Gå til innhold

memoryskum

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke erfaringer har dere med madrasser i memoryskum? leser at de former seg etter kroppen, usikker på om jeg synes at dette høres ut som en behagelig opplevelse 

Skrevet

Veldig god erfaring, siden jeg ligger på siden når jeg sover er det godt at den former seg etter kroppen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Ulven skrev:

Vi kjøper kun memoryfoam madrasser siden de passer best for kroppene våre. Har prøvd Tempur, men den ble for hard, så landet på Jysk sine Memoryfoam.

Pr nå har vi en rammemadrass nederst, så denne: https://jysk.no/soverom/madrasser/skummadrasser/gold/madrass-gold-f85-75x200-hvit-lys-gra

Og så en overmadrass med 8 cm memoryfoam på toppen. 😍

Samme her dog uten overmadrass.

Helt konge !

Anonymkode: 550be...741

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun sovet en natt på Tempur-madrass, så min erfaring er begrenset, men den natten der sov jeg ikke en d*itt! :fnise: 

Personen jeg sov hos roste sengen opp i skyene, mens jeg følte at sengen «slukte» meg og jeg ble så varm og svett at jeg ikke fikk sove i det hele tatt. Så jeg ville faktisk testet en slik seng før jeg hadde kjøpt den :P 

Anonymkode: daf95...b9f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en overgang og jeg selv angret som bare det de første nettene og ukene, men tenkte at jeg må jo gi det en sjanse før jeg ber dem om å komme og hente den og få den ut. Da kroppen hadde vennet seg til det nye, forsto jeg plutselig hvilket genialt materiale det dreide seg om. Har aldri angret et sekund etter det og jeg skal ha en slik en igjen når jeg en gang må bytte.

Min er faktisk tyve år i år og kjempegod å ligge på fremdeles. Den var dyr da jeg kjøpte den, men det er det verdt. De er enda dyrere i dag, men tempurmadrassen min er det ingen som får ta fra meg. Jeg har forresten en slik ergonomisk pute også. Den tok det lengre tid å like, men i dag gir den meg god søvn og våkner garantert uten nakketrøbbel. Fin å ligge på for meg. Anbefales. 

Anonymkode: 68925...80a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...