Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt det før, men så krøller/retter jeg håret svært skjeldent! 1 gang i 2 måneder foreksempel! 

er dette et nødvendig produkt? Beskjytter det virkelig? 

Anonymkode: c6c89...60d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

AnonymBruker
Skrevet

Følger denne. Håper noen vet.

Anonymkode: a8b4f...65a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner på håret med en gang om jeg ikke bøker den 🤷🏼‍♀️ men har behandlet nordiske hår som blir fønt og glatt jevnlig. 

Anonymkode: 0ee4c...b62

Skrevet

Jeg er avhengig av det, gir vesentlig bedre resultat og holdbarhet når jeg retter håret. Og håret blir mindre slitt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner på håret med en gang om jeg ikke bøker den 🤷🏼‍♀️ men har behandlet nordiske hår som blir fønt og glatt jevnlig. 

Anonymkode: 0ee4c...b62

Bøker?

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Det er bare noe bullshit. Har brukt rettetang på håret hver dag de siste 15 årene og håret ble faktisk mer slitt når jeg bruke spray enn uten. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, oxycodone skrev:

Det er bare noe bullshit. Har brukt rettetang på håret hver dag de siste 15 årene og håret ble faktisk mer slitt når jeg bruke spray enn uten. 

Hva slags spray var dette

AnonymBruker
Skrevet

Jeg retter håret kanskje 2 ganger i måneden til vanlig (noen ganger flere dager i uken da), og bruker alltid varmebeskyttende krem fra eleni og chris. Jeg klipper meg mellom 1 gang i året og annenhvert år, og har nesten ikke antydning til slitte tupper selv om jeg klipper så sjeldent. Det er ikke nødvendigvis sånn at håret hadde vært så ekstremt mye mer slitt om jeg ikke brukte varmebeskyttende krem, men tenker at alle monner drar. Jeg taper ingenting på å bruke det. 

Anonymkode: fb881...239

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker varmebeskyttende spray, hva slags merke bruker dere?

Jeg er nøye med å ikke bruke silikonprodukter, da det ikke gjør noe godt for håret mitt, men får det til å se brusete ut.

Anonymkode: 67484...bff

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bruker varmebeskyttende spray, hva slags merke bruker dere?

Jeg er nøye med å ikke bruke silikonprodukter, da det ikke gjør noe godt for håret mitt, men får det til å se brusete ut.

Anonymkode: 67484...bff

Jeg vurderer å kjøpe syoss sin varmebeskyttende.

men er så usikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...