AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Vi skal feire 5 årsdagen til sønnen vår om en mnd. Vi foreldrene er skilt, men pleier å feire sammen med begges familier. Nå har det seg slik at det ene paret med besteforeldre ikke kan komme den dagen da de har besøk. Nå vil de invitere barnet til seg dagen før selskapet for å feire han. Da får han også møtt besøket de har som vi foreldre ikke omgås av gode grunner. Jeg har ikke noe i mot at barnet tilbringer tid med de, jeg sliter med at de skal arrangere bursdag uten å ha hørt med oss foreldrene. Jeg synes det er litt frekt da bestforeldrene er invitert og selv ikke kan komme. Hva ville dere ha gjort i en slik situasjon? Anonymkode: 61070...cc3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Jeg ville svart at det er hyggelig at de vil ha han på besøk, men at selve bursdagsfeiringen er dagen etter. Anonymkode: 0f51c...242
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Ok? har besteforeldrene tenkt å bake og synge bursdagssag og kjøre selskap fullt ut da??? Ta det heller etter, så kan dere ha hovedselskapet og så det andre kalaset etter. Sånn var det ofte når jeg vokste opp. Anonymkode: ad5f0...16e
Twisted87 Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 (endret) Feil Endret 22. juli 2020 av Twisted87
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Herregud... alle dere med barn i dag er virkelig så jævla hårsåre, vil ha det på akkurat deres måte, må bestemme osv osv... hva gjør det om ungen får to bursdagsfeiringer??? Han blir 5 år så for han så er det nok kjempestas.. Anonymkode: be0c5...9b5 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud... alle dere med barn i dag er virkelig så jævla hårsåre, vil ha det på akkurat deres måte, må bestemme osv osv... hva gjør det om ungen får to bursdagsfeiringer??? Han blir 5 år så for han så er det nok kjempestas.. Anonymkode: be0c5...9b5 kom nå ikke her og lag bursdagsfeiring til ungen min uten å avtale med meg!!! makan. Anonymkode: ad5f0...16e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 Ser ut som det er jeg som kanskje er litt i overkant urimelig når det gjelder dette. Jeg synes det er frekt å takke nei til en invitasjon for å stelle i stand en feiring hjemme hos seg selv dagen før selskapet. vi snakket med de i går og vi kunne bli med å feire barnet hos de. Jeg ser jeg bare må innfinne meg i dette og la det gå sin gang. Det skal sies at dette er besteforeldre som ikke kjenner barnet så godt da alt må skje etter når det passer timeplanen deres. Om det er en middag vi inviterer til passer deg sjelden og de er pensjonister. Alt må foregå på deres premisser og vi andre må føye oss etter når det passer de. De tar seg heller ikke tid med barnebarnet når vi først er sammen, de sitter kun i sofaen og er ikke med på lek osv. Sønnen gleder seg til å møte de hver gang og ender opp skuffet fordi han ikke får deres oppmerksomhet. Så ja, jeg synes det er litt sårt når de velger å gjøre det på denne måten. Anonymkode: 61070...cc3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 Kan du ikke bare la sønnen de komme på besøk hos de, også tar dere bursdagsfeiringen som planlagt dagen etter. De som kan får komme😊 han syns sikkert det er stas uansett! Anonymkode: 0a58d...002
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 Jeg har ikke noe problem med å la han dra på besøk. Vi foreldre synes vi blir litt overkjørt når besteforeldre velger å holde selskap dagen før det planlagte de ikke kan/vil komme i. Anonymkode: 61070...cc3
SoWhat? Skrevet 23. juli 2020 #10 Skrevet 23. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal feire 5 årsdagen til sønnen vår om en mnd. Vi foreldrene er skilt, men pleier å feire sammen med begges familier. Nå har det seg slik at det ene paret med besteforeldre ikke kan komme den dagen da de har besøk. Nå vil de invitere barnet til seg dagen før selskapet for å feire han. Da får han også møtt besøket de har som vi foreldre ikke omgås av gode grunner. Jeg har ikke noe i mot at barnet tilbringer tid med de, jeg sliter med at de skal arrangere bursdag uten å ha hørt med oss foreldrene. Jeg synes det er litt frekt da bestforeldrene er invitert og selv ikke kan komme. Hva ville dere ha gjort i en slik situasjon? Anonymkode: 61070...cc3 Frekt? Er det noe besteforeldre gjør i dette landet som blir riktig noen gang?? De vil feire barnebarnet fordi de ikke kan komme. Så utrolig trist Hva var det med å sette barnet først? Blir søren i meg helt matt av alle surmulende tråder om besteforeldre her. For noen unger dere er. Jez! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå