Gå til innhold

Hvor lenge holder mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lenge siden vi har hatt sex - 3-4 minutter. 
Sex jevnlig - 5-6-7 minutter. 

Om jeg skulle anta. 
Greier ikke holde igjen om det et lenge siden.. det et alt for mye deilig stimulanse. 

Anonymkode: ed5de...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det lenge siden sist kan det fort være over på under fem minutter, men når hyppigheten tar seg opp igjen holder han lengre. I går kveld brukte vi kanskje et kvarter, i morges nesten en time. Men som småbarnsforeldre er kjappiser blitt en spesialitet, og en fin måte å få inn nødvendig nærkontakt når hverdagen er travel. Men rundt 15 min med penetrering er prima 👌

Anonymkode: 658c4...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er såpass viljesterk at han holder igjen til jeg kommer/har kommet, om det tar 2 min eller 2 timer.

Da er han verdens mest viljesterkeste mann! Tenkte ikke det gikk ann å kontrollere sin egen orgasme så nøyaktig... Blir jo nesten som å holde igjen en fødsel🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Da er han verdens mest viljesterkeste mann! Tenkte ikke det gikk ann å kontrollere sin egen orgasme så nøyaktig... Blir jo nesten som å holde igjen en fødsel🤔

Mange som klar vidunder på kg. Ved jevn penetrering tror jeg Di fleste sliter etter 10 minutter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det går helt fint. 😄

3 minutter siden, Tranma skrev:

Mange som klar vidunder på kg. Ved jevn penetrering tror jeg Di fleste sliter etter 10 minutter 😊

Nei ikke alle. Jeg kontrollerer veldig bra og kan holde så lenge musa er våt. . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Det går helt fint. 😄

Nei ikke alle. Jeg kontrollerer veldig bra og kan holde så lenge musa er våt. . 

Det hørtes digg ut! Jeg får mannen min til det til en viss grad, men hvis han skal penetrere lenge i en jevn hastighet sliter han stakkars... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Tranma skrev:

Ooooh, hjelpes min... jeg holder maks 5 minutter hvis hun lager golyder. Det er mitt største problem🤐 Jeg reagerer så ekstremt på lyder, at jeg vil påstå at det er den vakreste musikken jeg hører. Tenk å gi noen så deilig nytelse at de jamrer av kåthet og orgasme. For å være ærlig med deg Tranma, jeg kommer nesten av å slikke og høre lyden av nytelsen, litt tørrjokking som får kukhodet til å gli så kommer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Ooooh, hjelpes min... jeg holder maks 5 minutter hvis hun lager golyder. Det er mitt største problem🤐 Jeg reagerer så ekstremt på lyder, at jeg vil påstå at det er den vakreste musikken jeg hører. Tenk å gi noen så deilig nytelse at de jamrer av kåthet og orgasme. For å være ærlig med deg Tranma, jeg kommer nesten av å slikke og høre lyden av nytelsen, litt tørrjokking som får kukhodet til å gli så kommer jeg...

Høres jo bra ut vil jeg si 😊💦💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig opp og ned. Personlig liker jeg en kjapp en med intens tempo. han liker ofte litt roligere og lengre. Vi gjør litt begge deler. Drøyer det for lenge blir vi begge såre. 

Anonymkode: 5ec5c...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...