AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #121 Skrevet 24. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Som en aktiv sas-mastercard bruker, med mye eurobonus poeng så kjenner jeg at denne finten ble provoserende. Får bruke min forbrukermakt å gå over til Coop i stedet. Kommer ikke til å fly med de på lenge uansett. Norwegian har uansett bedre fly, om reising blir aktuelt. Utenlandsk flyr jeg stort sett med Emirates. Anonymkode: 3ce48...7d5 Why? Anonymkode: b68ec...554 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #122 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, Callisto83 skrev: Jeg må bare spør, hvorfor er det en "gladsak"??? Dette er ikke "Hurtigruten, minutt for minutt". Er det én person ombord som ikke selv vet at han eller hun er i smittsom fase, og går rundt overalt i lokalsamfunnet fordi "flyet landet før klokken 00.00", så går det utover ganske mange. Blir det en ny nedstengning, så ryker jobbene til mange som hang i en tynn tråd. For ikke å snakke om den medisinske behandlingen mange trenger, som ikke kommer til å bli prioritert hvis corona blusser opp. Hipp hipp hurra liksom. Har det tørna for enkelte, eller hva er greia? Takk. Det vi er viten til er så absurd. Vet ikke om man skal le eller gråte. Når ble Norge så innmari egoistisk og Harry? Anonymkode: 3ce48...7d5 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #123 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Why? Anonymkode: b68ec...554 Lurer jeg også på. Nå er det på tide at hysterikerne roer seg litt ned. Anonymkode: 99054...5d4 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #124 Skrevet 24. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Why? Anonymkode: b68ec...554 Du vet at forbrukermakt er å bruke pengene sine for å ytre sin mening. Om det er å kjøpe økologisk, eller hva det måtte være. Nå vil jeg heller bruke Coop. Så kan jeg, med min bittelille stemme si, jeg synes ikke det er greit at dere gjør deres ytterst for å la en gruppe mennesker som skulle vært i karantene slippe. Om en av de er syk, kan det være nok til å skape ringvirkninger jeg ikke er interessert i å ta del av. Anonymkode: 3ce48...7d5 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #125 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vet at forbrukermakt er å bruke pengene sine for å ytre sin mening. Om det er å kjøpe økologisk, eller hva det måtte være. Nå vil jeg heller bruke Coop. Så kan jeg, med min bittelille stemme si, jeg synes ikke det er greit at dere gjør deres ytterst for å la en gruppe mennesker som skulle vært i karantene slippe. Om en av de er syk, kan det være nok til å skape ringvirkninger jeg ikke er interessert i å ta del av. Anonymkode: 3ce48...7d5 Ikke sant!!!! Pga at disse slapp karantene så vil nok Norge snart gå i Lock-Down!!!! Bare vent om 14 dager!!!!!! Vi dør snart alle sammen!!!!! *Ironivarsel - ironivarsel* Anonymkode: 10177...f3b 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #126 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at forbrukermakt er å bruke pengene sine for å ytre sin mening. Om det er å kjøpe økologisk, eller hva det måtte være. Nå vil jeg heller bruke Coop. Så kan jeg, med min bittelille stemme si, jeg synes ikke det er greit at dere gjør deres ytterst for å la en gruppe mennesker som skulle vært i karantene slippe. Om en av de er syk, kan det være nok til å skape ringvirkninger jeg ikke er interessert i å ta del av. Anonymkode: 3ce48...7d5 Ja, jeg synes dette sier veldig mye om menneskesynet til disse selskapene. Noe jeg selvsagt tar med meg i møte både med selskapene og deres ansatte i framtiden. Anonymkode: a8d62...bde 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #127 Skrevet 24. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke sant!!!! Pga at disse slapp karantene så vil nok Norge snart gå i Lock-Down!!!! Bare vent om 14 dager!!!!!! Vi dør snart alle sammen!!!!! *Ironivarsel - ironivarsel* Anonymkode: 10177...f3b Dust. Ta deg en lakrispipe. Eller gå å legg deg, for du har vel en kjøretur framfor deg i grilldress slik du står først i køen på Systembolaget med kjeften full av smus. Anonymkode: 3ce48...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #128 Skrevet 24. juli 2020 Ekstremt dårlig gjort av SAS! de burde ha landet 00.10 slik de skulle! Sånne tullinger som drar på ferie til utlandet burde ikke få,slippe unna karantene! Anonymkode: 09d0f...da6 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #129 Skrevet 24. juli 2020 16 minutter siden, Callisto83 said: Jeg må bare spør, hvorfor er det en "gladsak"??? Dette er ikke "Hurtigruten, minutt for minutt". Er det én person ombord som ikke selv vet at han eller hun er i smittsom fase, og går rundt overalt i lokalsamfunnet fordi "flyet landet før klokken 00.00", så går det utover ganske mange. Blir det en ny nedstengning, så ryker jobbene til mange som hang i en tynn tråd. For ikke å snakke om den medisinske behandlingen mange trenger, som ikke kommer til å bli prioritert hvis corona blusser opp. Hipp hipp hurra liksom. Har det tørna for enkelte, eller hva er greia? Hvis flyet hadde landet kl 20 så hadde det ikke vært noe snakk om det, hva er forskjellen med 4 timer mer? Anonymkode: b68ec...554 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #130 Skrevet 24. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke sant!!!! Pga at disse slapp karantene så vil nok Norge snart gå i Lock-Down!!!! Bare vent om 14 dager!!!!!! Vi dør snart alle sammen!!!!! *Ironivarsel - ironivarsel* Anonymkode: 10177...f3b 🤣🤣 Anonymkode: b68ec...554
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #131 Skrevet 24. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes dette sier veldig mye om menneskesynet til disse selskapene. Noe jeg selvsagt tar med meg i møte både med selskapene og deres ansatte i framtiden. Anonymkode: a8d62...bde Men du svarer ikke på spørsmål om egen vaksinasjonsstatus? Vaksinerer du deg med den årlige influensavaksinen? Har du tatt påfyll av Boostrix Polio hvert 10. år? Holdt du deg hjemme ved forkjølelse/influensasymptomer også før korona? Anonymkode: 42276...157 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #132 Skrevet 24. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men du svarer ikke på spørsmål om egen vaksinasjonsstatus? Vaksinerer du deg med den årlige influensavaksinen? Har du tatt påfyll av Boostrix Polio hvert 10. år? Holdt du deg hjemme ved forkjølelse/influensasymptomer også før korona? Anonymkode: 42276...157 Er mer interessert i om du har... For influensa er jo mye verre enn en forkjølelse fra Kina. Hvor sikker er du på at ikke du er i noen risikogruppe? Hva er din vekt og blodtrykk? Anonymkode: 3ce48...7d5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #133 Skrevet 24. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mer interessert i om du har... For influensa er jo mye verre enn en forkjølelse fra Kina. Hvor sikker er du på at ikke du er i noen risikogruppe? Hva er din vekt og blodtrykk? Anonymkode: 3ce48...7d5 Det dør omtrent 900 mennesker hvert år av influensa i Norge, også unge mennesker. Jeg har oppdatert alle vaksiner regelmessig, i tillegg tar jeg influensavaksinen årlig. Ikke fordi JEG er i risikogruppen, men i solidaritet med de som er utsatt. BMI på 21, ellers ingen sykdommer som gjør at jeg er i risikogruppen. Alle skriker opp om korona, men tør vedde på at 90% av de som skriker høyest hverken har oppdatert vaksiner regelmessig eller tar den årlige influensavaksinen. Tipper flesteparten som skriker høyest også er samme gjengen som hvert år er så tøffe at de drar på jobb med snørr, feber, muskelverk osv. De er så «flinke» at de har null fravær på jobb må du skjønne! «Dugnadsånden» gjelder tydeligvis kun for korona, det krever nemlig ingen faktisk handling. At det er de samme menneskene som også er utsatt for alvorlig sykdom/død dersom de blir smittet av influensa er det tydeligvis ingen som bryr seg om, vaksiner er nemlig «farlige», og man er bare «tøff» dersom man går på jobb med 39 i feber og rennende nese.. At de har risikert å spre influensasmitte og påført andre sykdom og død har ikke vært så farlig før. Hadde koronahylekoret brydd seg like mye om influensa, hadde man kanskje kunnet spart mange hundre liv hvert år kun i Norge! Dobbeltmoralsk og hyklersk! Anonymkode: 42276...157 5
NorthernLight Skrevet 24. juli 2020 #134 Skrevet 24. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekstremt dårlig gjort av SAS! de burde ha landet 00.10 slik de skulle! Sånne tullinger som drar på ferie til utlandet burde ikke få,slippe unna karantene! Anonymkode: 09d0f...da6 Blir kvalm av egoister som drar på ferie utenlands i en pandemi. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #135 Skrevet 24. juli 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dust. Ta deg en lakrispipe. Eller gå å legg deg, for du har vel en kjøretur framfor deg i grilldress slik du står først i køen på Systembolaget med kjeften full av smus. Anonymkode: 3ce48...7d5 Nice try Anonymkode: 10177...f3b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #136 Skrevet 24. juli 2020 *Newsflash* Flyselskapene gjør alltid sitt beste for å lande så tidlig som mulig. Alltid. Så spørsmålet burde heller være: - Hvorfor skulle SAS forsinke flyet for å få folk i karantene ?? Jeg har jobbet i bransjen i mange, mange år. Har aldri noensinne hørt om et flyselskap som med vilje forsinker et fly. Denne hypen er medieskapt Anonymkode: 10177...f3b 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #137 Skrevet 24. juli 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis flyet hadde landet kl 20 så hadde det ikke vært noe snakk om det, hva er forskjellen med 4 timer mer? Anonymkode: b68ec...554 Hvis en hel jordklode vet hva dette innebærer så handler det ikke stengte grenser, men å kunne synkronisere en helt verden. Holde avstand, vaske hendene og bruk maske. Det er ikke verre, men her vil hver enkelt land formidle sine egne kvaliteter. Anonymkode: 03a04...a05
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #138 Skrevet 24. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du svarer ikke på spørsmål om egen vaksinasjonsstatus? Vaksinerer du deg med den årlige influensavaksinen? Har du tatt påfyll av Boostrix Polio hvert 10. år? Holdt du deg hjemme ved forkjølelse/influensasymptomer også før korona? Anonymkode: 42276...157 Jeg jobber med mennesker i risikogruppen, og har vaksinasjon og forholdsregler deretter. Anonymkode: a8d62...bde 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #139 Skrevet 24. juli 2020 Idioti,har de corona så er det vel samma faen om flyet lander 23.50 eller 00.10, de burde vært i karantene uansett,provoserende egoistisk! Anonymkode: 4d1ca...258
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #140 Skrevet 24. juli 2020 På 22.7.2020 den 19.23, AnonymBruker skrev: Når det i verste tifelle kan være på bekostning av folks liv så ja! For alt vi vet er det flere smittede på flyet som igjen smitter noen som tåler å få corona å dør. Det kunne vært unngått om de som kommer fra flyet går rett i hjemmekarantene. Anonymkode: ef814...c88 Absolutt! Hadde jeg vært kaptein på en av de avgangene ville jeg ha sørget for at vi passerte midnatt, hest såpass sent at siste flytog alt hadde reist. Karantene og en natt på Gardermoen hadde vært til pass for dem ombord. Anonymkode: 2e11d...13d
Anbefalte innlegg