Gå til innhold

Kommer ikke sammen med partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jevnlig sex med typen, vi har vært sammen i noen måneder nå men jeg har fortsatt ikke kommet sammen med han. Jeg kommer veldig nært både når han fingrer meg, slikker meg og penetrerer meg, men kommer liksom ikke over kanten. Vi har pratet om det, og han sier at det gjør ingenting og at jeg ikke skal stresse med det. 

Jeg har ingen problemer med å komme når jeg er alene, og forstår ikke helt hvorfor det ikke skal gå sammen med han. Har noen dårlige erfaringer fra tidligere forhold, der sexen ikke var bra nok for eksen hvis jeg ikke kom. Dette gjorde at jeg ofte følte meg mislykket i senga, og faket orgasmer ganske mange ganger da han ikke var fornøyd hvis jeg ikke kom og ikke hadde tålmodighet til å faktisk prøve å få meg til å komme. 

Har ikke fortalt typen om dette, men han er jo tålmodig og sier at det er viktigste for han er at jeg har det godt, om jeg kommer eller ei. Jeg føler meg veldig trygg på han, og skjønner liksom ikke hvorfor det ikke går. Prøver å ikke tenke for mye på det når vi går til sengs, men begynner å bli litt frustrert over at jeg ikke "får det til". 

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: b0a80...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe til med en vibrator kanskje? Eller så kommer det nok etter hvert, fortell han akkurat hvordan han skal gjøre det, han er ikke synsk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...