Ainaen Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Heisann alle sammen!!! I helga gifta jeg meg med min kjære... Alt gikk over all forventning og tilbakemeldinger fra gjester var at de stortrivdes!! :D Dagen begynte med frisørtime klokka 10. Der ble det litt usikkerhet med tanke på frisyren, men etter en stund kom vi fram til den perfekte frisyre for meg. Hadde hatt prøvetime før, men måtte justere litt Jeg var så rolig og avslappa, følte liksom at dette kom til å gå så bra så... hehe... Da klokka ble halv to og kjolen skulle på så kjente jeg for første gang litt nerver i mange Men da kjolen satt på meg og frisøren og min forlover ble helt målløse over hvor fin jeg var (tjihi) så roa alt seg ned og ferden opp til kirka gikk uten problemer. Vel framme i kirka møtte jeg en litt mer nervøs pappa.... Han trippa lett omkring... Forloveren min ordna kjolen og spankulerte rolig inn i kirka, mens vi stod i inngangspartiet og hørte klokkeklangen sakte men sikkert dø ut :o Litt nervøs ble jeg da.. hehe.. Musikken begynte og vi marsjerte blide og glade inn i kirka hvor folk blitza i vei. Ferden fram til alters gikk superfint, men da jeg satte meg ned og skulle bla opp i programmet så skal jeg si det var skjelving på henda... oj oj oj.... Litt rørende var det også da... Mødre og tanter som snufsa lett og så innmari vakker musikk!!! Hadde noen venner som spilte og sang "Å kunne æ skrive" av Lars Bremnes. Det skal jeg si var en sang som fikk følelser i gang hos både brud og brudgom, for ikke å snakke om gjestene Så var det fotografering. En morsom fotograf som fikk fram det beste i oss, tror jeg... Var egentlig veldig gøy. Trodde det skulle bli litt ubekvemt å stille opp til fotografering, men den gang ei!!! I bilen fram til festlokalet måtte jeg ta noen hodetabletter. Solsteik og 28 varmegrader ble liksom litt i meste laget på en slik da.. hehe.. Og hva hadde vi i bilen å svelge ned tablettene med???? JO, Martini Asti....hihi Ble et bra bilde av det må jeg si... Bruda super av flaska... hihi.. Festen gikk strålende, flotte taler og flotte gjester. Også gikk alt så fint. Selvfølgelig noe som kunne vært bedre, men alt er liksom bare bagateller. Varmen kunne vi ikke gjøre noe med, så det ble litt vifting med sangheftene Natta tilbringte vi på hotell og dagen etter var det frokost på senga!! Det var digg!!! Kan legge ut noen bilder om noen dager. Må bare ha litt tid til sånn etterarbeid.. hehe.. Komme meg ned på jorda igjen.. Og til deg som lurte på når det går opp for folk at dem skal gifte seg, så kan jeg bare si at det ikke helt har gått opp for meg enda... hehe.. Om noen dager kommer vielsesattesten og da er det å ringe rundt for å endre navn på førerkort osv... Kanskje det går opp for meg da... hehe.. Stor klems Ainaen
Eliza Doalot Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Gratulere så masse med vel overstått bryllup!! Godt å høre at det er flere som har hatt det som meg, men som alikevel får en flott dag!!
Gjest Svimle Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Gratulerer! Høres ut som et vellykket bryllup!
lene24 Skrevet 12. juli 2005 #4 Skrevet 12. juli 2005 Åh så gøy!!!! Gleder meg til det blir min tur ( litt over tre uker til:) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå