Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får mistanke om at denne mannen egentlig anser kona til broren og barna hennes som sin familie. Og det kommer til å fortsette - broren kommer til å jobbe like mye og hun forblir syk. Hvorfor kan ikke broren ta ut omsorgspermisjon og hjelpe sin psykisk syke kone?

Anonymkode: d5fb6...719

Fordi han er en stor egoist og orker ikke med hun også er han utro. 

Anonymkode: ec9d2...f83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du får deg et sjokk når babyen er født og far vil ha samvær. Da har du ingenting å stille opp med, fordi barnet ditt har krav på samvær med faren sin - enten du liker det eller ikke. Dette er så grusomt egoistisk at jeg ikke finner ordene engang. Skal du virkelig straffe ungen din og frarøve denne en pappa, bare fordi han er en dårlig kjæreste? 

Anonymkode: bbef2...81d

Heldigvis har han ikke norsk statsborgerskap :)

Skrevet

Det her minner meg om tråden med urinluktende leilighet. Det er som å snakke med en robot! Om du bare kødder, ts, så velger du ganske stygge ting å kødde med!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, visp said:

Det her minner meg om tråden med urinluktende leilighet. Det er som å snakke med en robot! Om du bare kødder, ts, så velger du ganske stygge ting å kødde med!

Nei jeg er bare utrolig lei og sint 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er en stor egoist og orker ikke med hun også er han utro. 

Får vibber om det samme egentlig - hvor mye hjelp med hus trenger en dame i 2020 slik at mannen blir for utslitt for å besøke kjæresten sin? Noe som ikke stemmer her.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Får vibber om det samme egentlig - hvor mye hjelp med hus trenger en dame i 2020 slik at mannen blir for utslitt for å besøke kjæresten sin? Noe som ikke stemmer her.

Nå høres jeg nok frekk ut  men det er de som trenger hjelp til å få orden på livet sitt og ikke minst for barnas skyld. De lever kaotisk og huset ser ikke ut. At han gjør alt i huset for de og må være barnevakt for konen virker veldig usunnt ut for barna også. Hun kan ikke være ærlig med behandleren sin om hvor syk hun er .

Feks om han er hos meg kontakter hun han og sier når siste bussen går og maser om når han kommer hjem. For hun Kan ikke være alene i huset når hun våkner med barna. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå høres jeg nok frekk ut  men det er de som trenger hjelp til å få orden på livet sitt og ikke minst for barnas skyld. De lever kaotisk og huset ser ikke ut. At han gjør alt i huset for de og må være barnevakt for konen virker veldig usunnt ut for barna også. Hun kan ikke være ærlig med behandleren sin om hvor syk hun er .

Feks om han er hos meg kontakter hun han og sier når siste bussen går og maser om når han kommer hjem. For hun Kan ikke være alene i huset når hun våkner med barna. 

Overnatter han hos henne også????? Det hadde vært kroken på døra for meg, herregud, disse to ligger jo sammen. Hvorfor skal man ellers sove i samme hus som en annen kjerring når man har en gravid kjæreste? Sykt.

AnonymBruker
Skrevet

Overnatter han hos henne også????? Det hadde vært kroken på døra for meg, herregud, disse to ligger jo sammen. Hvorfor skal man ellers sove i samme hus som en annen kjerring når man har en gravid kjæreste? Sykt.

Han bor hos broren og konen. Han har ikke eget sted. 

AnonymBruker
Skrevet

Heller ikke jobb. Er nok de som forsørger han 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Her er jeg redd du har litt urealistiske forventninger, naturlig nok kanskje når dere venter barn så altfor tidlig i et forhold. Men, helt oppriktig virker du litt labil og det er ikke så rart han trekker seg unna. Og, hva trenger du hjelp til pga graviditeten når den er 5? mnd unna?

Jeg tror heller ikke det er normalt at de kommende fedrene deltar på så mange kontroller etc.? Min mann deltok vel på ordinær ultralyd, de øvrige kontrollene var jeg på alene - han var på jobb! Ikke en gang var han med til jordmor på helsestasjonen altså, men han var med en gang til legevakt da jeg hadde litt blødninger (ikke alvorlig). Det betydde jo ikke at han ikke var interessert.

Men, husk at du føler graviditeten dag ut og dag inn på kroppen - det gjør ikke han. Menn blir oftest mer engasjert når barnet er født, det blir mer «konkret» da, om du skjønner.

Pust med magen, ro ned og gled deg over mirakelet som er på vei ❤️

Anonymkode: b9040...49b

Min også. Han var heller ikke med på noe annet en ultralyd en gang. Selv om jeg totalt fikk 3 ultralyd. Fordi de målte magen og hode til barnet feil hele tiden. 
Disse kontrollene er ikke det som du kommer til se tilbake på å husk som noe spesielt tro meg.

Anonymkode: 2003b...498

• Liker 1
Gjest AnnaW
Skrevet

Nei, han ville jeg latt være å flytte sammen med...har bodd sammen m en som prioterte andre, etter 3 år fikk jeg nok...bedre å være alene når det er sånn. Hvorfor skal man gidde å bo sammen med en som prioterer andre hele tiden...trives som alenemor jeg;)

AnonymBruker
Skrevet

Har lest igjennom tråden, og det eneste jeg ser er at du svarer negativt på absolutt alle gode råd og meldinger du får. 

Beklager men her får du ingen sympati, du har selv valgt å få barn med en mann du knapt kjenner, som ikke har jobb, som ikke har eget sted å bo, som du visste bruker mye tid hos familien. Du visste hva du gikk til. 

Anonymkode: 717ba...e0e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har lest igjennom tråden, og det eneste jeg ser er at du svarer negativt på absolutt alle gode råd og meldinger du får. 

Beklager men her får du ingen sympati, du har selv valgt å få barn med en mann du knapt kjenner, som ikke har jobb, som ikke har eget sted å bo, som du visste bruker mye tid hos familien. Du visste hva du gikk til. 

Anonymkode: 717ba...e0e

Nei du har helt rett. Det er jeg som har vært utrolig naiv og dum. Og skulle bare tatt abort når jeg kunne.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er ikke nødt til noe egentlig.

Han holder ikke avtaler og prioterer ikke oss slik han sier han skal.. det vil jeg si er som å lyve 

Jo, du er faktisk nødt til ganske mye. Dette er lovpålagt. Han kan gi fullstendig f*** i deg, i et forhold med deg, og hele graviditeten, men det vil ikke si at du kan nekte han hans rettigheter som far når barnet kommer. Han kan velge å være far uten at han velger deg som partner. 

Anonymkode: 28447...137

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jo, du er faktisk nødt til ganske mye. Dette er lovpålagt. Han kan gi fullstendig f*** i deg, i et forhold med deg, og hele graviditeten, men det vil ikke si at du kan nekte han hans rettigheter som far når barnet kommer. Han kan velge å være far uten at han velger deg som partner. 

Joda men da må han først ha noen rettigheter i Norge ... 

AnonymBruker
Skrevet

Hasert på det du skriver i hovedinnlegget synes jeg det virker som du har sendt blandede signaler til han. Han ønsket å flytte inn og være med deg, du ha han flytte ut men nå forventer du likevel at han skal gjøre ditt og datt. Jeg kan se for meg at dette gjorde han usikker på hva du egentlig forventer av han.. 

Basert på det du skriver om han ellers så virker han også som en fin fyr som er flink til å hjelpe de rundt seg. Kanskje litt i overkant mye. Men når du skriver at han bor hos dem og at han ikke har jobb så de forsørger han så kan det faktisk hende at han stiller opp for svigerinnen sin så mye som han gjør fordi han føler han må gjøre opp for at de lar han bo der. Og igjen, hvis du ikke hadde bedt han flytte ut fra deg så hadde han faktisk kommet hjem til deg hver eneste dag og automatisk vært mer til stedet, og det hadde antagelig også vært lettere for han da og stille opp for deg slik du ønsker. 

Synes det generelt virker som du har en ganske negativ holdning, basert også på hvordan du svarer her, og det virker som du ødelegger en del for deg selv. 

Synes også at det er ganske sykt at du trekker inn at mannen ikke har norsk statsborgerskap som et argument for at han ikke skal få ordentlig samvær? Igjen så sier dette mye om holdningen din her, og det har forsåvidt ingenting å si for situasjonen heller. 

Anonymkode: 862d6...daf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Heller ikke jobb. Er nok de som forsørger han 

Ja, men så fint at du da ønsket akkurat det samme for ditt barn som du fikk av din far, når du var liten. Eple faller ikke langt fra stammen. Man kan ikke gjøre akkurat det samme som foreldrene sine, og forvente et annet resultat?!

Anonymkode: 2003b...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda er ikke synd på han .. han kan sikker lett å ha ubeskyttet sex og få en annen gravid og holde henne i bakgrunnen og ikke gjøre en dritt. 

AnonymBruker
Skrevet

Flytter han hjem er jeg villig til å tilgi han

AnonymBruker
Skrevet

Joda er ikke synd på han .. han kan sikker lett å ha ubeskyttet sex og få en annen gravid og holde henne i bakgrunnen og ikke gjøre en dritt. 

Det er ikke synd på Ts heller. Hun kunne brukt beskyttelse. Hennes kropp, hennes ansvar. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...