Gå til innhold

Liten og svak sprut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at asparges, spinat ol. skal være bra mot dette.

Anonymkode: 42492...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mens mennene syns lang sædsprut er mandig og spiser sunt for å få det.. 

Det er en del helsegevinst du ikke ser, og det gir deiligere utløsning...det er nok derfor vi gjør det. Men jeg lurer på hvorfor kvinner sier... woooow for en sprut! når ladningen går over hodet å treffer sengavvelen med et klask. Du kan gjerne komme med kontrasvar at de lyver, men det tror jeg ikke noe på. De som elsker det er nok bare en annen type kvinnfolk...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det er en del helsegevinst du ikke ser, og det gir deiligere utløsning...det er nok derfor vi gjør det. Men jeg lurer på hvorfor kvinner sier... woooow for en sprut! når ladningen går over hodet å treffer sengavvelen med et klask. Du kan gjerne komme med kontrasvar at de lyver, men det tror jeg ikke noe på. De som elsker det er nok bare en annen type kvinnfolk...

Neida. Det er bare det at vi kvinner liker å være hyggelig med dere menn. Så vi vet fet betyr noe for dere at vi applauderer en bra sprut. Da blir dere stolt og glad. 

Dessuten «wooow for en sprut!» er vel bare et utrop om overraskelse, ikke nødvendigvis «wooow, den store lange spruten er så vanvittig diggbar, jeg blir så tent av det! Knull meg tusen ganger!»

Anonymkode: 6357f...229

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten «wooow for en sprut!» er vel bare et utrop om overraskelse, ikke nødvendigvis «wooow, den store lange spruten er så vanvittig diggbar, jeg blir så tent av det! Knull meg tusen ganger!»

Du er nok bare ikke min type kvinnfolk, du er alt for avslørende😂 Kvinner som er ærlige trenger ikke fake svar❤😘

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Du er nok bare ikke min type kvinnfolk, du er alt for avslørende😂 Kvinner som er ærlige trenger ikke fake svar❤😘

En kraftig sprut gjør at sbømmerne slipper å svømme så langt. Men som spruter kraftig får lettere guttebarn. Særlig tidlig i perioden der kvinner kan bli gravide. Så mandig er det å sprute kraftig, selv lenge før menn blir født. Mannlige sædceller svømmer lengst.

Anonymkode: 8cc0a...330

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men som spruter kraftig får lettere guttebarn

Da er det derfor jeg bare har gutter😅 Og jeg som bestandig har ønsket meg ei datter... tror løpet er kjørt gitt hvis jeg ikke har flaks😉

AnonymBruker
Skrevet
På 22.7.2020 den 18.43, AnonymBruker skrev:

Sliter med det samme selv. Liker ikke å skuffe damer som forventer å få spruten i ansiktet, så nå bruker jeg kondom og later som ingenting.

Anonymkode: 6416d...129

Hvilke damer er det som forventer å få spruten i ansiktet?

Anonymkode: 49141...37b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/22/2020 at 4:33 PM, AnonymBruker said:

Kjære.....jeg som hadde håpt på at runk mer var svaret.....

Anonymkode: d8953...6b1

😂❤️

Anonymkode: bf7c0...b48

Skrevet

Jeg er ikke ekspert på andre sine menns orgasme, men for egen del vil jeg si at vektreduksjon og trening har hjulpet meg. Føler meg mere "spenstig" på flere områder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre det enn å være bløt over hele kroppen. 😜 Neida, skjønner om det er leit, men for meg er det mer sexy med rykningne enn selve spruten, selvom jeg liker en dusj av og til men dem som spruter mest overalt er litt mye av og til 

Anonymkode: af740...a19

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er jo  deilig med en sprut , men bare sæden kommer ut, er det deilig uansett. Både å se og smake på. At det renner  ned er også deilig.  :) 

AnonymBruker
Skrevet

Så enkelt det må være å være mann hvis småtteri som dette er av ting som blir problematisk med årene 😖

Anonymkode: deee5...2d6

Gjest Tranma
Skrevet

Så enkelt det må være å være mann hvis småtteri som dette er av ting som blir problematisk med årene 😖

Synes ikke du skal bagatellisere så fælt. Synes han det er flaut/leit så er det en greie for han. Menn smvil gjerne sprute en viss mengde og ha en stiv pikk. Svikter dette så kan det gå utover selvtilliten sexuellt. Enig i at det er mye som er værre i livet, men det gjelder di fleste tråder under sexuellt på KG! 

Skrevet
På 22.7.2020 den 14.53, AnonymBruker skrev:

M44 her. Med årene synes jeg sædspruten har blitt slappere og mengden mindre. Mens jeg før kunne stå i doggy og skyte 7-8 skikkelige pump - de lengste helt opp i nakken på fruen, blir det nå mer som det flyter pulserende ut.

Kan dette trenes opp igjen? Mer onani for å trimme opp muskulaturen? 

Hva med mengden? Er veskebalansen av betydning? Om man drikker rikelig, så er sjansen for mer sæd der?

Din heldiggris. Jeg hadde sett det hadde opphørt helt for min del. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Tranma skrev:

Synes ikke du skal bagatellisere så fælt. Synes han det er flaut/leit så er det en greie for han. Menn smvil gjerne sprute en viss mengde og ha en stiv pikk. Svikter dette så kan det gå utover selvtilliten sexuellt. Enig i at det er mye som er værre i livet, men det gjelder di fleste tråder under sexuellt på KG! 

Joda, men menn er jo mye heldigere enn kvinner når det gjelder endringer i kroppen med årene. 

Gjest Tranma
Skrevet

Joda, men menn er jo mye heldigere enn kvinner når det gjelder endringer i kroppen med årene. 

Det kan vi kanskje være enige i, men uansett oppfattes det forskjellig 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Det er jo  deilig med en sprut , men bare sæden kommer ut, er det deilig uansett. Både å se og smake på. At det renner  ned er også deilig.  :) 

Sæd er noe av det verste jeg har smakt. Det klør i halsen. Helt ubeskrivelig fælt🥴Flere her som har det slikt, eller er det bare mannen min?

Enig med at en lang sprut er sexy. Men alt i alt så har det ikke så stor betydning. 

Anonymkode: 10d7e...984

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sæd er noe av det verste jeg har smakt. Det klør i halsen. Helt ubeskrivelig fælt🥴Flere her som har det slikt, eller er det bare mannen min?

Gi mannen din en liter ananasjuice om dagen, etter tre dager kjennes sæden ut som honning i forhold🤐

• Liker 1
Skrevet
På 22.7.2020 den 14.53, AnonymBruker skrev:

M44 her. Med årene synes jeg sædspruten har blitt slappere og mengden mindre. Mens jeg før kunne stå i doggy og skyte 7-8 skikkelige pump - de lengste helt opp i nakken på fruen, blir det nå mer som det flyter pulserende ut.

Kan dette trenes opp igjen? Mer onani for å trimme opp muskulaturen? 

Hva med mengden? Er veskebalansen av betydning? Om man drikker rikelig, så er sjansen for mer sæd der?

Kan dessverre ikke gi deg svar på dette, men vil bare si at dette høres skikkelig trasig ut. 
Når du beskriver hvordan det var før, er det tydelig at du har hatt en sprut du virkelig kunne være stolt av. 
Håper du får hjelp med dette, for det må jo føles følt når du miste en del av manndommen på denne måten. 

jeg ønsker det all lykke med spruten i fremtiden. 

Skrevet
På 23.7.2020 den 10.12, Bamseklemmer skrev:

Det er jo litt manndig å sprute langt da, også får jeg mye kraftigere og lengre orgasme... Etter 5-6 år med kegeløvelser, kostholdsendring og vektredusjon, har jeg fått disse fordelene:

• Det har gitt meg høyere sexlyst.
  • Hardere ereksjon og mere utholdende.
  • Betydeligere større blodsirkulasjon og blodårer på penis.
  • Balleheisen fungerer og sjekkes oftere.
  • Mye mere sæd og precum-produksjon.
  • Forsterket prostaten og minket faren for prostatakreft.
  • Lengre sprut og pisser glatt over 3 meter i fri natur.
  • Vil også si at jeg føler meg mye mere manndig som gir mere selvtillit.
  • Blitt mere opplyst og blitt en bedre elsker.

... den siste er kjempeskryt, men jeg har lov til å være stolt. Jeg vil bare bevise at kostholdsendringer og øvelser nytter, jeg fikk synlige resultater etter 3 uker og er snart 50 år🙄

😍🤤💦👏🏻👏🏽👏🏿 Applaus for denne staute mannen som virkelig har tatt tak i problemet. Nå blir jeg stolt. Denne mannen er et godt eksempel. 
Alle menn her inne bør lese hva han skriver og ta seg selv i nakken. 
Ingenting er mer mandig enn en god og fyldig sprut med tykk og god sperm. 
Kudos til Bamsesprut ehhh. Bamseklemmer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...