Gå til innhold

Avslutte selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mye sterkere utløsninger ved onani enn ved samleie. Ved samleie føler jeg at jeg mister både litt av følelsen og kontrollen. Ved onani kan jeg få det akkurat som jeg vil. Når vi kommer samtidig, vrir hun såpass mye på seg at jeg føler at jeg kommer ikke skikkelig til eller får beveget meg som jeg ønsker. Bortsett fra bakfra - der opplever jeg mine sterkeste utløsninger ved samleie. 

Hva tenker dere damer om menn som trekker seg ut og avslutter selv? Er det ego? Viser det en slags mistillit? Tar det bort litt av sjarmen med et felles høydepunkt?

Fruen foretrekker å stimulere klitoris selv for å at vi skal komme samtidig - jeg inni henne, men da blir det vel litt feil om jeg vil trekke meg ut og sprute utover magen/på fitta.

Synspunkt på dette?

Anonymkode: 3326f...267

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri reagert om min mann gjorde dette. 

Anonymkode: 37356...969

• Liker 1
Gjest Tranma
Skrevet

Mannen min gjør ofte det og synes det er bare fint 😊 Han kommer som regel rett etter meg og da er det egentlig veldig deilig å kjenne han kommer på rumpa/magen min. Hadde han trekt seg ut for å komme hver gang jeg var i gang med orgasmen min hadde jeg vel kanskje blitt litt kjei, men da bør du trekke deg ut i god tid og fingre henne di gangene du ikke holder igjen? 

Ellers er det jo bare å komme sammen med henne og onanere en kjapp runde rett etterpå å få en utløsning til? 🤔 

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det slik hver gang, dvs. det er kona som må stimulere seg selv til orgasme. Synes stort sett det er greit, men noen ganger skulle jeg ønske at det var jeg som fikk henne til å komme. Ser for meg at det hadde blitt dårlig stemning i heimen om jeg skulle ha ordnet min orgasme selv, men har aldri prøvd sammen med henne. 

Anonymkode: d4d6d...524

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...