AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Jeg er en jente som har alltid trivdes med gutter og lignende. Alle mine nærmeste venner er gutter. Noen av de har også sett meg naken og jeg sett dem naken. Hva syntes dere om det? Anonymkode: 8a836...f9d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Venner er venner uansett kjønn. Anonymkode: f9a57...d34 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Så lenge du ikke er type som "kun henger med gutter fordi andre jenter er drama". Alle veit at det er hun som lager drama. Anonymkode: bae62...e23 4
Gjest Alterego666 Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Mange av mine venner har også sett meg naken. Kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Hva jeg hadde synest om det kommer an på om du har hatt en seksuell, romantisk, flørtende relasjon med de eller ei. Er kvinne og en stor andel av mine nærmeste venner jeg finner på ting med er menn, men det har aldri vært noen av de type relasjoner med de. Har en date hatt en eller flere av den type relasjon jeg nevner hadde jeg mest trolig ikke synest det var noe greit og hadde nok ikke involvert meg fra start. Bekjente som en en sjeldent gang henger i samme gjeng med er noe annet. Anonymkode: b78c0...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå