AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Del Skrevet 22. juli 2020 Jeg har veldig lyst å forsøke spinning men har litt angst så er redd for å prøve. Er det så god trening som alle sier? Bør jeg bruke sykkelshorts og sykkelsko? Hvor ofte går man på spinning? (Jeg sykler en del ute selv, men terrengsykling. I tillegg løper jeg og trener styrke men skal sykle løp til nesteår så trenger å trene sykkel gjennom vinteren også) Anonymkode: 3d6ce...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Del Skrevet 22. juli 2020 Du trenger ikke sykkelshorts og sykkelsko. Prøv uten før du kjøper noe, for å se om du liker det. Hvor ofte kommer an på hva du har tid til, ditt mål og annen trening du gjør. Du kan spinne en gang i uken eller hver dag, ingen fasit her. Anonymkode: 70bcd...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Del Skrevet 22. juli 2020 Hvorfor ikke kjøpe en billig en og gjøre det hjemme https://www.tights.no/butikk/titan-life-bike-trainer-s11/?gclid=CjwKCAjwx9_4BRAHEiwApAt0zrQLrk_lxnTNXoCTSPjIRjmASLeRVoxySJXcB6NxLEYmtqaw2uo0EhoCJYwQAvD_BwE Anonymkode: 1f2db...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Del Skrevet 22. juli 2020 Spinning er gøy. Det viktigste er å ha med vannflaske og et lite håndkle pga en svetter sånn. 😁 Anonymkode: 6b839...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikbokelsker Skrevet 22. juli 2020 #5 Del Skrevet 22. juli 2020 Ikke tenk så mye på det. Ta på deg joggesko og shorts + tshirt og prøv. Skal love deg at absolutt alle har 100% nok med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Del Skrevet 22. juli 2020 Husk hjelm 👍🏻 Anonymkode: 0448e...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Del Skrevet 23. juli 2020 Men jeg har sykkelshorts og sykkelsko fra før av da jeg sykler ute. Men spørsmålet er om det er rart eller normalt å bruke på spinning? Vil gå på time for å få hjelp av instruktør og slippe å tenke selv, ikke kjøpe sykkel å ha hjemme. Anonymkode: 3d6ce...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Del Skrevet 23. juli 2020 De fleste går på spinning i helt vanlige treningsklær. Kanskje spinningsko hvis de har det, men det er ikke nødvendig. Husk håndkle og flett håret hvis du har langt hår. Spinning kan være kjempegøy med bra instruktør og gøy musikk! Anonymkode: 6c98c...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #9 Del Skrevet 23. juli 2020 Sykkelshorts og sykkelsko er helt vanlig å ha her iallefall. Anonymkode: 209a7...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå