AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Ei av mine nærmeste venninner er veldig intens. Selv om jeg har type kan hun kile meg i håret, pjuske meg og være ganske klengete, til og med foran typen min. Jeg synes det er ubehagelig og det gjør typen også. Jeg kjenner jeg får helt noia når jeg setter meg i sofaen og hun åler seg lengre og lengre mot meg, til jeg til slutt sitter helt i et hjørne og hun ligger i fanget mitt. Jeg går min vei, setter meg lenger unna osv, men det virker ikke som om hun skjønner det helt. Jeg klarer ikke å si ifra. Jeg vet hun er bifil og jeg har ofte lurt på om hun kan ha mer enn bare vennskapslige følelser for meg, men dette er jo ikke noe man bare tar opp uten at det kan forandre hele vennskapet. Råd? Anonymkode: 9ad01...c5c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Skaff deg baller og si fra. Du er vel voksen? Anonymkode: 13f51...c5f 5
Jasmine9 Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skaff deg baller og si fra. Du er vel voksen? Anonymkode: 13f51...c5f Hah, typisk KG-svar! Skaff deg noe annet å gjøre enn å være frekk og anonym, kanskje? Vet ikke hva jeg skal gi av råd. Det er jo en kinkig situasjon. En nær venninne som du ikke helt vet hvor du har hen og jeg skjønner du er redd for å ta det opp ift. vennskapets fremtid. Kanskje hjelpe henne med å komme ut i datingverdenen? 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Sett deg strategisk ved siden av kjæresten din eller si klart ifra Anonymkode: 866a9...5e4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Oj så ubehagelig. Merker ikke venninnen din at du er like kosete tilbake? Noen jenter er jo sånn og noen ikke, men det er rart at hun ikke plukker opp signalene du sender. Ville bare tydelig prøvd å la hun sette seg først også sette meg en annen plass og lignende. Eller gå og hente meg et glass vann også sette meg et annet sted når hun klenger og håpe at hun tar hintet. Anonymkode: 2f423...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Du kan jo si fra litt indirekte? "Nå ble det litt trangt for meg, kan du flytte deg litt bort" smiil "Det blir så varmt til meg, flytt deg litt da" smiil Anonymkode: 7c5d8...115 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 Hinting fungerer åpenbart dårlig, så du må nesten bare si fra. Synd du har latt gå så langt, men her har vi litt å lære av gutta. Jeg bor med en kompis, jeg er kosete, mens han ikke er det. Så når vi havnet i kose-situasjoner i starten sa han "jeg er ikke så kosete jeg" samtidig som han trekker meg inntil, gir en kort klem, og så dytter meg vekk/trekker seg tilbake så vi er ute av hverandres intimsone. Da skal man ha veldig korte antenner for å ignorere den avstanden. (Tenk noe ala den klassiske Hug'n Roll fra Friends) Anonymkode: 0957a...853
Rant Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 I all verden. Det der er ikke normal venninne-oppførsel. Gi en klem når man møtes og drar, ja. Men ikke kose sånn. Hun er forelsket i deg. Det lyser lang vei. Du kan jo fortelle henne at du ikke ønsker slik intimitet, og at det er forbeholdt kjæresten din.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 Hvorfor klarer du ikke si fra? Hun invaderer intimsonene dine. Hadde du akseptert den type oppførsel av en mannlig venn? Selvfølgelig ikke. Typen din hadde i hvert fall reagert. Mulig han gjør det nå også, men det kan være både forvirrende men samtidig opphissende å se en jente holde på sånn foran kjæresten. Så det er du som er nødt til å sette tydelige grenser her. Anonymkode: a57d4...521 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #10 Skrevet 25. juli 2020 På 23.7.2020 den 1.46, AnonymBruker skrev: Hvorfor klarer du ikke si fra? Hun invaderer intimsonene dine. Hadde du akseptert den type oppførsel av en mannlig venn? Selvfølgelig ikke. Typen din hadde i hvert fall reagert. Mulig han gjør det nå også, men det kan være både forvirrende men samtidig opphissende å se en jente holde på sånn foran kjæresten. Så det er du som er nødt til å sette tydelige grenser her. Anonymkode: a57d4...521 Kanskje fordi jeg bryr meg om at hun ikke skal bli såret også? Og at jeg ikke vil at å si ifta om noe sånt skal ødelegge vennskapet? - TS Anonymkode: 9ad01...c5c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #11 Skrevet 25. juli 2020 Det er ikke for alle, men du kan også prøve å gi litt etter. La henne få kosen hun vil ha og heller sett en grense for hvor intimt det skal bli og vær da veldig bestem om hun går over på erogene soner. Anonymkode: 43d86...136 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #12 Skrevet 25. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for alle, men du kan også prøve å gi litt etter. La henne få kosen hun vil ha og heller sett en grense for hvor intimt det skal bli og vær da veldig bestem om hun går over på erogene soner. Anonymkode: 43d86...136 Dette er et ekstremt dårlig råd. Hva er det du tenker med? Ts er helt klart ikke interessert. Nei betyr nei. Anonymkode: 55a45...719 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 Røm. Det gjorde jeg i tilsvarende situasjon. Unngikk personen mest mulig. Altså, hvor svake antenner har man når man ikke skjønner at man ikke skal klå på vennene sine? Som er opptatt? Jeg tror at venninnen din utmerket vet hva hun gjør. Hva ville du tenkt dersom hun var mann? Anonymkode: 1b5e0...1a3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Røm. Det gjorde jeg i tilsvarende situasjon. Unngikk personen mest mulig. Altså, hvor svake antenner har man når man ikke skjønner at man ikke skal klå på vennene sine? Som er opptatt? Jeg tror at venninnen din utmerket vet hva hun gjør. Hva ville du tenkt dersom hun var mann? Anonymkode: 1b5e0...1a3 Det er forskjell på kos der ting kan føre til noe seksuelt og uskyldig kos med en venninne. Hei, ts er venninnen din utenlandsk? Noe av det kan være kulturforskjeller. Jeg tror det beste er å være direkte, det er også det beste for vennskapet i lengden. Anonymkode: a9b09...c87
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 Tror jeg ville forsøkt å "kjøle ned" vennskapet litt med mindre kontakt. Men også å heller sitte helt oppi typen. Kleng på typen din så du er "opptatt" rett og slett. Jeg og mine venner pjusker også, men vi spør alltid - og det er alltid bare armen. Anonymkode: 121d9...580
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #16 Skrevet 26. juli 2020 Dette her høres jo helt merkelig ut. Jeg skjønner at du synes at det er ubehagelig. Anonymkode: 1f203...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå