HMSP Skrevet 17. september 2002 #1 Skrevet 17. september 2002 Da, var jeg endelig kommet så langt at jeg føler jeg kan dele dette med dere. Nå har jeg gått igjennom nærmere 500 bilder, plukkt ut og samlet sammen. Så hjemmesiden er nesten ferdig på alle plan. ----- Dagen var nydelig. Selv Bergen var nydelig - utrolig men sant, selv med litt regn. Jeg sov hos en vennine før vi tok med oss min søster, som skulle ordne håret mitt, og dro til frisørsalongen. Vi hadde vært så heldige at vi fikk jobbe i skikkelig arbeidsomgivelser. Forloveren min kom dit litt senere. Vel påkledd i min egenproduserte kjole kjente jeg at nervene kom. Turen derfra til kirken gikk fort. Blomsterbuketten hadde min kjære ordnet helt på egenhånd og den var perfekt til meg. Det var egentlig veldig deilig at gulvet var såpass langt, for da rakk jeg å slappe av før jeg kom opp. Dagens første overaskelse (for de fleste) kom da jeg reiste meg for å synge til min kjære. Jeg hørte mye snufsing 8) Han på sin side leste et nydelig kjærlighetsdikt litt senere. Vielsen var spessiell også med at vi hadde en prest (som faktisk døpte meg i samme kirke i sin tid) og en adventist pastor. Dette fordi vi har en godt forhold til ham og ønsket at han skulle hjelpe oss å gjøre dagen perfekt. Hvilket han også gjorde. Vi brukte nærmere 55 minutter før vi var ferdig i kirken :oops: Som fotograf hadde vi valgt Truls Løtvedt (torget), noe vi overhode ikke angrer på nå. Mange fine og artige bilder. Vi hadde koldtbord til middag og dette følte jeg gikk utrolig bra. En av de mange tingene jeg var fornøyd med var at vi hadde engasjert en til å ta bilder hele dagen. Hun tok nærmere 14 filmer og det er mye godt å ta av der. Vi hadde også en som filmet, og vi gleder oss veldig til å se den filmen. Vi hadde valgt å ikke legge ut engangskamera - av flere årsaker. Vi var redd det kunne bli dårlige bilder da ikke alle er like flinke til å huske blitz. I tillegg var det kostnaden med å fremkalle mange uten å vite resultatet. I steden la vi ut digitalkameraet vårt, og fikk nærmere 150 bilder vi kunne kose oss med allerede på bryllupsreisen. Bryllupskaken var et syn. Min søster har designet og min far har bestilt. 5 etasjer og med minst 3 forskjellige smaker. Vi avsluttet dagen med en lyssermoni jeg vet flere likte. Alle fikk komme frem til oss - en og en - hvor de fikk et stearinlys og en takk for at akkurat de kom. Så tentet de lyset i et lys jeg hadde før det ble plassert i en langpanne fylt av oassis. Etterpå takket vi selvfølgelig en del i plenum slik at de fikk sin velfortjente natt. Apropos natt ja, den skulle vi tilbringe på hotell Bristol rett ved siden av selskapslokalet. Nå skal jeg ikke skrive for mye her - da vi venter på svar på et brev vi sendte, men vi var overhode ikke fornøyd med den servicen vi fikk. Så den nydelige dagen fikk en kraftig nedtur der. Men det kan vi komme tilbake til siden. For et større referat, også fra min mann ( :D ) sin side så oppfordrer jeg til en titt på hjemmesiden vår. http://home.bredband.no/morhje/felles/bryl...up/bryllup.html Her skal det også ligge en del bilder og annen kjekk informasjon. Kos
Gjest viwi- ikke innlogget Skrevet 17. september 2002 #2 Skrevet 17. september 2002 GRATULERER!!!!! Å jeg syns den capen din var såå fin!!! Ser ut som dere hadde en fin dag. Lykke til som gift begge to! klem- viwi
Augustbrud02 Skrevet 17. september 2002 #3 Skrevet 17. september 2002 Gratulerer så mye (atter en gang). Moro å endelig kunne se flere bilder også. Dere var utrolig flotte begge to, og det var jammen meg mange fine bilder!
Sussi Skrevet 23. september 2002 #5 Skrevet 23. september 2002 Dere var kjempefine. Den selvsydde kjolen var nydelig & det samme var capen din. Helt imponert!! Syntes fotografen valgte en flott setting til bildene. Gratulerer (igjen... ) som mann & kone. MVH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå