mykkeli Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Noen som har noen erfaringer å dele om soveløsning til baby som passer til kontinentalseng som er 65 cm høy? Har kjøpt en brukt Chicco bedside crib men oppdaget i etterkant at høyeste innstilling for liggeflaten er 16 cm under vår seng. Det er kanskje ikke noe reelt problem? Ønsket egentlig at vår og barnets seng skulle være helt i vater så jeg bare kunne skli ungen over til meg på natta. Babybay sin bedside crib er 13 cm for lav og Troll - som visstnok er høy nok dersom den brukes med hjul - tror jeg har for bredt understell til at liggeflaten kommer inntil senga vår (som ikke er åpen under). Troll har også fått ganske dårlige tilbakemeldinger på at grinda bråker og at senga mangler forankring til foreldrenes seng, hjulene er visst ikke sikre nok når de låses. Noen tips? Er åpen for trygg samsoving også, for de som vil lufte erfaringer om det.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Fjern midterste del av kontinentalsenga. Det gjorde vi for en periode. Anonymkode: cbb0f...513
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Eller hvis det blir for hardt, fjern nederste del, den beina er på. Anonymkode: cbb0f...513
Gjest Albbas Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Kjøpe sprinkelseng, montere den uten ene siden, og lage nye hull slik at sengebunnen er på høyde med deres seng? Bruk tvinger eller lastestropper til å holde den fast inntil foreldresenga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå