Gå til innhold

Hva tenker dere egentlig om noen som kommer fort?

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
Skrevet

Er ikke noe man akkurat snakker om med andre etter sex, så er nysgjerrig hva folk egentlig tenker om noen som er så følsom at kommer ganske fort. Kanskje litt for fort, men som likevel er klar igjen etter en liten stund? Er det egentlig turn off eller bryr dere ikke om det? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig for menn med liten. 

Anonymkode: a4b25...991

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på om han mener det innebærer at sexen også er over for min del eller ikke.

Anonymkode: be54d...972

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart, alle menn i alle aldre med middels eller stor har naturligvis stålkontroll hele veien. :rolleyes: 

Anonymkode: a19ad...dee

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Warrior skrev:

Er ikke noe man akkurat snakker om med andre etter sex, så er nysgjerrig hva folk egentlig tenker om noen som er så følsom at kommer ganske fort. Kanskje litt for fort, men som likevel er klar igjen etter en liten stund? Er det egentlig turn off eller bryr dere ikke om det? 

NO problem. 

Anonymkode: f8cc0...82d

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på om han leverer på andre områder eller ikke.

Anonymkode: 8d2ed...4ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bedre det enn timesvis der en tenker på at taket skulle blitt vasket...

Anonymkode: 49fad...1f4

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er dritkjipt. 

Anonymkode: a6d43...eb9

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på om han mener det innebærer at sexen også er over for min del eller ikke.

Anonymkode: be54d...972

Ja selvfølgelig skal ikke sexen være over, skjønner jo det er kjipt. Skal alltid kjøre på til begge er fornøyd. 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre det enn timesvis der en tenker på at taket skulle blitt vasket...

Anonymkode: 49fad...1f4

🤣

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. akkurat det har ingenting med størrelse å gjøre.

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig tid.

Anonymkode: f7896...9aa

AnonymBruker
Skrevet

opptur, etter årevis med en mann som hadde litt tungt for å komme og ALDRI kom for fort. Mannen min kommer ikke av oral, ikke av handjob, og i starten spes tok det laaaaaaang tid ved samleie. Etter hvert justerte han seg inn på normal tid ved sex, men kom fortsatt ikke om jeg runket el sugde ham. Når jeg så skulle ha sex med en ny fyr, og han kom etter veldig kort tid flere ganger (og ble frustrert over det selv, men var klar igjen fort), så syntes jeg egt det var helt supert. Fikk meg til å føle meg sexy. Mannen syntes seff og jeg var det, forsikret han meg om, men det ble en avkreftelse med denne evinnelig lange tiden det tok å komme...

Anonymkode: 96152...b95

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker at det ikke er noe problem om hun er klar igjen fort.

• Liker 1
Skrevet

Hvis mannen er klar igjen fort så er det jo ikke noe problem.

Hvis mannen kommer fort og så mister all engasjement så er det jo kjipt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kona kommer på under et minutt hver gang vi har sex. Vil ikke fortsette når hun har fått orgasme.  Jeg må alltid avslutte på egenhånd.  Dette er meget frustrerende 

Anonymkode: 0fdef...e82

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Uerfaren med liten tiss.

Anonymkode: f47fd...f32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han er effektiv.

Jeg får uansett ikke så mye ut av selve penetreringen, så det er greit nok. Det er det forut som er greia for meg.

Anonymkode: 2f85a...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona kommer på under et minutt hver gang vi har sex. Vil ikke fortsette når hun har fått orgasme.  Jeg må alltid avslutte på egenhånd.  Dette er meget frustrerende 

Anonymkode: 0fdef...e82

Slik ville jeg ha opplevd det med en mann også. 

Det jeg tenker er generelt at det ikke er et uvanlig problem, og løsningen på det er velkjent. Trene på å holde igjen. 

En mann som ikke hadde giddet innsatsen i å lære seg å holde tilbake hadde brydd seg for lite om mitt utbytte ved sex til at det var liv laga. 

Jeg synes også din kone burde jobbe med å finne løsning dere begge kan ha et fullverdig sexliv med. 

Anonymkode: 4501a...fcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nerver i penis er det samme enten penis er liten eller stor. 

Anonymkode: 1f7ab...c91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Warrior skrev:

Jeg opprettet tråden om hvor lenge mannen holder, vet ikke om du ble inspirert til å lage denne tråden? Uansett, så kan jeg svare :) Det er ikke turn off for min del i alle fall. Kommer jo an på hva man ellers gjør. Hvis det ikke er noe annet en to jokk, og så er det over, så er jo det kjedelig. Men om det er forspill eller mannen er med på å stimulere på annet vis, så er jo det mye viktigere. Har lest litt på nett, og har skjønt at man kan trene på det eller få medisiner. Så tenker at det kan være aktuelt å prøve i et fast forhold om begge vil :)

Anonymkode: 265c8...41f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uerfaren med liten tiss.

Anonymkode: f47fd...f32

De jeg har hatt sex med som har kommet veldig fort har vært menn med stor penis...

Anonymkode: feb78...f37

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...