AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Hun var redd jeg og ei annenn venninne av henne ville råtte oss sammen mot henne. Helt merkelig - jeg kjenner ikke denne venninna engang. Og har ikke gjort dette mot venner - prøver å unngå sånt. Jeg klarer ikke se på denne venninna på samme måte lenger. Jeg har faktisk ikke lyst på kontakt med henne lenger, fordi jeg føler meg såret. Noen som har opplevd å se en ny side av en venninne? Hvordan kutter jeg henne ut? Anonymkode: 51762...8cc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Hva med å snakke sammen, fremfor å bare lage enda mer misforståelser og drama med å være steil? Anonymkode: 31d67...64a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å snakke sammen, fremfor å bare lage enda mer misforståelser og drama med å være steil? Anonymkode: 31d67...64a Vi gjorde det og hun sa unnskyld. Men, jeg er bare skikkelig sjokkert over henne enda.... klarer ikke se på henne på samme måte - synes hun var veldig fæl Anonymkode: 51762...8cc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Fæl? Vær nå litt sterk. Avogtil må man være litt bauta og se at usikkerheten til folk kommer fra vonde opplevelser i livet og at deres usikkerhet ikke handler om deg og din verdi. At hun er usikker betyr ikke at hun er fæl med deg, men at hun trenger trygghet fra deg. Da sier du det er klart jeg ikke baksnakkrr deg. Er det noe som har skjedd med deg som får deg til å tro at andre gjør sånn? Og så forteller hun og så kommer dere nærmere som venner. Ta vare på folk rundt deg. Anonymkode: 819e8...35c 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fæl? Vær nå litt sterk. Avogtil må man være litt bauta og se at usikkerheten til folk kommer fra vonde opplevelser i livet og at deres usikkerhet ikke handler om deg og din verdi. At hun er usikker betyr ikke at hun er fæl med deg, men at hun trenger trygghet fra deg. Da sier du det er klart jeg ikke baksnakkrr deg. Er det noe som har skjedd med deg som får deg til å tro at andre gjør sånn? Og så forteller hun og så kommer dere nærmere som venner. Ta vare på folk rundt deg. Anonymkode: 819e8...35c Akkurat den scenarioet der var nok ikke helt naturlig akkurat da. - hun hadde helt mental break down og jeg hadde en rimelig dårlig dag fra før av. Hadde det vært en annen dag så muligens... Men, det skjedde ikke. Anonymkode: 51762...8cc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 På 22.7.2020 den 10.09, AnonymBruker skrev: Akkurat den scenarioet der var nok ikke helt naturlig akkurat da. - hun hadde helt mental break down og jeg hadde en rimelig dårlig dag fra før av. Hadde det vært en annen dag så muligens... Men, det skjedde ikke. Anonymkode: 51762...8cc Hva så? Dagen er forbi. Du kan bli sterk i dag. Anonymkode: 819e8...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå