Gå til innhold

Dårlig selvilitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt veldig dårlig selvilitt om meg selv når det kommer til sex delen.

Første forhold gikk veldigt dårlig da hun var utro, begynte og komme med nedlatende kommentarer under sex, noe som gjorde meg litt værre i hodet.

Siden de kommentarene så har jeg aldri klart og slappet av under sex. Tenker hele tiden "ER dette bra nok for henne, er jeg stor nok for henne, er jeg bra nok"..

Sliter uendelig mye med dette og har fundert om å skaffe meg en psykolog, men vil dette hjelpe?

Skal møte ei jente jeg har snakket med nå i en uke, om en måneds tid. Ja, hun har sett bilder av meg med både klær og uten, og hun sier jeg ser pen ut, og klager aldri på noe av det hun har sett. 

er selv 28 år nå, og dette problemet har pågått med meg i snart over 10 år.. og det ødelegger meg totalt fordi æ vil ikke sitte der og tenke negativt konstant, vil klare og slappe av og faktisk NYTE Sex istedent for og overtenke det værste.

Vet det sikkert har vært mye troll post i den siste tiden om "liten" penis. Vil selv kalle meg gjennomsnittelig, 14-15. 
Har noen snakket med psykolog om dette problemet før? Hvordan hjalp det deg videre?

Anonymkode: 8361b...265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...