AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #121 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så langt har jeg ikke kommet enda 😅 Er det vanskelig å selge? Anonymkode: 68496...4df Like enkelt å selg som å kjøpe. Anonymkode: b3749...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #122 Skrevet 10. januar 2021 On 7/22/2020 at 1:35 AM, AnonymBruker said: Overraskende at det ikke skrives noe om denne måten å spare på kvinneguiden i det hele tatt, er det en mannegreie? Anonymkode: a61b9...f63 Hvis du melder deg i grupper på Facebook som er rettet mot kvinner og økonomi så vil du en sjelden gang treffer noen som sier de har investert i krypto. Selv har jeg gjort dette i medio 2019. Er veldig glad for dette i dag kan man si. D er også en konto på insta som er rettet mot kvinner som prøver seg på krypto. Kryptokampen heter den. Anonymkode: 3b60b...f63 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #123 Skrevet 10. januar 2021 On 7/22/2020 at 7:10 AM, AnonymBruker said: Jeg forbinder bitcoins med kriminalitet 🤷🏼♀️ Hvorfor skal mannen/kvinnen i gata ha kryptovaluta? Anonymkode: 5310d...0ea Da kan du like godt tenke det også om penger. Det er noe som heter hvitvasking av penger. Bitcoin og krypto er desentralisert valuta og kommet for å bli. Bitcoin er det nye gullet i digital era. Men selvfølgelig kan noen bruker d til kriminalitet for eksempel alle pyramide spill som lokker med gevinst på krypto eller han den krim saken der han ønsket å få betalt på monero krypto. Mine krypto er ikke kommet fra kriminalitet men av hard arbeid derimot og jeg kommer til å tjene fett på det! 🤪 Anonymkode: 3b60b...f63 1
Superdry Skrevet 10. januar 2021 #124 Skrevet 10. januar 2021 On 1/9/2021 at 6:21 AM, AnonymBruker said: Får håpe usdt korthuset ikke kollapser de neste ukene og drar med seg markedet inn i et sort hull Anonymkode: 01401...8b1 Tether er helt absurd. Bitfinex-folka som har funnet ut at man bare kan "trykke opp" en slags valuta som de igjen bruker til å kjøpe bitcoins, og som de etterpå selger for ekte USD til andre. Det er heeelt sinnsyke mengder som har blitt trykket opp / laget. 25 miliarder USD nå i omløp, og ingen aner om de faktisk har disse pengene og kan betale tilbake. Helt fullstendig galskap. Bitcoin er lovlig og greit nok, men tether gjør det til komplett galskap. Jeg prøvde å kjøpe 20 bitcoin i 2012 av en fyr på ebay for å lagre så lenge jeg kunne for ~£90, men han kunne bare levere 1 så jeg sa han skulle si fra når han hadde 20 så det ikke bare var lommerusk, men hørte ikke mer Så kom mtgox og jeg ble brent der og det eneste jeg har fra eventyret er noen titusener for noen år siden. Jeg kunne vært ganske rik 😑 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #125 Skrevet 13. januar 2021 Superdry skrev (På 11.1.2021 den 0.47): Tether er helt absurd. Bitfinex-folka som har funnet ut at man bare kan "trykke opp" en slags valuta som de igjen bruker til å kjøpe bitcoins, og som de etterpå selger for ekte USD til andre. Det er heeelt sinnsyke mengder som har blitt trykket opp / laget. 25 miliarder USD nå i omløp, og ingen aner om de faktisk har disse pengene og kan betale tilbake. Helt fullstendig galskap. Bitcoin er lovlig og greit nok, men tether gjør det til komplett galskap. Jeg prøvde å kjøpe 20 bitcoin i 2012 av en fyr på ebay for å lagre så lenge jeg kunne for ~£90, men han kunne bare levere 1 så jeg sa han skulle si fra når han hadde 20 så det ikke bare var lommerusk, men hørte ikke mer Så kom mtgox og jeg ble brent der og det eneste jeg har fra eventyret er noen titusener for noen år siden. Jeg kunne vært ganske rik 😑 Jeg kondolerer. Kjøpte mange i 2013, men solgte ganske raskt for å betale husleie. Tenkte at de kom til å stige i pris mye, men var for feig (sosial angst) til å skaffe meg en deltidsjobb ved siden av studiene for å få mer penger. Det med tether er ganske interessant. Rart om ikke flere stablecoins blir misbrukt på samme måten. Skjønner ikke at folk stoler helt på dem heller. Anonymkode: 9e346...c60
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #126 Skrevet 15. februar 2021 Nå står det om Bitcoin i alle avisene. https://e24.no/teknologi/i/lEOe1A/kan-penger-finnes-opp-paa-nytt Anonymkode: a61b9...f63
PokemonGone Skrevet 15. februar 2021 #127 Skrevet 15. februar 2021 Jeg viste ikke a8t det var en statistikk om dette. Å være bitcoin ulovlig og uten kontroll av myndighetene eller selskapene, hvordan kan du vite hvem som kjøper og hvem ikke? Jeg vil helst at ingen visste at jeg eier en coin på det svarte markedet ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå