Gjest Catwoman Skrevet 12. juli 2005 #1 Del Skrevet 12. juli 2005 Teste teste teste teste :mellow: B) B) :mellow: <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 12. juli 2005 #2 Del Skrevet 12. juli 2005 tester igjen... bæ bøv mø voff mjau knegg er noe ala forumoppsettet de har på pratekompaniet dette her tror jeg.. ligner litt men ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 12. juli 2005 #3 Del Skrevet 12. juli 2005 Å, det er litt kjipt å måtte bruke hjernen på KG Fatter ikke hva hurtigsvar er, og ikke virker det heller, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 12. juli 2005 #4 Del Skrevet 12. juli 2005 Jo, her kommer hurtigsvar. Hva er forskjellen egentlig? Ikke mulighet til smilyes kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 12. juli 2005 #5 Del Skrevet 12. juli 2005 Og hvorfor har jeg advarsel 0%????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juli 2005 #6 Del Skrevet 12. juli 2005 Og hvorfor har jeg advarsel 0%????? ← Fordi du har oppført deg pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2005 #7 Del Skrevet 13. juli 2005 Hurtigsvar er veldig kjekt syns jeg, men jeg ser ikke noen forskjell på det og det andre svare B) smileyene vises de. Kanskje det er noe med at ikke innleggene kan være mer enn så og så mnage ord på hurtigsvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 13. juli 2005 #8 Del Skrevet 13. juli 2005 Heisann Jeg tror det har mere med at hurtigsvar er når du kan alle koder og vet hva du vil skrive. Du får ikke se kode tegnene og det går altså generellt raskere å skrive svar. Du har heller ikke funksjonen for hva gjøre nå i hurtigsvar. Så hvis du kan koder og vet hva du vil - hurtigsvar Hvis du vil lage litt smily og litt slikt og ikke er sikker på koder - skriv svar. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå