Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter og ser på en liste over gjøremål før studiestart, og der står det:

"1. Registrer deg i Studentweb

Registrer deg som student når du har fått velkomst-e-post fra NTNU. Start semesterregistreringen og følg instruksjonene. Sjekk at kontaktinformasjonen stemmer. Lag og betal faktura for semesteravgift. Betalingen må være registrert i våre systemer før du kan gå videre til punkt 2."

Er det noen som vet når denne mailen kommer? 

Anonymkode: 61e11...7eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ferietid i Norge nå. Ingen info kommer før i slutten av juli/begynnelsen av august.

Anonymkode: 7a9df...433

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ferietid i Norge nå. Ingen info kommer før i slutten av juli/begynnelsen av august.

Anonymkode: 7a9df...433

Tusen takk for svar! Antok at det var noe som kom til å komme automatisk i forbindelse med opptaket, så var litt redd for om det hadde skjedd en feil.  Men da er det bare å senke skuldrene og vente.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! Antok at det var noe som kom til å komme automatisk i forbindelse med opptaket, så var litt redd for om det hadde skjedd en feil.  Men da er det bare å senke skuldrene og vente.

Man kan endre svaret på samordna ut fredagen, så de begynner nok å sende ut velkomst e-poster i starten av neste uke 🙂 

Anonymkode: 08d6a...e7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Man kan endre svaret på samordna ut fredagen, så de begynner nok å sende ut velkomst e-poster i starten av neste uke 🙂 

Anonymkode: 08d6a...e7f

Ah, det gir mening! Tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet

Ved mitt studiested skjer det hvert fall ingenting før starten av august. Er nok bare å nyte ferien litt til:)

Anonymkode: cd35a...a09

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter og ser på en liste over gjøremål før studiestart, og der står det:

"1. Registrer deg i Studentweb

Registrer deg som student når du har fått velkomst-e-post fra NTNU. Start semesterregistreringen og følg instruksjonene. Sjekk at kontaktinformasjonen stemmer. Lag og betal faktura for semesteravgift. Betalingen må være registrert i våre systemer før du kan gå videre til punkt 2."

Er det noen som vet når denne mailen kommer? 

Den kan komme neste uke, og den kan komme 15. august, det varierer litt. Men ikke stress, det er lenge til dette må være i orden. Du vil få hjelp til dette i fadderuka. Og får du ikke det, er det bare å spørre en fadder, så hjelper de deg kjapt :)

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ved mitt studiested skjer det hvert fall ingenting før starten av august. Er nok bare å nyte ferien litt til:)

Anonymkode: cd35a...a09

Hehe, jeg har hatt "ferie" siden 12. mars, og gleder meg sånn til å ha noe fornuftig å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Den e-posten kommer etter at svarfristen har gått ut. I tillegg så kan du få en velkommen e-post fra instituttet ditt.

Anonymkode: 7e367...a0e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tro den kommer i tidlig i neste uke. Pleier å komme rundt 27.juli.

Anonymkode: 94d6a...c08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...