AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Hei far til lille mann vil ha mer samvær men problemet er at han jobber og har da ikke tid til 50% 40% og litt mindre en det. men vil ha det allikevel og Protesterer med at farmora hans kan ha barnet mens han er på jobb. Men jeg tenker at vis han ikke har tid til barnet selv disse dagene da vil jeg heller ha minstemann hjemme hos meg selv. Pluss farmor mater bare barnet mye fjas av mat, Brus, snop, kjeks.. Så jeg har sagt at han kan ha de dagene som passer han og ha barnet. Men pga jobb så er det ikke mer en annen vær helg han har minste mann.. Hva tenker dere i slik situasjon? for jeg tenker at vis far ikke selv har tid da er det ikke vits og øke samvær og dager, hvis han ikke skal være med barnet selv. Anonymkode: 5308b...3b5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Hæ? Vi er to som jobber 100% og har barna 100%. Skulle ikke tro det ville være noe problem å jobbe og ha et barn 50% av tiden... Anonymkode: 5a6e6...634 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Vi er to som jobber 100% og har barna 100%. Skulle ikke tro det ville være noe problem å jobbe og ha et barn 50% av tiden... Anonymkode: 5a6e6...634 Tydeligvis så jobber han 10 om morgningen til kl 9 om kvelden. Anonymkode: 5308b...3b5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Han kan jo ikke ha samvær når han er på jobb. Du kan si til han at du selv kan kontakte farmor for å være med ungen deres. Anonymkode: ea2dc...275 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Går ikke barnet i bhg? Hva arbeidstider har far? Hvor gammel er ungen?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han kan jo ikke ha samvær når han er på jobb. Du kan si til han at du selv kan kontakte farmor for å være med ungen deres. Anonymkode: ea2dc...275 Jeg har ikke så god kontakt med henne. Men vet at hun er i noen ganger hos barnefar for og være med barnet så hun er ofte der. 2 minutter siden, WhisperingWind skrev: Går ikke barnet i bhg? Hva arbeidstider har far? Hvor gammel er ungen? Jo barnet går i bhg og er 23 måneder gammel, Far jobber hele Mandag-fredag Og på noen Annen vær lørdag. Men lørdagene han ikke har barnet da. Anonymkode: 5308b...3b5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 Er det han som jobber på gatekjøkken? Anonymkode: 040d1...526
regine Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 En unge på under 2 år skal ikke ha 50/50 uansett. En far som prioriterer jobb og setter bort barnet til andre skal heller ikke ha 50%. Du sier bare nei til dette, fordi ungen er for liten og far har ikke tid. Og så slutter du å gå i diskusjon med far om tematikken. Fortsetter han så svarer du det samme igjen og igjen, altså at barnet er for lite og far har ikke tid. Stå opp for BARNET ditt - og det betyr at du ikke lar far overkjöre deg, men faktisk setter barnets beste först. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 Det er ganske så normalt å jobbe mandag - fredag, gjør ikke du det ? Har du aldri barnevakt pga jobb? Vi jobber begge 100% og har hatt både farmor, mormor og naboen som barnevakt de gangene kabalen ikke går opp. Anonymkode: dd163...c13 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske så normalt å jobbe mandag - fredag, gjør ikke du det ? Har du aldri barnevakt pga jobb? Vi jobber begge 100% og har hatt både farmor, mormor og naboen som barnevakt de gangene kabalen ikke går opp. Anonymkode: dd163...c13 Du får jo nesten lese hva ts skriver da.. Far jobber langt mer enn 100 prosent. Anonymkode: 5cdf0...16d 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. juli 2020 #11 Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så god kontakt med henne. Men vet at hun er i noen ganger hos barnefar for og være med barnet så hun er ofte der. Jo barnet går i bhg og er 23 måneder gammel, Far jobber hele Mandag-fredag Og på noen Annen vær lørdag. Men lørdagene han ikke har barnet da. Anonymkode: 5308b...3b5 Hva er "hele" man-fre? 08-16?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #12 Skrevet 22. juli 2020 Så mor har aldri barnet hos mormor? Anonymkode: 0231f...aca 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #13 Skrevet 22. juli 2020 6 minutter siden, WhisperingWind skrev: Hva er "hele" man-fre? 08-16? Hun skriver 10-21, og annenhver lørdag... Anonymkode: a06b4...8d4 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. juli 2020 #14 Skrevet 22. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun skriver 10-21, og annenhver lørdag... Anonymkode: a06b4...8d4 Ok, det så jeg ikke. Hvordan begrunner han økt samvær om han ikke skal tilbringe mer tid med barnet. Når barnet er 2 år så er ikke 50/50 anbefalt og iallefall ikke om ikke far skal tilbringe tid med barnet. Er det barnebidraget han ikke vil betale?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #15 Skrevet 22. juli 2020 Barnet er for lite til så mye, dessuten skal far ha barnet i våkentiden de dagene han skal ha samvær. Når ikke barnet er i barnehage. Her passer min mor sønnen min de få dagene jeg jobber kveld. Fordi far ikke kan grunnet han jobber selv. Har samvær de dagene han jobber dagtid. Han arbeider som kokk, så det er mye kveld og helger. Samværsplanen er oppsatt etter turnusen min og hans. Jeg jobber i butikk. Heldigvis skal jeg nå få tilrettelagt turnusen min etter far slik at det blir bedre. Far har da 2 valg. Få tilrettelagt turnusen sin etter samvær eller ha samvær når han kan. Er bare viljen som står på. Barnet kan besøke farmor når farmor ønsker å se barnebarnet. Barnet skal være med foreldrene sine ellers. Høres jo helt på trynet at han skal ha fast samvær med farmor kontra mor eller far. Greit en kveld iblant når kabalen ikke går opp, men fast? Nei. Her passer min mor fast 1 gang i mnd, ikke mer. Fordi jeg ikke har noe valg. Hadde far kunnet ha barnet når jeg jobber kveld så hadde jeg sendt barnet dit og ikke til min mor. Anonymkode: ca39e...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #17 Skrevet 22. juli 2020 Er mest trolig bidraget han vil slippe. 🤔 Anonymkode: ca39e...aa2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #18 Skrevet 22. juli 2020 Jeg tror jeg ville latt farmor ha barnet noen dager😁 Det vil gi barnet veldig mye berikelse i livet å ha en ekstra god og varm omsorgsperon. Besteforeldre skal gi barnebarn litt kjeks og knask av og til, bare det ikke blir flere dager i uken vel å merke😁 Anonymkode: 02831...845 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #19 Skrevet 22. juli 2020 Heller ha en avtale der far kan ha barnet mer i periodene han ikke er på jobb da. Ellers blir det som om han bare holder barnet borte fra mor på grunn av noe egoistisk. Anonymkode: 44538...798
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #20 Skrevet 22. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg ville latt farmor ha barnet noen dager😁 Det vil gi barnet veldig mye berikelse i livet å ha en ekstra god og varm omsorgsperon. Besteforeldre skal gi barnebarn litt kjeks og knask av og til, bare det ikke blir flere dager i uken vel å merke😁 Anonymkode: 02831...845 Om du leste så blir det flere dager han vil at farmor skal ha barnet. Og ja han er ikke super begeistra på å betale bidrag. Som kan være grunnen til at han vil ha mer uansett om det betyr at han ikke kan ha barnet alle disse dagene han vil ha. Men har sakt om han ikke er tilgjengelig selv for og ha barnet så skal barnet være hos meg. Anonymkode: 5308b...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå