AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Vært sammen i fem år nå. Vi planlegger barn. Han vil også ha flere barn enn med bare meg. Han mener det vil være lett å finne en dame som vil gi han barn, men ikke nødvendigvis være i et forhold med han. Han mener uansett at han vil klare å følge opp alle barna sine selv om han er i et forhold med meg. Han ønsker å følge opp barna han ikke får med meg, men usikker på om han må ha et kjæresteforhold med den andre damen også, eller om det bare blir deltid. Jeg er skeptisk. Jeg har barn fra før og skjønner at de kan være mye å "ta på seg", og at vi egentlig stiller likt dersom han får flere barn, men samtidig gjør vi jo ikke det. Jeg er veldig delt. Noen tanker? Er dette noe du kunne gått med på, altså som dame nummer 2? Anonymkode: f1b17...bee 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 22. juli 2020 Nei. Anonymkode: 38613...631 118
Populært innlegg jukkapalme Skrevet 22. juli 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 22. juli 2020 Run, Forrest, run! 182
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 22. juli 2020 What the hell? Anonymkode: 95aa7...2e3 170
Populært innlegg Butternut Skrevet 22. juli 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 22. juli 2020 What the hell did i just read..? Svaret er like enkelt som det er genialt: Kom deg bort fra dette mennesket! 110
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 Populært innlegg #7 Skrevet 22. juli 2020 Hva faen? Anonymkode: b8e58...fa1 58
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, Loff77 skrev: Seriøst? Ja, det er dessverre det. Grunnen til at jeg i det hele tatt vurderer det er fordi han er perfekt for meg, og det er vanskelig å finne noen som han. Anonymkode: f1b17...bee 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 22. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært sammen i fem år nå. Vi planlegger barn. Han vil også ha flere barn enn med bare meg. Han mener det vil være lett å finne en dame som vil gi han barn, men ikke nødvendigvis være i et forhold med han. Han mener uansett at han vil klare å følge opp alle barna sine selv om han er i et forhold med meg. Han ønsker å følge opp barna han ikke får med meg, men usikker på om han må ha et kjæresteforhold med den andre damen også, eller om det bare blir deltid. Jeg er skeptisk. Jeg har barn fra før og skjønner at de kan være mye å "ta på seg", og at vi egentlig stiller likt dersom han får flere barn, men samtidig gjør vi jo ikke det. Jeg er veldig delt. Noen tanker? Er dette noe du kunne gått med på, altså som dame nummer 2? Anonymkode: f1b17...bee Folk flest ville ikke trodde det de hørte eller pakket sakene umiddelbart... mens du er bare skeptisk? Her må det være noe som ikke fortelles. Har dere et åpent forhold? Anonymkode: e428c...f24 89
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 Har han breeding fetisj? Anonymkode: 25438...dfd 35
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 Populært innlegg #11 Skrevet 22. juli 2020 Ærlig talt, dette må være troll. Jeg har aldri i mitt liv hørt om en mann som har et ønske om å betale bidrag for flere barn enn absolutt nødvendig, og jeg tror aldri jeg har møtt en dame som hadde reagert så forsiktig på et sånt ønske. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er dessverre det. Grunnen til at jeg i det hele tatt vurderer det er fordi han er perfekt for meg, og det er vanskelig å finne noen som han. Anonymkode: f1b17...bee Ja, heldigvis er det ikke mange av disse! 🤣 Anonymkode: d6cd8...a34 162
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #12 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk flest ville ikke trodde det de hørte eller pakket sakene umiddelbart... mens du er bare skeptisk? Her må det være noe som ikke fortelles. Har dere et åpent forhold? Anonymkode: e428c...f24 Nei, vi har ikke et åpent forhold. Eller, jeg godtar at han har beskyttet sex med andre fordi det er enkelte ting jeg ikke vil gjøre. Men ikke et åpent forhold som i at vi kan ha forhold til andre. Anonymkode: f1b17...bee
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #13 Skrevet 22. juli 2020 Du har barn fra før og planlegger barn med en mann som også vil ha barn med flere kvinner. Nei, jeg ville ikke fått barn med denne mannen, jeg hadde ikke stolt på han lengre enn jeg kunne kaste han for å si det sånn. Han kommer vel til å finne seg noen damer å ligge med uten kondom og håpe på at de blir gravide så han kan få seg noen barn sånn. Jeg tror det skal fryktelig mye til for at noen damer skal si ja til noe sånt. Svaret er NEI, svaret er avgitt. Anonymkode: 205b5...a25 44
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #14 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ærlig talt, dette må være troll. Jeg har aldri i mitt liv hørt om en mann som har et ønske om å betale bidrag for flere barn enn absolutt nødvendig, og jeg tror aldri jeg har møtt en dame som hadde reagert så forsiktig på et sånt ønske. Ja, heldigvis er det ikke mange av disse! 🤣 Anonymkode: d6cd8...a34 Er dessverre ikke trolling. Nei, det er ganske rart å skulle ønske seg så mange barn og spesielt når man ikke skal bo sammen. Det er jeg enig i. Jeg har jo barn fra før så jeg prøver å fortelle at det er ikke bare å sette de til verden og håpe på det beste. De koster penger og de tar opp mye (all) tiden din. Anonymkode: f1b17...bee 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #16 Skrevet 22. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er dessverre det. Grunnen til at jeg i det hele tatt vurderer det er fordi han er perfekt for meg, og det er vanskelig å finne noen som han. Anonymkode: f1b17...bee Han er «perfekt» for deg! OMG Anonymkode: 9ff48...1d6 32
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #17 Skrevet 22. juli 2020 Jeg tenker du må snakke med han om hva han egentlig ønsker og ser for seg.. Både forholdet med den «andre moren» og hans farsrolle for de andre barna. Anonymkode: 95f87...030 2
Thea82 Skrevet 22. juli 2020 #18 Skrevet 22. juli 2020 Når jeg trodde jeg hadde lest alt. Hvis dette er sant er det jo helt vilt. Men tror du kan slappe av, jeg tviler sterkt på at det blir enkelt for han å finne damer og få barn med (såfremt han er ærlig). At du vurderer å få barn med han vel vitende om dette ønske er en annen sak... Tenk deg nøye om! 24
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #19 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenker du må snakke med han om hva han egentlig ønsker og ser for seg.. Både forholdet med den «andre moren» og hans farsrolle for de andre barna. Anonymkode: 95f87...030 Jeg har prøvd det, men jeg tror ikke han innser hvor mye jobb det er med barn og hvor mye de faktisk krever av tilstedeværelse. "Det ordner seg." "Det går bra." "Jeg fikser det." Er det jeg får som svar. Anonymkode: f1b17...bee 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #20 Skrevet 22. juli 2020 Nysgjerrig på hvorfor du mener han er perfekt for deg Anonymkode: a0629...32c 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå