Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytter han hjem er jeg villig til å tilgi han

Anonymkode: ec9d2...f83

Han bør holde seg unna deg. Du virker veldig kontrollerende. Du ber han flytte, så flytte inn igjen, alt ettersom du finner det for godt. Så har du her i tråden også gitt uttrykk for at du vil bruke barnet som et pressmiddel for å få det som du vil. Jeg håper for mannens skyld at han dumper deg, men at han stiller opp for barnet som den faren ethvert barn fortjener. 

Anonymkode: 28447...137

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han bør holde seg unna deg. Du virker veldig kontrollerende. Du ber han flytte, så flytte inn igjen, alt ettersom du finner det for godt. Så har du her i tråden også gitt uttrykk for at du vil bruke barnet som et pressmiddel for å få det som du vil. Jeg håper for mannens skyld at han dumper deg, men at han stiller opp for barnet som den faren ethvert barn fortjener. 

Tror jeg skal dumpe han først 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal dumpe han først 

Det har du all rett til. Bruker du derimot barnet mot far, slik du har vist deg villig til å gjøre her i tråden, da håper jeg far tar rettslige skritt mot deg. Du er ikke moden nok til å få barn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det har du all rett til. Bruker du derimot barnet mot far, slik du har vist deg villig til å gjøre her i tråden, da håper jeg far tar rettslige skritt mot deg. Du er ikke moden nok til å få barn. 

Du kan håpe så mye du vil men det skjer aldri :)

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan håpe så mye du vil men det skjer aldri :)

Det vil tiden vise. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det vil tiden vise. 

Litt vanskelig om man har fått avslag på opphold og ikke får komme inn i landet igjen på mange år 

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig om man har fått avslag på opphold og ikke får komme inn i landet igjen på mange år 

Var villig å reise ut av landet slik han kan få være med barnet mest mulig. Men nå kan han fint ordne ting selv

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå har han snart et barn her i Norge og så kan han søke om familiegjenforening med det som begrunnelse... 

Anonymkode: 938e8...ba6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men nå har han snart et barn her i Norge og så kan han søke om familiegjenforening med det som begrunnelse... 

Anonymkode: 938e8...ba6

Ikke om han har gjort noe ulovlig 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke om han har gjort noe ulovlig 

Hvis han er så ubrukelig, og i tillegg en kriminell uten oppholdstillatelse, hvorfor ble du i det hele tatt sammen med ham? Og hvorfor sørget du ikke for å ikke bli gravid? Er du 15 år gammel? 

Anonymkode: bdbc6...820

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så ubrukelig, og i tillegg en kriminell uten oppholdstillatelse, hvorfor ble du i det hele tatt sammen med ham? Og hvorfor sørget du ikke for å ikke bli gravid? Er du 15 år gammel? 

For dette er opplysninger som kom i ettertid. Hadde jeg vært 15 hadde nok han vært i fengsel nå ... 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For dette er opplysninger som kom i ettertid. Hadde jeg vært 15 hadde nok han vært i fengsel nå ... 

OK, 16 år da...  Denne historien er jo et godt eksempel på at man bør bruke prevensjon til man er i et stabilt forhold... 

Når det er sagt, i andre kulturer er det mer vanlig å stille opp for familien, han her lever i tillegg hos, og på sin. Så ikke så rart han føler han må stille opp. 

AnonymBruker
Skrevet

OK, 16 år da...  Denne historien er jo et godt eksempel på at man bør bruke prevensjon til man er i et stabilt forhold... 

Når det er sagt, i andre kulturer er det mer vanlig å stille opp for familien, han her lever i tillegg hos, og på sin. Så ikke så rart han føler han må stille opp. 

Nei det er helt sant.. lurer på om familien hans vil stille opp for barnet da.. 

Gjest Chroma
Skrevet

Stakkars, stakkars dette barnet som blir født inn i alt dette rotet, drittet og konfliktene! Utifra det du forteller bør ingen av dere få barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer jo bare mer og mer opplysninger desto flere du får i mot deg, og ikke en eneste av de opplysningene du kommer med tilsier at han ikke kan ha kontakt med sitt eget barn. Den store taperen her er ikke han, men barnet du venter. Du frarøver det muligheten til å få en pappa, bare fordi du er sur og bitter på han. Ja, han prioriterer kanskje feil ved å bruke så mye tid på svigerinnen sin, men det gjør han ikke til en dårlig pappa av den grunn. Nei, det er ikke «heldigvis så har han ikke norsk statsborgerskap», det er dessverre, for den som taper her er barnet ditt. Jeg har vanskeligheter med å tro på at han har gjort noe kriminelt, da det er opplysninger du først kommer med når så mange sa deg i mot. Du skal bli mamma; skjerp deg, ta deg sammen og sett dine egne følelser til side og barnet ditt først! 

Anonymkode: bbef2...81d

• Liker 3
Skrevet

TS, Fedrene har ikke lov til å være med på kontroller nå. Og kun en forelder har lov å følge barnet til hs. Så han kan faktisk ikke bli med deg på kontroller... 

AnonymBruker
Skrevet

God morgen.

Trådstarter her, jeg vil si at jeg har sagt mye dumt og umodent igår. Jeg føler meg veldig opp og ned for tiden og er i elendig form. Igår ble jeg bare så sint og lei. Har tenkt over det jeg har skrevet og er litt flau.  Jeg har sagt unnskyld til han også og han forstod bare meg. Han vil ikke være så mye med de egentlig og hjelpe og  situasjonen der har forverret seg og mannen har bare sluttet å bry seg hjemme. Men han vil være med meg og at vi er selv en familie.  Vi har det så fint når vi er sammen og jeg sa rett og slett jeg er sjalu på henne og det visste han sa han. 

Jeg må bare roe meg ned og slutte være så kranglete og hissig (i svangerskapet). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 22.7.2020 den 7.44, AnonymBruker skrev:

Men greit for han å være egoistisk? Vi ble enige om beholder vi barnet sķulle han stille opp 100%

Det er jo ikke noe barn enda! Jeg er gift og bor med mannen min, men han var da ikke med på annet enn ordinær ultralyd med førstemann. Er gravid igjen med termin i oktober, og nå har han jo ikke fått lov å være med på kontroller pga korona, men hadde ikke hatt behov for å være med på annet enn ultralyder nå heller. Føler at svangerskapskontroller går veldig på meg, liksom måle ditten og datten og vekt osv, så det klarer jeg fint alene. 

Og nei, du kan ikke straffe han med å nekte han å være med barnet etter du har født fordi du er snurt fordi han ikke sitter og holder deg i hånda akkurat nå. Du høres veldig ung ut, det var for tidlig å flytte sammen, men ikke å få barn sammen, som faktisk binder dere sammen for resten av livet om dere vil eller ei? 

Anonymkode: 57ed4...2c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...