Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor det ble så dumt med bildet, jeg prøver på nytt fra mobil: 

C1375A30-210C-4F79-825E-A216945CB0BA.jpeg

Anonymkode: 742b9...cc8

Skrevet

Tror det er jente. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lilypond skrev:

Tror det er jente. 

Spennende 🙂 The Gender Experts mener det er gutt ut fra Skull Theory, jeg sendte samme bilde til dem. Jeg får heldigvis fasitsvaret innen et par dager 😃

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jente 

Anonymkode: 89a6f...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Ligna litt på min i samme uke, og var sikker på at det var en jente. Men det er en gutt (fått bekreftet det på 3 UL etter den første) 😆

Anonymkode: 657fc...16d

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligna litt på min i samme uke, og var sikker på at det var en jente. Men det er en gutt (fått bekreftet det på 3 UL etter den første) 😆

Anonymkode: 657fc...16d

Ja, jeg tror godt det kan være en gutt. Det er gutter vi har fra før, så det er nok kanskje det vi kan lage 😄 Har du forresten bildet fortsatt? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente 

Anonymkode: 89a6f...3ae

Det hadde vært litt gøy med en jente! Men blir glad bare alt går bra.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg studerte en del slike bilder da jeg gikk gravid og før vi visste hva det ble. For meg ser det ut som en gutt, fordi den peker rett frem og litt opp. Men mulig jeg blander den med navlestrengen! 

Anonymkode: 241e1...9f6

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerte en del slike bilder da jeg gikk gravid og før vi visste hva det ble. For meg ser det ut som en gutt, fordi den peker rett frem og litt opp. Men mulig jeg blander den med navlestrengen! 

Ja, den peker kanskje opp! Jeg synes det er vanskelig å definere hvilken linje ryggraden skal følge, og da ser jeg ikke om vinkelen blir over 30 grader eller ikke.

Ts

Skrevet

Min så mer eller mindre lik ut, i følge den grad greia man skal følge synes jeg det så mest ut som jente, men har en gutt på snart året😊 så jeg tror gutt 😊

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den peker kanskje opp! Jeg synes det er vanskelig å definere hvilken linje ryggraden skal følge, og da ser jeg ikke om vinkelen blir over 30 grader eller ikke.

Ts

Jeg lurer på om nuben er den som er ca 1 cm over der det står "grl", og at den tydelige hvite helt til venstre er navlesnoren. Navlesnoren ble nemlig veldig hvit og tydelig på mine uler. Så hvis det er den jeg tror det er, så ser det ut som den peker i hovedsak rett frem, med en anelse opp:P Og da i såfall gutt.. Men husk at du kan bli satt tilbake på ordinær ul, så det er ikke helt sikkert du er i uke 13:) I så fall kan det være for tidlig å tyde noe:) Jeg fikk vite gutt i uke 13, men på ordinær ul ble jeg opplyst om jente, og at jeg var 3 uker kortere på vei enn først antatt. Dvs at jeg bare var i uke 10 da jeg var på tidlig ul og fikk beskjed om gutt:) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en gutt! 💙 Har fått det bekreftet med blodprøver. Nå er det bare å finne navn 😃

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...