Gå til innhold

SAS vil forhindre at folk må i karantene!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du mennesker som reiser på sydenferie midt i en pandemi er typen til å være forsiktige?

Anonymkode: 8b2d2...d66

Tenkte på dette og er enig. Samtidig er det vel ikke absolutt alle som drar for syndferie. Noen kan ha litt bedre grunner, treffe familie, kjæreste etc. Synes det er mer akseptabelt å reise da. 

Anonymkode: 6eac3...bd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenkte på dette og er enig. Samtidig er det vel ikke absolutt alle som drar for syndferie. Noen kan ha litt bedre grunner, treffe familie, kjæreste etc. Synes det er mer akseptabelt å reise da. 

Sydenferie mente jeg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var kanskje en mening med det dårlige været i store deler av Norge de siste par ukene. Nå kan du se hvem som du skal styre unna... Har de maskeskille i tillegg er det bare å gå omveier.

Anonymkode: 3ce48...7d5

Godt poeng. Jeg får sky de solbrune som pesten, bokstavelig talt.

Anonymkode: a8d62...bde

Skrevet

Skal man le eller gråte av slik idioti... Som om corona bryr seg om når flyet lander.

Jeg har mistet mye tillitt til styresmaktene OG mennesker jeg tenkte bedre om i denne perioden. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Helt idiotisk. Litt av en dugnadsånd de har!

Anonymkode: 2f7d8...de1

• Liker 7
Skrevet

Flott at de klarte det!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

lever vi i en pandami, eller noen som er på luksus reise i en pandami, flaut at nyhetene skal energi på om noen kommer hjem før kl. 12 eller ei. 

Anonymkode: 03a04...a05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en grusom reklame. Men det de gjorde i kveld var flott.

Anonymkode: 4e77c...b75

Kjempefin reklame, historisk korrekt og det hele. Stuntet i kveld var idiotisk.

Anonymkode: 72109...10b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk bra jobbet av crew!! Men det synes jo ikke "gladgjengen" her inne....

Anonymkode: beb5d...609

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Regner med vi får også med om noen har testet positivt, ja, da har jo nyhetene enda mer å skrive om. Flyet kom tidsnok, men passasjerer må samtlige i karantene fordi mange var allerede positiv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk bra jobbet av crew!! Men det synes jo ikke "gladgjengen" her inne....

Anonymkode: beb5d...609

Ja, virkelig fantastisk av flyselskapene å aktivt sørge for økt smittefare.

Anonymkode: 8b2d2...d66

• Liker 4
Skrevet

Besteningen vil vel også unngå karantene, og det er god kundeservice.

Det gjelder to fly, så jeg synes ikke det er så krise. Har det ikke landet fly derfra tidligere i dag også? Samme problemstilling, men grensa for nye regler må gå et sted. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som en aktiv sas-mastercard bruker, med mye eurobonus poeng så kjenner jeg at denne finten ble provoserende. Får bruke min forbrukermakt å gå over til Coop i stedet. Kommer ikke til å fly med de på lenge uansett. Norwegian har uansett bedre fly, om reising blir aktuelt. Utenlandsk flyr jeg stort sett med Emirates.

Anonymkode: 3ce48...7d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke noe forskjell om flyet landet før eller etter midnatt, men ett sted må grensen gå så da er jo midnatt greit. 

Anonymkode: b35f6...df7

Det er selvsagt ingen forskjell, men nordmenn elsker regler, så dermed blir det sånt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt latterlig at dette har fått så mye oppmerksomhet. Er ikke akkurat uvanlig at fly lander før oppsatt tid🙄

Anonymkode: c767a...3bb

• Liker 8
Skrevet

Mediesirkus uten llike.

Har jo null og niks å si i den store sammenhengen om passasjererne må i karantene eller ikke

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt latterlig at dette har fått så mye oppmerksomhet. Er ikke akkurat uvanlig at fly lander før oppsatt tid🙄

Anonymkode: c767a...3bb

Medias metode å finne helter. Trekkplaster som formidler hvem media egentlig er i mange sammenhenger. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Sydenferie mente jeg

Syndferie er mye morsommere da😂

Anonymkode: b68ec...554

• Liker 1
Skrevet

Jeg må bare spør, hvorfor er det en "gladsak"???

Dette er ikke "Hurtigruten, minutt for minutt". Er det én person ombord som ikke selv vet at han eller hun er i smittsom fase, og går rundt overalt i lokalsamfunnet fordi "flyet landet før klokken 00.00", så går det utover ganske mange.

Blir det en ny nedstengning, så ryker jobbene til mange som hang i en tynn tråd. For ikke å snakke om den medisinske behandlingen mange trenger, som ikke kommer til å bli prioritert hvis corona blusser opp.

Hipp hipp hurra liksom. Har det tørna for enkelte, eller hva er greia?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ang. smitte så er det neppe noen forskjell mellom passasjerene på  Norwegianflyet fra Malaga og SASflyet fra Alicante og om flyene lander noen minutter før eller etter midnatt. Ser at begge landet i god tid før. VGTVs direktesending er likevel bare teit.

Anonymkode: 70bbe...84d

• Liker 4
  • Opprett ny...