Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt botox et par ganger fordi jeg har en hissig sinnarynke pga manglende bruk at solbriller og mysing mot solen. Uansett, legger merke til at alle de som jobber der har det samme overfylte ansiktet. Alle er pene, men litt puffy av for mye fillere og stramme av for mye botox. 

Googlet "cosmetic nurse" og det første bildet jeg fikk opp beskriver looken.

image.png.0afa56603d44268e619861324ecfde55.png

Er det fordi dere må prøve ut produktene dere setter på kunden?

Anonymkode: 67f83...b86

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Fordi det er gratis for dem og de ser seg blinde på det 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fyller kun litt i leppene, typ 1 gang i året. Er store variasjoner her. Men er jo en del frisører som f.eks har rare frisyrer - kanskje noen av de får en litt rar smak etterhvert, eller bare liker litt ekstreme looks

Anonymkode: 773b7...b9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv kosm.spl, og har ofte observert det samme som deg. 
Kan bare snakke for meg selv - ja, jeg har prøvd filler i smilelinjene mellom nese og munn, og jeg har forsøkt botox i sinnarynka. Jeg er livredd for å bli en plumpet og unaturlig utgave av meg selv, så jeg er svært forsiktig med disse behandlingene. Til gjengjeld utfører jeg en del hudforbedrende behandlinger på meg selv. Vakker, sunn hud er finere enn et supersmooth ansikt og overfylte lepper 😅

Anonymkode: b3130...331

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv kosm.spl, og har ofte observert det samme som deg. 
Kan bare snakke for meg selv - ja, jeg har prøvd filler i smilelinjene mellom nese og munn, og jeg har forsøkt botox i sinnarynka. Jeg er livredd for å bli en plumpet og unaturlig utgave av meg selv, så jeg er svært forsiktig med disse behandlingene. Til gjengjeld utfører jeg en del hudforbedrende behandlinger på meg selv. Vakker, sunn hud er finere enn et supersmooth ansikt og overfylte lepper 😅

Anonymkode: b3130...331

Takk for at du deler😊 Hvilken behandlinger er det du tar?

Anonymkode: 6b266...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...