AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Jeg sitter og ser på en liste over gjøremål før studiestart, og der står det: "1. Registrer deg i Studentweb Registrer deg som student når du har fått velkomst-e-post fra NTNU. Start semesterregistreringen og følg instruksjonene. Sjekk at kontaktinformasjonen stemmer. Lag og betal faktura for semesteravgift. Betalingen må være registrert i våre systemer før du kan gå videre til punkt 2." Er det noen som vet når denne mailen kommer? Anonymkode: 61e11...7eb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Det er ferietid i Norge nå. Ingen info kommer før i slutten av juli/begynnelsen av august. Anonymkode: 7a9df...433 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ferietid i Norge nå. Ingen info kommer før i slutten av juli/begynnelsen av august. Anonymkode: 7a9df...433 Tusen takk for svar! Antok at det var noe som kom til å komme automatisk i forbindelse med opptaket, så var litt redd for om det hadde skjedd en feil. Men da er det bare å senke skuldrene og vente. Anonymkode: 61e11...7eb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Antok at det var noe som kom til å komme automatisk i forbindelse med opptaket, så var litt redd for om det hadde skjedd en feil. Men da er det bare å senke skuldrene og vente. Anonymkode: 61e11...7eb Man kan endre svaret på samordna ut fredagen, så de begynner nok å sende ut velkomst e-poster i starten av neste uke 🙂 Anonymkode: 08d6a...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Man kan endre svaret på samordna ut fredagen, så de begynner nok å sende ut velkomst e-poster i starten av neste uke 🙂 Anonymkode: 08d6a...e7f Ah, det gir mening! Tusen takk! Anonymkode: 61e11...7eb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Ved mitt studiested skjer det hvert fall ingenting før starten av august. Er nok bare å nyte ferien litt til:) Anonymkode: cd35a...a09
Read Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter og ser på en liste over gjøremål før studiestart, og der står det: "1. Registrer deg i Studentweb Registrer deg som student når du har fått velkomst-e-post fra NTNU. Start semesterregistreringen og følg instruksjonene. Sjekk at kontaktinformasjonen stemmer. Lag og betal faktura for semesteravgift. Betalingen må være registrert i våre systemer før du kan gå videre til punkt 2." Er det noen som vet når denne mailen kommer? Anonymkode: 61e11...7eb Den kan komme neste uke, og den kan komme 15. august, det varierer litt. Men ikke stress, det er lenge til dette må være i orden. Du vil få hjelp til dette i fadderuka. Og får du ikke det, er det bare å spørre en fadder, så hjelper de deg kjapt :)
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Ved mitt studiested skjer det hvert fall ingenting før starten av august. Er nok bare å nyte ferien litt til:) Anonymkode: cd35a...a09 Hehe, jeg har hatt "ferie" siden 12. mars, og gleder meg sånn til å ha noe fornuftig å gjøre. Anonymkode: 61e11...7eb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 Den e-posten kommer etter at svarfristen har gått ut. I tillegg så kan du få en velkommen e-post fra instituttet ditt. Anonymkode: 7e367...a0e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 Jeg tro den kommer i tidlig i neste uke. Pleier å komme rundt 27.juli. Anonymkode: 94d6a...c08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå