Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Jeg tok en av mine yasmin piller for sent i uke nr to og i pakningsvedlegget står det at så lenge jeg tok de 7 pillene før den korrekt så skal det ikke være nødvendig med ekstra forholdsregler. Så jeg tok ingen ekstra forholdsregler og har hatt sex etter dette, men det høres jo så usannsynlig ut?? Kan man virkelig stole på dette!? Nå har jeg fått det helt for meg at jeg sikkert er gravid ... jada, jeg er av den typen.. *sukk* Vel, begynner på de hvite pillene på torsdag og får vanligvis mensen i løpet av helgen så jeg finner det jo ut snart, vil bare høre hva dere andre mener!?
Dagoberta Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Står det i pakningsvedlegget at de er trygge om du har tatt dem riktig i 7 dager på forhånd, så stemmer det. All informasjonen i pakningsvedlegg skal være nøyaktig, det er strenge 'kvalitetskrav' eller hva man skal kalle det til sånn informasjon. Du trenger nok ikke å bekymre deg
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Du har nok rett! jeg er bare av den paranoide-gravidangst typen.. også har jeg følt meg litt merkelig i kroppen i det siste men det kan jo være andre ting som spiller inn.. eller at jeg rett og slett innbiller meg ting..
Dagoberta Skrevet 12. juli 2005 #4 Skrevet 12. juli 2005 Ja, det er utrolig hvor mange rare følelser man kan ha i kroppen når man begynner å kjenne etter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå