AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Har du en spesiell sommerfantasi? Kanskje en som kommer igjen hver sommer? Og til deg som tenker å skrive "runketråd": sånn, da har jeg gjort det for deg, så slipper du. Anonymkode: 05ed1...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Fantaserer hver dag om at den gifte mannen skal ringe meg, han savner meg sånn at han klarer ikke vente til ferien er over. Han ønsker å treffe meg og straks han ser meg tar han begge hendene mine og forteller meg at forlater kona. Så ser han meg dypt inn i øynene og sier han har lengtet seg syk etter meg og at han muligens elsker meg. Så kysser vi lidenskaplig og holder rundt hverandre. Anonymkode: ffa0a...c04
visp Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fantaserer hver dag om at den gifte mannen skal ringe meg, han savner meg sånn at han klarer ikke vente til ferien er over. Han ønsker å treffe meg og straks han ser meg tar han begge hendene mine og forteller meg at forlater kona. Så ser han meg dypt inn i øynene og sier han har lengtet seg syk etter meg og at han muligens elsker meg. Så kysser vi lidenskaplig og holder rundt hverandre. Anonymkode: ffa0a...c04 Jeeeezes........ Jeg drømmer om at de jævlige naboungene skal holde kjeft for en gangs skyld.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, visp skrev: Jeeeezes........ Jeg drømmer om at de jævlige naboungene skal holde kjeft for en gangs skyld. Jeeezes.....depressiv eller? Anonymkode: ffa0a...c04
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 At vennegjengen er samlet slik at vi kan dra på dagsturer sammen i finværet, men neida. Er som regel aldri spesielt fint vær og folk besøker enten familie eller jobber Anonymkode: c065b...5b7
visp Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeeezes.....depressiv eller? Anonymkode: ffa0a...c04 Det var veldig mye enhjørninger og prinsessekroner rundt noe så kvalmt som en utro familiefar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå