Gå til innhold

''Ikke gjøre noe'' i ferien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag sitter jeg inne selv om sola skinner ute. Har vært ute en liten tur for å handle litt småting, men ikke mer. Jeg føler meg som den eneste personen i Norge akkurat nå som ikke er ute og slikker sol eller drar på Norgesferie. I går var jeg masse ute, og jeg vet at jeg skal være ute i morgen også. Likevel kjenner jeg i dag på nesten ''dårlig samvittighet'' fordi jeg sitter inne foran PCen med et glass iste når jeg kunne vært ute. Det forventes liksom når man kommer tilbake til jobb at man har gjort noe spennende hele tiden. Venner og familie sender snaps og ber meg komme meg ut i sola.

Ikke liker jeg å sole meg, og gåturer har jeg så langt oppi halsen akkurat nå at det orker jeg ikke. Men er det flere enn meg som kjenner på den lille følelsen av at det nesten ikke er ''innafor'' å sitte inne en solskinnsdag i egen ferie?
Vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget..

Anonymkode: 3a8fd...847

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, er mange av oss. Men jeg pleier å late som jeg finner på ting om noen spør, så slipper jeg mas fra f.eks svigers og å bli shama.

Nå har jeg itillegg en brekt for, så sitter inne å koser meg med netflix og sjokolade - nyyyyyyyter

Anonymkode: 2dce6...50b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta vare på vennene dine mens du fortsatt har dem. Du kan bruke caps/solkrem/solbriller.

Hilsen (nesten) Viggo venneløs.

Anonymkode: 1a797...a98

Gjest Kaiminator
Skrevet

akkurat samme her. tiden min går til netflix og gaming

Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det forventes liksom når man kommer tilbake til jobb at man har gjort noe spennende hele tiden.

Hvem forventer dette? Selv kjenner jeg ingen som har forventninger til hva jeg skal gjøre og gjør i ferien min. Og jeg gir fullstendig blaffen i hva andre gjør. 

Jeg gjør akkurat det jeg har lyst til, vil jeg sitte og se på serier en solskinnsdag, gjør jeg det :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...