AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Satt på konditori i dag og på nabobordet satt det en feit kvinne. Hun hadde kjøpt cola, to pizzastykker og til og med et stort sjokoladekakestykke til dessert. At det går an å være så usunn. Jeg valgte å si til henne litt høflig at det kanskje ikke er så lurt å spise så usunt når hun har den figuren hun tross alt har. Hun ble helt forskrekket først , men så angrep hun meg og ba meg passe mine egne saker.Men hallo, det går jo an å tenke litt. Du kjøper bare ikke kake, pizza og cola når du allerede ser ut som en sumobryter. Det ble en liten krangel av det, jeg mener mange feite mennesker gjør dumme valg i matveien og når du oppsøker offentlige steder så mener jeg du må tåle at folk kan kommentere det du velger å gjøre. Jeg visste at jeg var den fornuftige av oss to, så jeg ga meg ikke. Det endte med at hun gikk før hun hadde spist opp kakestykket og siste rest av den ene store pizzabiten. Jeg spurte henne til slutt om hun ikke skulle ta med seg maten hun tross alt hadde kjøpt, hun var skikkelig forbannet på meg, men hun sparte jo tross alt noen kalorier.Jeg svarte bare rolig mens hun ble sintere og sintere :). Jeg mener i hvertfall at går du på offentlig sted så må du tåle kommentarer på det du velger å gjøre. Er du feit så må du trene og spise sunt. Ikke pizza og kake. Anonymkode: d7bed...4c0 5
sssssh! Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 I og med at du poster anonymt så regner jeg med at du vet at dette var drittsekkoppførsel. Andres problemer er none of your business. 43
visp Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Du kan få sommerjobb av meg:) Trenger noen som går og kjefter på meg etter denne ferien her. 13
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Vis noen hadde sagt dette til meg så hadde jeg tatt det til meg. Jeg er selv overvektig så hadde trengt å høre noe slikt av fremmende 👍 Anonymkode: 90e6e...2bd 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Åneida, du har ikke gått bort til en overvektig person som bestilte cola, sjokoladekake og pizza på et konditori(pizza på konditori???) og starta en krangel. Du er bare et troll. Men Okei valg av tema da, noen ble sikkert provoserte🤷🏼♀️ Anonymkode: 0cc65...fb8 16
Husholdning1 Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 Om dette nå mot formodning skulle være sant: Hadde hun bedt om din mening? 11
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Satt på konditori i dag og på nabobordet satt det en feit kvinne. Hun hadde kjøpt cola, to pizzastykker og til og med et stort sjokoladekakestykke til dessert. At det går an å være så usunn. Jeg valgte å si til henne litt høflig at det kanskje ikke er så lurt å spise så usunt når hun har den figuren hun tross alt har. Hun ble helt forskrekket først , men så angrep hun meg og ba meg passe mine egne saker.Men hallo, det går jo an å tenke litt. Du kjøper bare ikke kake, pizza og cola når du allerede ser ut som en sumobryter. Det ble en liten krangel av det, jeg mener mange feite mennesker gjør dumme valg i matveien og når du oppsøker offentlige steder så mener jeg du må tåle at folk kan kommentere det du velger å gjøre. Jeg visste at jeg var den fornuftige av oss to, så jeg ga meg ikke. Det endte med at hun gikk før hun hadde spist opp kakestykket og siste rest av den ene store pizzabiten. Jeg spurte henne til slutt om hun ikke skulle ta med seg maten hun tross alt hadde kjøpt, hun var skikkelig forbannet på meg, men hun sparte jo tross alt noen kalorier.Jeg svarte bare rolig mens hun ble sintere og sintere :). Jeg mener i hvertfall at går du på offentlig sted så må du tåle kommentarer på det du velger å gjøre. Er du feit så må du trene og spise sunt. Ikke pizza og kake. Anonymkode: d7bed...4c0 Og damen var forbannet på deg - vel fortjent når du var en drittsekk på offentlig sted. Det må du tåle. Anonymkode: 81521...28f 20
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 Hadde lappet til deg - enkelt og greit. Anonymkode: 697d7...11b 23
Silva Pluvialis Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 (endret) Omg (!!) Man legger seg da ikke opp i hva andre spiser?? Det har du ingenting med. Virkelig ikke. Skjønner godt at hun ble forbanna. Det hadde hun all grunn til å bli også. Noe så frekt. Tips til neste gang: Pass dine egne saker (!!) Endret 22. juli 2020 av Uatskillelig 11
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #11 Skrevet 22. juli 2020 På Garcon i Lillestrøm får man kjøpt pizza. Det er så vidt jeg vet et konditori. Anonymkode: 87f10...9b7 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #12 Skrevet 22. juli 2020 Å jeg hadde blitt så glad 😊😊😊 jeg hadde danset samba med deg og Tjoret seg fast under juletreet mitt hvert år fremover og satt deg opp i testamentet som arver av det store teppe i underetasjen. Det Berit egentlig vil ha.. Nei vent jeg hadde bare flyttet hos deg og satt meg på fanget ditt hver kveld og sunget Tina Turner låter. Virkelige. Anonymkode: 785cb...37f 9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #13 Skrevet 22. juli 2020 « tjoret deg» ble så glad det ble skrivefeil av det 😳 Anonymkode: 785cb...37f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #14 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde lappet til deg - enkelt og greit. Anonymkode: 697d7...11b Vi må ta avstand fra vold. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette her er troll fordi: man kjøper ikke pizza på konditori Anonymkode: 20eaf...c5b Nå bommer du. Anonymkode: d7bed...4c0
kaleidoskop Skrevet 22. juli 2020 #15 Skrevet 22. juli 2020 Skjønner godt du sa ifra. Jeg går ofte bort til tynne mennesker som spiser kun salat og har vann til og sier ifra. De trenger mer næring og proteiner i kosten sin. Ofte har jeg med noen gode brødskiver med tjukt lag smør på som jeg gir og de kan spise til salaten. Det har de bare godt av. 29
keops Skrevet 22. juli 2020 #16 Skrevet 22. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener i hvertfall at går du på offentlig sted så må du tåle kommentarer på det du velger å gjøre. Er du feit så må du trene og spise sunt. Ikke pizza og kake. Jeg synes det er en rar holdning å frita seg selv for normal folkeskikk i det offentlige rom samtidig som du mener at andre skal tåle slik adferd som du beskriver at du har her. Å bryte inn i måltidet på nabobordet på denne måten lar seg vanskelig gjøre på en høflig måte, men mest sannsynlig er denne episoden et produkt av din fantasi. Synes generelt folk som kommenterer utseende på andre og driver fatshaming bør slutte med dette, kostholdsråd og treningsveiledning er lett tilgjengelig informasjon som heller bør formidles i andre settinger enn det som er beskrevet av ts. 8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #17 Skrevet 22. juli 2020 Jeg hadde ikke syntes synd på deg hvis hun ga deg en ørefik Anonymkode: 4eb7b...d02 11
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #18 Skrevet 22. juli 2020 Fan av Nord-Korea, ts? Anonymkode: cbfec...309 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #19 Skrevet 22. juli 2020 Det er jo derfor folk blir feite. Fordi de stapper i seg masse usunn mat. Bortsett fra at de skylder på alt mulig annet da. Anonymkode: 2d07b...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #20 Skrevet 22. juli 2020 Forstår at du er et troll, men hvis det er en sannhet i det så velger jeg å svare. Folk får lov å leve sine egne liv og ta egne valg, selv om de valgene skader dem. Heldigvis får vi fortsatt lov å bestemme over egne liv. Anonymkode: 08a49...615 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå