Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Doug Heffernan
Skrevet
32 minutter siden, Sheik skrev:

Oops, den kom som anonym, det var ikke meningen.

Uff det var trist å høre. 😭 men håper ting står bedre til nå og at du får spart opp litt penger til black weekend så du får kjøpt deg en. Må nok spare litt selv man skal jo også kjøpe noen spill samtidig også 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, maskinisten skrev:

Huff, dette var egentlig ment som en spøk, også var svaret ditt så dystert😂

Synes du skal unne deg en Switch👍

😬 jaja, sånn går det å spøke på nett 😂 men takk uansett. Har lest en del surmaga kommentarer på KG en stund før jeg opprettet konto her og tenkte «her skulle det også komme ei surmaga kjerring, typisk» 🙊 ja, nå synes jeg det er på tide for meg å unne meg selv noe! Får holde øynene åpne for tilbud 🤩

4 timer siden, blåtimen skrev:

Unn deg en Switch hvis du får skrapt sammen pengene! Et av mine beste kjøp, jeg har så mye glede av den. Hvis du ikke har allverdens med penger til spill hadde jeg absolutt starta med Zelda Breath of the Wild, der kan du lett kose deg et par hundre timer. Link's awakening var moro, men ikke verdt pengene etter min mening, jeg fikk bare 16 timer gameplay før alt var runda og eneste alternativ var å begynne på nytt. Stardew Valley koster ca en hundrings og der har du uendelig timer med spilling hvis du trives med den type spill :)

Jeg fikk faktisk prøvd BotW hos noen andre i fjor, og det var så fantastisk! Elsker historien og gameplayet, men samtidig liker jeg den typen hvor det er en klar retning på hva man skal gjøre. Slik som OoT, Wind Waker, Majora’s Mask og Minish Cap. Man må gjøre ting i «riktig» rekkefølge for å komme videre, men selvfølgelig sidetracke og gjøre sidequests og lignende. BotW er mer frittstående. Syntes «templene» (glemte navnet da jeg ikke fikk gjort så mye) og shrines var for lette for meg. Jeg skal sjekke ut Stardew Valley, har ikke hørt om det før 😃

AnonymBruker
Skrevet

Om du orker å vente ser jeg for meg at det kanskje kommer noe tilbud videre utover høsten, når det blir; black week, black friday, cyber monday, desember salg, julesalg, romjulssalg, nytttårssalg 😅

Anonymkode: 95b31...220

Skrevet
4 timer siden, Storebjørn skrev:

Uff det var trist å høre. 😭 men håper ting står bedre til nå og at du får spart opp litt penger til black weekend så du får kjøpt deg en. Må nok spare litt selv man skal jo også kjøpe noen spill samtidig også 😊

Så omtanksfullt av deg! Ting går gradvis bedre og mye er bearbeidet, selv om noe ennå gjenstår! En venninne av meg har Lite-versjonen og sa jeg skulle få hennes Mario Party-spill som ikke var kompitabel med Lite ❤️ Vet også at man kan kjøpe Switch online til ca 200 kr i året for å spille gamle Nintendo-spill. Får gå gjennom Wind Waker på nytt på Wii U mens jeg venter 🤓

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du orker å vente ser jeg for meg at det kanskje kommer noe tilbud videre utover høsten, når det blir; black week, black friday, cyber monday, desember salg, julesalg, romjulssalg, nytttårssalg 😅

Anonymkode: 95b31...220

Jeg må kanskje prøve å holde ro i kroppen og håpe på at det kommer gode black-tilbud! Nå har jeg satt meg opp på prisvarsel fra Prisjakt også, så jeg krysser fingrene for gode tilbud!

Det var noen som fortalte meg at det er ganske høy pris nå på Switch på grunn av korona og produksjonen ikke har gått så bra. Mange steder for eksempel er utsolgt. Jeg krysser fingre for en special edition nå som det er 35-årsjubileum for Mario 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Switchen er så dyr i disse dager pga dårlig kronekurs og at de ikke klarer produsere nok av den under coronaen.

Folk over hele verden har kjøpt som gale av den i karantene og dette fører til høye priser, dessverre.

Anonymkode: 19a62...9bb

Skrevet

Koster 4190 på Coop Obs, med blå og rød kontroller i stedet for grå!

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Switchen er så dyr i disse dager pga dårlig kronekurs og at de ikke klarer produsere nok av den under coronaen.

Folk over hele verden har kjøpt som gale av den i karantene og dette fører til høye priser, dessverre.

Anonymkode: 19a62...9bb

Ja, jeg har lurt litt på å kjøpe en, men prisen er helt uakseptabel. Elektronikk faller som regel i pris, men Switch koster altså MER nå en da den ble lansert for snart tre og et halvt år siden. Hjelper ikke at spillene også er mye dyrere på den, med sjeldne prisfall eller tilbud.

Blir PS5 i år tenker jeg, og heller Switch 2 (Switch U? Switch 128? SwitchCube?) om et par år.

Anonymkode: 13f76...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...