Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I natt så våknet jeg flere ganger av intense smerter/tak nederst i magen, korsryggen og stråling ut til lårene på begge sider, ala menssmerter, men vondere. Aner ikke hvor lenge de varte før de slapp taket igjen, sovnet igjen for å våkne opp på ny med smerter. Det var ikke regelmessig og kunne gå noen timer imellom. 

Har ikke hatt tak siden 09.00 i dag, men vært veldig øm nederst i magen, korsryggen og kvalm, men for første gang på noen uker har jeg litt ekstra med energi. Godt med liv i magen. Prøvde å lese meg litt frem til hva det kunne være, det eneste jeg kom frem til var modningsrier? 

(Er i uke 37+3. I følge jordmor og legen har jeg veldig mye kynnere, babyen er stor og de tror fødselen er nære.)

Anonymkode: b45e3...7d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som modningsrier, jeg hadde slike den siste uken før fødsel. De økte på for hver dag før babyen til slutt kom. 

Anonymkode: 6cb65...48b

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som modningsrier, jeg hadde slike den siste uken før fødsel. De økte på for hver dag før babyen til slutt kom. 

Anonymkode: 6cb65...48b

Var det konstant igjennom natten/dagen, eller gikk du i lengre perioder i løpet av døgnet uten? 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde noen runder med slike tak i slutten av svangerskapet. En kveld hadde jeg slike tak og de var regelmessige med 10 min imellom. De holdt på igjennom natten men dagen etter ga de seg. Var ganske irriterende for jeg trodde hver gang at "nå skjer det", men neida 🤭

Anonymkode: 92017...fe0

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde noen runder med slike tak i slutten av svangerskapet. En kveld hadde jeg slike tak og de var regelmessige med 10 min imellom. De holdt på igjennom natten men dagen etter ga de seg. Var ganske irriterende for jeg trodde hver gang at "nå skjer det", men neida 🤭

Anonymkode: 92017...fe0

Ja, trodde også at det var fødselen som skulle starte, var ihvertfall sikker på at det ikke var kynnere. Men Nope 😆

Har følt meg så rar i dag, klarer nesten ikke å gå engang. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde modningsrier i flere timer første gang 36+0, så med ujevne mellomrom fremover. Endte med å måtte settes i gang 42+0, hadde da vært helt moden og med åpning i noen uker, riene satte bare aldri i gang. Dette var tredjemann, de to første kom før termin, så det er umulig å vite. Dessverre! 

Anonymkode: c8186...103

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde modningsrier i flere timer første gang 36+0, så med ujevne mellomrom fremover. Endte med å måtte settes i gang 42+0, hadde da vært helt moden og med åpning i noen uker, riene satte bare aldri i gang. Dette var tredjemann, de to første kom før termin, så det er umulig å vite. Dessverre! 

Anonymkode: c8186...103

Ja, har lest litt å ser ut til at man kan ha modningsrier ganske lenge før fødsel og noen får det like før, så veldig inviduelt.

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...