AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Med nr. 1 og 2 var jeg så kvalm at jeg måtte ha spypose i lomma til enhver tid, og jeg sov og sov og sov. Nå er jeg gravid med nr. 3 og kjenner ingen verdens ting. Er litt trøttere enn vanlig kanskje, sover mer nå enn for et par måneder siden. Kvalmen kjenner jeg ingenting til, ikke noen ømme bryster eller noe heller. Klarer ikke la være å tenke at noe er galt.. Noen som har opplevd symptomer å ha tydelige symptomer i ett svangerskap og absolutt ingen i et annet og det likevel har gått bra?🥺 Anonymkode: 594c8...55f
Strikkesokken Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Nyt det, tenker jeg. Her er jeg på tredje runde med hyperemesis 🤢 begynt å spy i uke 5 eller 6 hver gang. Men vet om flere som var mye kvalm med nr 1 og ingenting med nr 2. Var to ulike kjønn. Ellers er svangerskap ulikt fra gang til gang for de fleste 😊
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Jepp, litt ulike ting med de to første, ikke noe med tredjemann✌️ og det var deilig de fleste månedene😀 Anonymkode: feaef...861
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Ser jeg tullet litt til teksten i siste avsnittet der, men ser heldigvis ut til at man kunne skjønne hva jeg mente likevel. Tusen takk for svar❤️ Anonymkode: 594c8...55f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Bare nyt det. Jeg har 2 av samme kjønn og helt forskjellige svangerskap. Med nr 2 hadde jeg ingen kvalme slik som deg,eneste grunnen til at jeg visste at jeg var gravid var mensen som aldri kom. Anonymkode: 52f9b...88d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Er nr.1 og 2 samme kjønn? I så fall kan det kanskje være en forklaring at det er et annet kjønn denne gangen? Ellers er jo alle graviditeter så forskjellig, selv hos samme person. Kanskje kroppen din ikke ble like "sjokkert" over graviditeten nå, siden den allerede har vært gjennom det to ganger, og derfor takler det bedre? Anonymkode: bf94e...d46
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nr.1 og 2 samme kjønn? I så fall kan det kanskje være en forklaring at det er et annet kjønn denne gangen? Ellers er jo alle graviditeter så forskjellig, selv hos samme person. Kanskje kroppen din ikke ble like "sjokkert" over graviditeten nå, siden den allerede har vært gjennom det to ganger, og derfor takler det bedre? Anonymkode: bf94e...d46 1 og 2 er samme kjønn ja😊 Og kan jo hende som du sier, at kroppen kanskje takler det bedre. Er uansett godt å høre at alt kan være bra selv om man ikke merker noe som helst til at man er gravid annet enn manglende mensen😋 Igjen, tusen takk for alle svar. Setter veldig pris på det😍 Anonymkode: 594c8...55f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Med nr. 1 og 2 var jeg så kvalm at jeg måtte ha spypose i lomma til enhver tid, og jeg sov og sov og sov. Nå er jeg gravid med nr. 3 og kjenner ingen verdens ting. Er litt trøttere enn vanlig kanskje, sover mer nå enn for et par måneder siden. Kvalmen kjenner jeg ingenting til, ikke noen ømme bryster eller noe heller. Klarer ikke la være å tenke at noe er galt.. Noen som har opplevd symptomer å ha tydelige symptomer i ett svangerskap og absolutt ingen i et annet og det likevel har gått bra?🥺 Anonymkode: 594c8...55f Du har jo symptomer - sier du er mer trøtt enn før tror ikke dette med symptomer har så mye å si jeg. Hører jo om de som er kvalme døgnet rundt før de har SA og motsatt. Selv var jeg helt symptomfri med førstemann. Denne gangen er jeg uendelig sliten og kan bli kvalm dersom jeg ikke spiser ofte, men utover det har jeg ingen andre symptomer. Virker som det går veien denne gangen og 🤞🏼 Anonymkode: 9bcb9...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå