikken • knepp opp buksa og sug han mens dere ser tv • si «jeg går og dusjer, kom og slikk meg når jeg er ferdig» • gjør en avtale om at dere skal ha sex minst en gang hver dag hele måneden. 100% uavhengig av mensen, krangler, arbeid mm.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Luksusproblemer? Norge er ikke laget for å ligge på rygg hele dagen. Skaff deg en jobb 😂, en flokk unger 🙄 og ivareta hus 🎪 og helse 🏋️♀️ med mer 😱, så blir annenhver dag en opplevelse av luksus 💑. Anonymkode: d89c1...ab0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Sex med flere ilag Anonymkode: 0456a...c27
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 To menn som herjer med deg samtidig er det neste skrittet for deg. Anonymkode: 5be95...2c0
Bamseklemmer Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til noe man kan gjøre for At det blir mer spenning? Spenning for meg foregår utenfor soverommet, mulig jeg er lei av sånn standard soveromssex... Men snakker vi om å maksimere orgasmer har jeg en del tips. Det første du bør tenke på er at orgasmen er hjernestyrt, det er tross alt den som sender impulser som utløser orgasmen. Jo mere du mater hjernen med impulser jo fortere og sterkere blir den. Impulser er erogene soner ved berøring, og tankegang, fantasier som gir hjernevirksomhet. Har man utmattelses sex, altså stillinger der du blir utmattet i stillingen til du kjenner melkesyra, er jo det også en faktor hjernen blir påvirket av. Det samme skjer når du har sex i stillinger der du ligger med hodet lavt, og du kjenner at du blir rød i ansiktet av blodet... Råskapen og passion må ikke glemmes, underveis er det lov å rive litt i håret, skrape med negler i ryggtavla, dufte godt og ha god munnhygiene, stønn litt ekstra når det er deilig for deg... selvsagt alt med måte... Variasjon er også bra, alt fra utra sakte til full fart, ømhet og hardhet, vær litt overraskende og uforutsigbar, kyss litt under de små pausene, da får hjernen litt hvile, og når du mater på igjen blir den spinnvill og sender ut impulser til orgasmen... Når orgasmen nærmer seg hører vi ofte fortsett!, fortsett! Da gjør vi akkurat det vi holder på med, samme takt og berøring... Hvis du ikke gjør det kan orgasmen dø ut, og du må begynne fra start igjen... Kommunikasjon er livsviktig for å ha deilig sex sammen, selv om du har 0 eller 50 års erfaring... Dere som har prøvd steder der det er fare for å bli fersket, har vel kjent på at orgasmen blir litt sterkere? Hjernen fikk en ny impuls...jeg har iallefall bitt hull i mange t-skjorter😊 TS... prøv å legge hodet eller halve kroppen utenfor senga neste gang, kjenner du at det prikker litt i hodet tror jeg nok orgasmen begynner å nærme seg😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå