Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er stor Nintento-fan og har gått siden den kom ut og ønsket meg en. Jeg må ha den som kan kobles til TV, ikke Lite-versjonen. Jeg vet det er dyrere, men jeg liker muligheten til å ha spillkveld med multiplayer hjemme. Så over til spørsmålet. Har dere vært borti at det kommer gode tilbud på Switch? Den billigste er 3299,- i følge Prisjakt (2017-versjon).

Neste spørsmål, er det stor forskjell på 2017-versjon og 2019-versjon?

Edit: 2017-versjon er ikke lenger tilgjengelig, så den beste prisen er 3949,-.

Endret av Sheik
AnonymBruker
Skrevet

Bedre batteritid på den nye, så jeg mener det er verdt å kjøpe 2019, 

Er du student så virker det som Dustin har den til 3846, ikke så mye billigere, men litt, ellers må du se etter rabattkuponger på de sidene som selger den billigst, mulig de har rabatt hvis du melder deg inn i en kundeklubb eller lignende.

Anonymkode: c0b64...74f

Gjest Doug Heffernan
Skrevet
3 timer siden, Sheik skrev:

Jeg er stor Nintento-fan og har gått siden den kom ut og ønsket meg en. Jeg må ha den som kan kobles til TV, ikke Lite-versjonen. Jeg vet det er dyrere, men jeg liker muligheten til å ha spillkveld med multiplayer hjemme. Så over til spørsmålet. Har dere vært borti at det kommer gode tilbud på Switch? Den billigste er 3299,- i følge Prisjakt (2017-versjon).

Neste spørsmål, er det stor forskjell på 2017-versjon og 2019-versjon?

Edit: 2017-versjon er ikke lenger tilgjengelig, så den beste prisen er 3949,-.

Ønsker meg denne jeg også, elsker super mario og zelda 😍 

Skrevet
33 minutter siden, Storebjørn skrev:

Ønsker meg denne jeg også, elsker super mario og zelda 😍 

Ja, jeg også! Fantastiske spill, særlig Zelda 😍 Drømmer om å prøve remaken til Link’s Awakening!

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre batteritid på den nye, så jeg mener det er verdt å kjøpe 2019, 

Er du student så virker det som Dustin har den til 3846, ikke så mye billigere, men litt, ellers må du se etter rabattkuponger på de sidene som selger den billigst, mulig de har rabatt hvis du melder deg inn i en kundeklubb eller lignende.

Anonymkode: c0b64...74f

Takk, det var lurt! Er ikke student for tiden, men i arbeidsavklaring. Hvis jeg er veldig flink økonomisk, kan jeg ha råd i neste uke 😄 bare lurte på om det er noen ganger kan være «supersalg» på Switch 😄

Gjest Doug Heffernan
Skrevet
1 minutt siden, Sheik skrev:

Ja, jeg også! Fantastiske spill, særlig Zelda 😍 Drømmer om å prøve remaken til Link’s Awakening!

Jeg så laveste pris i 2019 var 2990 ifølge prisjakt 😊 la inn varsel på den, får Mail når den går ned i pris 😊

Skrevet
2 minutter siden, Storebjørn skrev:

Jeg så laveste pris i 2019 var 2990 ifølge prisjakt 😊 la inn varsel på den, får Mail når den går ned i pris 😊

Det var ikke dumt. Jeg må faktisk sjekke igjen 👍🏻

Gjest Doug Heffernan
Skrevet
Akkurat nå, Sheik skrev:

Det var ikke dumt. Jeg må faktisk sjekke igjen 👍🏻

😊

Skrevet
1 minutt siden, Storebjørn skrev:

😊

Er du sikker på at du ikke så på Lite-versjon? For dette fikk jeg opp på søket mitt.

52060E71-0114-44D4-8446-8CF2947A4814.png

Gjest Doug Heffernan
Skrevet
9 minutter siden, Sheik skrev:

Er du sikker på at du ikke så på Lite-versjon? For dette fikk jeg opp på søket mitt.

52060E71-0114-44D4-8446-8CF2947A4814.png

Gå inn på prishistorikk 😊👍

Skrevet
3 minutter siden, Storebjørn skrev:

Gå inn på prishistorikk 😊👍

Åh, ja! Trodde du mente at det var prisen NÅ 😅

Gjest Doug Heffernan
Skrevet
Akkurat nå, Sheik skrev:

Hehe hei da, skrev 2019

Gjest Doug Heffernan
Skrevet
Akkurat nå, Sheik skrev:

Laveste pris var under black weekend. Så jeg kommer til å vente til da 😀

Skrevet
1 minutt siden, Storebjørn skrev:

Hehe hei da, skrev 2019

Jeg er blind 😬

Gjest Doug Heffernan
Skrevet
Akkurat nå, Sheik skrev:

Jeg er blind 😬

😊

Skrevet
4 timer siden, Sheik skrev:

Jeg er stor Nintento-fan og har gått siden den kom ut og ønsket meg en.

Hvorfor har du da ikke fått råd til den på over 3 år?

Som student klarte jeg å kjøpe meg leilighet og bil.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, maskinisten skrev:

Hvorfor har du da ikke fått råd til den på over 3 år?

Som student klarte jeg å kjøpe meg leilighet og bil.

Fordi jeg var i et veldig toxic forhold som gjorde at jeg havnet i en dårlig situasjon, økonomisk og mentalt. Jeg var lærling da det kom ut i ett år, så ble det slutt mellom meg og eksen som førte til enorme psykiske lidelser, PTSD, angst osv. Så har jeg fått egen leilighet hvor jeg måtte ut med over det dobbelte av hva jeg hadde før, i tillegg til alkoholisme en stund. Derfor har det vært knagert. Nå har endelig økonomien begynt å stabilisere seg igjen.

Anonymkode: 8f830...328

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg var i et veldig toxic forhold som gjorde at jeg havnet i en dårlig situasjon, økonomisk og mentalt. Jeg var lærling da det kom ut i ett år, så ble det slutt mellom meg og eksen som førte til enorme psykiske lidelser, PTSD, angst osv. Så har jeg fått egen leilighet hvor jeg måtte ut med over det dobbelte av hva jeg hadde før, i tillegg til alkoholisme en stund. Derfor har det vært knagert. Nå har endelig økonomien begynt å stabilisere seg igjen.

Anonymkode: 8f830...328

Oops, den kom som anonym, det var ikke meningen.

Skrevet
20 minutter siden, Sheik skrev:

Oops, den kom som anonym, det var ikke meningen.

Huff, dette var egentlig ment som en spøk, også var svaret ditt så dystert😂

Synes du skal unne deg en Switch👍

Skrevet

Unn deg en Switch hvis du får skrapt sammen pengene! Et av mine beste kjøp, jeg har så mye glede av den. Hvis du ikke har allverdens med penger til spill hadde jeg absolutt starta med Zelda Breath of the Wild, der kan du lett kose deg et par hundre timer. Link's awakening var moro, men ikke verdt pengene etter min mening, jeg fikk bare 16 timer gameplay før alt var runda og eneste alternativ var å begynne på nytt. Stardew Valley koster ca en hundrings og der har du uendelig timer med spilling hvis du trives med den type spill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...