AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Del Skrevet 22. juli 2020 Hei! Barberte underlivet i forrigårs, og nå har jeg fått masse røde nupper + noe kvise lignende. Det ser helt jævlig ut, og jeg trenger å få det bort med en gang, for jeg skal ha sex senere ikveld. Krise! Håper dere har noen gode tips. Har kjølt ned området, og hatt på vaselin. Setter veldig pris på råd. Anonymkode: 9fbf0...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Del Skrevet 22. juli 2020 Vaselin vil nok ikke hjelpe. Du må isåfall ha på aloe vera, men det vil ikke hjelpe med en gang. Til neste gang; ikke barber mot hårene. Jeg barberer alltid med hårene og så litt på skrå, så får det heller tåles at det kjennes litt stubber om man stryker over huden mothårs enn at underlivet ser ut som en kjøttkake. Anonymkode: 6f6bd...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Del Skrevet 23. juli 2020 Du har nok gjort mye feil 1) Vask deg godt nedentil 2) Bruk REN og SKARP høvel. 3) Alltid med hårene, aldri mot 4) Smør deg med god krem etterpå Anonymkode: bc58f...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Del Skrevet 23. juli 2020 Hvis du pleier å få nupper når du fjerner hår kan det hende at du har en hudsykdom, og da vil det ikke hjelpe for slt i verden å barbere med en my høvel, barbere med hårenes retning eller smøre på ditt eller datt. Det eneste som hjelper da er å slutte å barbere. Anonymkode: 51b0d...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 23. juli 2020 #5 Del Skrevet 23. juli 2020 (endret) Ikke barber! Hvis du absolutt må være glatt nedentil fungerer voksing uendelig mye bedre. Heller trimmet enn barbert. edit: ... til neste gang altså Endret 23. juli 2020 av Jdz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Del Skrevet 23. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du pleier å få nupper når du fjerner hår kan det hende at du har en hudsykdom, og da vil det ikke hjelpe for slt i verden å barbere med en my høvel, barbere med hårenes retning eller smøre på ditt eller datt. Det eneste som hjelper da er å slutte å barbere. Anonymkode: 51b0d...64b Hva slags hudsykdom ? Anonymkode: 67059...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Del Skrevet 23. juli 2020 Prøv Zinksalve. Det er det som fungerer best for meg. Ellers har nok helt sikkert den du skal være med slett slikt før, og kommer nok ikke til å bry seg et fnugg. Anonymkode: f2cb9...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå