AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet. Bygget er fra 1864, men i følge papirene så ble leiligheten min nyoppført i 2017. Jeg er glad i å lage mat, og bruker mye chili og hvitløk f.eks. Har kjøkkenvifte, mulighet til å åpne vindu rett ved kjøkken. Jeg har aldri bodd i en såpass gammel bygning før, og lurer på om det kan være plagsomt for naboene dersom jeg lager mat med mye krydder o.l. Bor i fjerde - og øverste - etasje dersom det skulle ha noe å si.. Anonymkode: f7803...112
Honey Dew Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Du må da kunne lage mat. Liker ikke naboene matlukt, får de lukke dørene. Jeg regner med at du har ventilator? 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Har aldri bodd i noen type leilighet (utenom studentbolig) der jeg kjente matlukt fra andre leiligheter. Dette er ikke noe du trenger å tenke på. Lag den maten du vil Anonymkode: 148e9...8ec 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 (endret) Ikke tenk på det, matlukt kommer ikke inn i de andre leilighetene, det har i vertfall aldri jeg opplevd og jeg har hatt naboer fra land hvor de lager mat med mye krydder som for eksempel India. Endret 22. juli 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Ikke tenk på det, lag mat med så mye krydder du vil! De gangene jeg har hørt at det er problem med matlukt i andre leiligheter er når det er noe feil med ventilasjonen, feks hvis noen har koblet på avtrekk i felles rør som ikke er laget for det ol. I de tilfellene er det jo ikke de som lager mat sin feil, men noe galt med bygget. Anonymkode: fc4fb...23f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Jeg bor i en gammel bygård, kjenner ikke noe matlukt fra de andre som bor her. Og har aldri hørt noen av naboene har klagd på matlukt. Anonymkode: 20764...c5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå