AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #21 Skrevet 22. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Da bør du snakke med jordmor om det, kanskje du kan få en å snakke med. Og, si det gjerne til den vordende faren - det forklarer litt av oppførselen din... Anonymkode: b9040...49b Jeg går oftere til jordmor pga komplikasjoner i svangerskapet og problemer med å knytte meg og glede meg over dette Anonymkode: ec9d2...f83
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #22 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og bare la han behandle meg slik framover? Love ting og ikke holde ord? Anonymkode: ec9d2...f83 Hva er det konkret han lover og ikke holder? Jeg synes du har fått flere gode tilbakemeldinger, men dette er vel bare er tulleinnlegg for du svarer ikke på noe av det og ser ut til bare å se feilene hans, mens du ikke har noen. Stakkars barn som skal bli født inn i noe slikt. Anonymkode: b9040...49b 5
visp Skrevet 22. juli 2020 #23 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og bare la han behandle meg slik framover? Love ting og ikke holde ord? Anonymkode: ec9d2...f83 Ja. Akkurat så kjipt kan det være å få ansvaret for et barn. Jeg tror han her har potensialer. Jeg er sikker på at han kommer til å stille opp når det er et fysisk barn der. Men den tenåringsgreiene dine får du legge av deg faktisk. Du aner ikke hvor mye mer uheldig du kunne vært med typen! Du lager storm i vannglass her. 9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #24 Skrevet 22. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det konkret han lover og ikke holder? Jeg synes du har fått flere gode tilbakemeldinger, men dette er vel bare er tulleinnlegg for du svarer ikke på noe av det og ser ut til bare å se feilene hans, mens du ikke har noen. Stakkars barn som skal bli født inn i noe slikt. Anonymkode: b9040...49b Jeg har skrevet et innlegg om det her før. Han stiller opp 100% før konen til broren som har to barn og hun sliter med psysiske problemer .. Det plager meg veldig og jeg har prøvd å være tålmodig og godta at hun trenger hjelp da mannen jobber hele tiden. Han følger de på legetimer osv fordi hun mestrer ikke å ta bussen eller være alene .. derfor er ikke jeg så viktig og mitt svangerskap. Anonymkode: ec9d2...f83
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #25 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet et innlegg om det her før. Han stiller opp 100% før konen til broren som har to barn og hun sliter med psysiske problemer .. Det plager meg veldig og jeg har prøvd å være tålmodig og godta at hun trenger hjelp da mannen jobber hele tiden. Han følger de på legetimer osv fordi hun mestrer ikke å ta bussen eller være alene .. derfor er ikke jeg så viktig og mitt svangerskap. Anonymkode: ec9d2...f83 Han høres ut som en utrolig fin mann som stiller opp for de rundt seg. Jeg er redd din sjalusi og oppførsel driver han bort om du fortsetter, der virker som du tenker enten det er hans skyld at du sliter i graviditeten og med å knytte det til babyen i magen - eller at han skal fikse det. Dette må du i første rekke fikse selv, med hjelp fra andre. Han er der, men jeg skjønner også han stiller opp for brorens familie. Han kommer med stor sannsynlighet å bli en veldig god far ❤️ Anonymkode: b9040...49b 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #26 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han høres ut som en utrolig fin mann som stiller opp for de rundt seg. Jeg er redd din sjalusi og oppførsel driver han bort om du fortsetter, der virker som du tenker enten det er hans skyld at du sliter i graviditeten og med å knytte det til babyen i magen - eller at han skal fikse det. Dette må du i første rekke fikse selv, med hjelp fra andre. Han er der, men jeg skjønner også han stiller opp for brorens familie. Han kommer med stor sannsynlighet å bli en veldig god far ❤️ Anonymkode: b9040...49b Ja nå er det nå for sent. Jeg har satt krav og sagt dette til han . Anonymkode: ec9d2...f83
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #27 Skrevet 22. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Han høres ut som en utrolig fin mann som stiller opp for de rundt seg. Jeg er redd din sjalusi og oppførsel driver han bort om du fortsetter, der virker som du tenker enten det er hans skyld at du sliter i graviditeten og med å knytte det til babyen i magen - eller at han skal fikse det. Dette må du i første rekke fikse selv, med hjelp fra andre. Han er der, men jeg skjønner også han stiller opp for brorens familie. Han kommer med stor sannsynlighet å bli en veldig god far ❤️ Anonymkode: b9040...49b Når barnet er født hvordan skal han ha tid til å hjelpe alle andre? Anonymkode: ec9d2...f83
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #28 Skrevet 22. juli 2020 Men hva eksakt er det du trenger av samboeren din? At han er med deg kontroller? For det er faktisk ikke så vanlig, de fleste går på disse alene. Høres ut som en mann som prøver å stille opp for sine nærmeste, men det takler du dårlig. Hvordan er han ellers som kjæreste? Anonymkode: bbef2...81d 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #29 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når barnet er født hvordan skal han ha tid til å hjelpe alle andre? Anonymkode: ec9d2...f83 Når barnet er født er det nok enklere for han å stille opp for deg/det. Selv om man vet at barnet er i magen, så blir det ikke så "konkret" enn før barnet faktisk er ute av magen. Det virker som at du har gått inn for at han er den store stygge ulven fordi han velger å hjelpe familien til broren, og at du kanskje er sjalu eller forventer at han skulle være med på alt i svangerskapet. Kan ikke si jeg har lagt merke til at du har skrevet noe om det - har du virkelig fortalt han hvordan du føler, og hva du ønsker/forventer han skal delta på i svangerskapet? Anonymkode: db738...8b1 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #30 Skrevet 22. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Når barnet er født er det nok enklere for han å stille opp for deg/det. Selv om man vet at barnet er i magen, så blir det ikke så "konkret" enn før barnet faktisk er ute av magen. Det virker som at du har gått inn for at han er den store stygge ulven fordi han velger å hjelpe familien til broren, og at du kanskje er sjalu eller forventer at han skulle være med på alt i svangerskapet. Kan ikke si jeg har lagt merke til at du har skrevet noe om det - har du virkelig fortalt han hvordan du føler, og hva du ønsker/forventer han skal delta på i svangerskapet? Anonymkode: db738...8b1 JA. Og hver gang sier han at han skal stille opp mer, være der mer. Men dagen etter avlyser han planene for hun må ha hjelp eller andre. Feks kom han ikke da jeg var innlagt med blødninger. Det sier vel litt.. Tok opp igjen igår at jeg er stresset,sliten og synes hun trenger overdrevent mye hjelp. Han sa han skal hjelpe meg. Skulle komme igår og være sammen men da var han for trøtt etter å hjulpet henne med huset og barn hele dagen. Anonymkode: ec9d2...f83
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #31 Skrevet 22. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når barnet er født hvordan skal han ha tid til å hjelpe alle andre? Anonymkode: ec9d2...f83 Hva mener du? At han skal bevise for deg nå, mange måneder før babyen er født, at han vil stille opp for babyen slik han stiller opp for broren og brorens familie? Jeg lurer på hva som eventuelt ville være «godt nok» for deg? Jeg tror, dessverre, ingenting nå vil være godt nok for deg og jeg skjønner denne mannen som nok på sett og vis ønsker å stille opp og være deg for deg - men som pga oppførselen din trolig heller trekker seg unna. Anonymkode: b9040...49b 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #32 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva mener du? At han skal bevise for deg nå, mange måneder før babyen er født, at han vil stille opp for babyen slik han stiller opp for broren og brorens familie? Jeg lurer på hva som eventuelt ville være «godt nok» for deg? Jeg tror, dessverre, ingenting nå vil være godt nok for deg og jeg skjønner denne mannen som nok på sett og vis ønsker å stille opp og være deg for deg - men som pga oppførselen din trolig heller trekker seg unna. Anonymkode: b9040...49b Greit for meg. Han har uansett en familie og trenger ikke flere eller en baby. Han kan fint være med dem og jeg klare meg selv. Jeg har fått nok Anonymkode: ec9d2...f83 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #33 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greit for meg. Han har uansett en familie og trenger ikke flere eller en baby. Han kan fint være med dem og jeg klare meg selv. Jeg har fått nok Anonymkode: ec9d2...f83 Hoderystende, du tar rett og slett ikke i mot en eneste tilbakemelding. 😢 Stakkars mann og stakkars baby 😥 Anonymkode: b9040...49b 11
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #34 Skrevet 22. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Hoderystende, du tar rett og slett ikke i mot en eneste tilbakemelding. 😢 Stakkars mann og stakkars baby 😥 Anonymkode: b9040...49b Neida. Baby vil få det bra og han friheten sin Anonymkode: ec9d2...f83
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #35 Skrevet 22. juli 2020 55 minutter siden, visp skrev: Han må ikke vise noenting egentlig. Han skal bli far. Du kan jo gjøre det vanskelig (og det kommer til å gjøre det vanskelig for barnet også), men du har ikke lov til å nekte han kontakt med barnet sånn uten videre. Jeg skjønner at du er i en sårbar situasjon akkurat nå og du hadde nok sett for deg at ting skulle bli annerledes, men jeg mistenker at han ikke helt skjønner dine følelser rundt dette. Han har jo ikke akkurat gjort noe særlig graverende; kun hjulpet familie og venner? I hans hode så skjer det noe helt annerledes enn i ditt; "hvorfor trenger hun at jeg er med til legen egentlig. Jeg klarer jo å dra til legen sjæl." En mann/gutt klarer ikke helt å forholde seg til barnet i magen slik som kvinner gjør/må. Ting vil bli annerledes når barnet er født, forhåpentligvis. Dette er bare ansvarsfraskrivelse. Så lenge kvinner selv lar menn slippe unna med at de "ikke kan forholde seg til barnet i magen på samme måte", fortsetter slike ting. Nei, kanskje føler de ikke like mye. Men de trenger ikke å føle noe for å være med på svangerskapskontroll og få informasjon om barnet de venter. Anonymkode: d5fb6...719 2
visp Skrevet 22. juli 2020 #36 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greit for meg. Han har uansett en familie og trenger ikke flere eller en baby. Han kan fint være med dem og jeg klare meg selv. Jeg har fått nok Anonymkode: ec9d2...f83 Du... jeg unnlot å si noe siden du er i en så sårbar posisjon men du oppfører deg faktisk som en bortskjemt drittunge her. Du ødelegger muligheten din til et ok familieforhold. For meg høres han faktisk ut som en kommende drømmepappa. Også kommer du til å sitte og gnikke og gnu på "hatet" mot denne mannen i mange år framover. Du har nok en væremåte som dytter han bort fra deg og det er synd at du ikke ser det. Jeg ville tatt en pause, om jeg var deg, og tenke gjennom hvordan framtiden kan bli best mulig for alle parter her. 12
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #37 Skrevet 22. juli 2020 Akkurat nå, visp skrev: Du... jeg unnlot å si noe siden du er i en så sårbar posisjon men du oppfører deg faktisk som en bortskjemt drittunge her. Du ødelegger muligheten din til et ok familieforhold. For meg høres han faktisk ut som en kommende drømmepappa. Også kommer du til å sitte og gnikke og gnu på "hatet" mot denne mannen i mange år framover. Du har nok en væremåte som dytter han bort fra deg og det er synd at du ikke ser det. Jeg ville tatt en pause, om jeg var deg, og tenke gjennom hvordan framtiden kan bli best mulig for alle parter her. En drømmepappa prioriterer ikke en annen dame foran barnets mor. Slik denne mannen gjør. Det vil jo fortsette også etter at barnet er født - så lenge kona til broren trenger hjelp, kommer han til å slippe alt han har og hjelpe henne. Det er jo ikke slik at disse psykiske problemene forsvinner over natten. De vil mest sannsynlig være der etter fødselen. Så TS vil bli sittende alene mens faren hjelper alle andre. Anonymkode: d5fb6...719
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #38 Skrevet 22. juli 2020 Jeg har lest den andre tråden din og skjønner deg godt. Dette er ikke en fyr som har potensiale, dette er din svigerinnes slave og det vil ikke være tid til deg eller barnet. Ikke forvent noe som helst av han. La det bli opp til han og se hvor mye kontakt han vil ha med barnet. Barnet har krav på samvær men du behøver ikke løpe etter han. Anonymkode: 062cf...c78 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #39 Skrevet 22. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA. Og hver gang sier han at han skal stille opp mer, være der mer. Men dagen etter avlyser han planene for hun må ha hjelp eller andre. Feks kom han ikke da jeg var innlagt med blødninger. Det sier vel litt.. Tok opp igjen igår at jeg er stresset,sliten og synes hun trenger overdrevent mye hjelp. Han sa han skal hjelpe meg. Skulle komme igår og være sammen men da var han for trøtt etter å hjulpet henne med huset og barn hele dagen. Anonymkode: ec9d2...f83 Jeg får mistanke om at denne mannen egentlig anser kona til broren og barna hennes som sin familie. Og det kommer til å fortsette - broren kommer til å jobbe like mye og hun forblir syk. Hvorfor kan ikke broren ta ut omsorgspermisjon og hjelpe sin psykisk syke kone? Anonymkode: d5fb6...719
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #40 Skrevet 22. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit for meg. Han har uansett en familie og trenger ikke flere eller en baby. Han kan fint være med dem og jeg klare meg selv. Jeg har fått nok Anonymkode: ec9d2...f83 Tror du får deg et sjokk når babyen er født og far vil ha samvær. Da har du ingenting å stille opp med, fordi barnet ditt har krav på samvær med faren sin - enten du liker det eller ikke. Dette er så grusomt egoistisk at jeg ikke finner ordene engang. Skal du virkelig straffe ungen din og frarøve denne en pappa, bare fordi han er en dårlig kjæreste? Anonymkode: bbef2...81d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå