AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Ofte når jeg rir han holder jeg fast armene hans og nekter han å bevege seg, så vi har begge lyst til å binde ham fast. Men hva annet enn å ri han kan være spennende? Tips? Anonymkode: 95a3c...980
Gjest Alterego666 Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Google shibari og kinkabu, velg så bilder. Det er også mange gode tutorials på YouTube. Du vil finne en ny verden av nytelse der! Dersom dette fenger, kan dere også sjekke ut kurs på Oslo Shibari Dojo. De har egen nettside. Det er i tillegg mange gode grupper på fetlife.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Mye annet som kan være spennede i en slik posisjon med mannen på ryggen og hendene bundet fast. Hva med å suge han til bristepunktet, stoppe opp og holde han på kanten av orgasme. Edging. Orgasmen blir ekstra kraftig når den blir holdt igjen og igjen og han endelig får "lov" til å komme. En annen ting som jeg synes kan være veldig pirrende er dersom hun setter seg overskrevs og gnir fitta over munnen min. Rir tungen min og bruker meg for sin egen nytelse. En kvinnelig orgasme på nært hold og med fritt innsyn til fitta som bølger i orgasme er et utrolig herlig syn. Anonymkode: d8746...689 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå