Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk klarer seg uten vesker. Hva er det egentlig kvinner har oppi disse digre veskene sine?

Anonymkode: 8e445...735

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt dere får plass i de enorme lommene deres som vi ikke har.

Nesten ingen bukser for kvinner har skikkelige lommer. Ei heller jakker osv.

Så mobil, pengbok, nøkler hovedsaklig.

Noen har kanskje litt ekstra ting som tamponger/bind, en liten kam/børste, leppepomade, tyggis, speil, hårstrikk, hårpins, osv osv.

Anonymkode: c0b42...b72

• Liker 8
Skrevet (endret)

Kan bare svare for meg selv, det ser ca slik ut: 
Powerbank, tyggis, bok, vannflaske, pudder, nøkler, nettbrett, lommebok, paraply, hårbørste, hårstrikk, leppestift, pinsett, tapetkniv, snus, energibar og våtservietter. 

Endret av Nappetass1
  • Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk klarer seg uten vesker. Hva er det egentlig kvinner har oppi disse digre veskene sine?

Klarer nå virkelig mannfolk seg uten vesker... Jeg føler "kan du ha den i veska for meg" er en gjenganger i mitt kjærlighetsliv. 😂

Jeg har selv gjerne nøkler, lommebok, mobil, litt sminke, kam, ibux, servietter og paraply. Den må jo ikke stappes helt full heller, man kan ha noe å gå på. Hvis det blir for varmt kan jeg ta av en overdel og ha den i veska f.eks.

(Så finnes det jo selvsagt ulike vesker til ulikt bruk. Skal jeg f.eks på en fest eller noe på byen, så velger jeg en litt mindre en.)

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun store vesker på sommeren. Har med solkrem, par snusbokser, tamponger, lommebok, mobillader og shorts om jeg har på bukser.

Resten av året bruker jeg ikke veske, eventuelt en liten en med plass til snus, mobil og kort

Anonymkode: fb38d...6f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har våtservietter, tamponger, solbriller, mobil, lommebok, Paracet, Pepsi boks (😳) leker til barna, smokk, hybel kaniner, osv...

Anonymkode: 372ac...32c

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun veske på sommeren når jakkene ikke har store nok lommer. 

Lommebok, nøkler, mobil, hårstrikk, fisherman friends og lipsyl av en eller annen sort. 

Hvis jeg kun skal på butikken, tar jeg heller sekk så slipper jeg å bære i hendene. 

Anonymkode: 5afe8...b15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Buksene og jakkene våre har ikke de vanvittige dybdene manneklær har, så man må jo kompensere. Blir for vulgært å stappe alt i bh-en. 

Anonymkode: 04fd3...ade

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du? Visste du at kvinneklær knapt har lommer? Og hvis de har det, så er de stort sett bittesmå med plass til en halv tannpirker?

Anonymkode: 62814...a63

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Callisto83 skrev:

Klarer nå virkelig mannfolk seg uten vesker... Jeg føler "kan du ha den i veska for meg" er en gjenganger i mitt kjærlighetsliv. 😂

Helt enig!  :ler:

Jeg bruker sjeldent veske, jeg har en lommebok med plass til mobil som jeg bærer i hånda, og det holder for meg i de fleste tilfeller.

Men når jeg bruker veske inneholder den et skjerf, en vannflaske, lommebok, en liten pung med akuttmedisiner, og for tiden en flaske med antibac.

Anonymkode: d28ea...cc5

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det liiiitt forskjell på kvinner og menn fysiologisk og ellers. Menn bruker ikke sminke og har ofte kort hår som ikke må gres x antall ganger per dag. Menn menstruerer ikke og trenger derfor ikke å ha med bind eller tamponger med seg. 

En annen ting, som flere her har påpekt, at mye av kvinneklær har bittesmå lommer uten plass for mobil, nøkler og lommebok. 

Anonymkode: 1374a...3f7

• Liker 1
Skrevet

I veska har jeg lommebok, mobil, nøkler, bok (minst en), paraply, kleenex, pastiller, kulepenn, mp3-spiller, powerbank, matpakke og nøkkelkort hvis jeg skal på jobb og et varierende utvalg ting og tang som kan være kjekt å ha med siden jeg uansett bærer på en veske. Selv når jeg en sjelden gang har klær med skikkelige lommer foretrekker jeg veske hvis jeg skal ha med mer enn nøkler, det er mer praktisk med en veske over skulderen enn lommene fulle av ting.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det liiiitt forskjell på kvinner og menn fysiologisk og ellers. Menn bruker ikke sminke og har ofte kort hår som ikke må gres x antall ganger per dag. Menn menstruerer ikke og trenger derfor ikke å ha med bind eller tamponger med seg. 

Jeg bruker aldri sminke, grer mitt lange hår kun morgen og kveld og går på hormonprevensjon så jeg ikke menstruerer. Jeg er definitivt og utvilsomt kvinne likevel...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går med sekk: 

paraply om Yr anbefaler, ditto med jakke. Solkrem, powerbank, skrivepapir og penner, klesrulle ( har bikkje.. og hår hår hår) medisiner for en uke ( om jeg strander ett sted) pudder og dekkstift, neglklipper, noen ganger drikke, Etui til solbriller, tørkepapir. Myyye tomrom. Mobil.

Ellers har jeg sekk fordi jeg ikke har bil og alle matvarer må bæres fra butikk, da er sekken klar. 

Anonymkode: 867f2...a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de fleste menn jeg ser på toget har med ryggsekk. Du vet, den de har mellom beina så de har en god unnskyldning til å manspreade. Hva slags manneting er oppi den sekken? 

Anonymkode: 608a6...3eb

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg har kun én veske. Det er en liten veske og har den egentlig sjelden med meg. Kjøper jakker og bukser etter et kriterie; de må ha skikkelige lommer. Da kan jeg ha lommebok, nøkler og mobil på meg, i lommene, når jeg skal på kjøpesenteret eller i butikken bare. Da slipper jeg veske.

Men noen ganger skal jeg være litt lenger borte, og vil da ha med meg migrenemedisin (i tilfelle anfall), lepomade, papirlommetørkler, hårstrikk, en penn etc. Sånne småting man kan få bruk for i løpet av en halv dag eller hel dag ute på farten. Da må jeg ha med meg vesken min. Den er liten, men rommer alle disse småtingene greit. Må også bruke vesken hvis jeg bruker kjole, da de har ikke lommer som et par jeans har.

Før i tiden gikk jeg også med stor veske, og stappet alt mulig rart i den. Når jeg handlet noe, ble det stappet ned i vesken etterpå hvis det gikk. Men det er mange år siden jeg brukte så stor veske nå. Orker ikke drasse på det lenger.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Menn har lommer.

I min veske har jeg en vannflaske, nøkler, mobil, smertestillende, og kanskje tyggis. Skal jeg på jobb har jeg en større veske med plass til laptop, skal jeg handle mat har jeg gjenbrukbare tøyposer i veska. Skal jeg på flytur har jeg Kindle og Bose headset i. Nå for tiden har jeg også antibac i veska.

Anonymkode: 30424...fa6

Gjest tranedatter
Skrevet

Haha!

Mannen tar med seg mobil og lommebok.

Jeg tar med meg det sammen, men også: ekstra trøye til meg selv og barnet, barnets mobil (nå har hun fått egen veske da), tyggegummi, astmamedisin til barnet, tørkepapir som alle bruker. Paraply. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt dere får plass i de enorme lommene deres som vi ikke har.

Anonymkode: c0b42...b72

Trenger man så mye? Alt jeg har med meg er nøkler og mobil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

6 pk pils😃

Anonymkode: 312af...4c2

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger man så mye? Alt jeg har med meg er nøkler og mobil.

Jeg har sjelden plass til nøkler og mobil i de bittesmå lommene om det er det eneste jeg skal ha med. Og så må man ofte ha ned seg litt mer om man skal mer enn bare på butikken. Ta deg en par uker i kvinneklær, så kan vi diskutere det igjen. 

Anonymkode: 62814...a63

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...