AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg har engelsk fra tredjeklasse på videreågende. På vitnemålet mitt står det Engelsk tredjeklasse skriftlig karakter 5 og Engelsk tredjeklasse skriftlig karakter 5. Når jeg regner snittet skal de telle som 2 individuelle karakterer eller skal de slås sammen siden begge er engelsk? La oss si jeg har 2 i matematikk. Blir snittet mitt da (2+5+5)/3 eller blir det (2+5)/2 siden de to engelskkarakterene slås sammen? Anonymkode: 2692d...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Del Skrevet 22. juli 2020 Mener du muntlig engelsk eller eksamen? Anonymkode: ba312...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 22. juli 2020 #3 Del Skrevet 22. juli 2020 På vitnemålet i engelsk står kun fagkarakter og eksamen. Begge disse skal medregnes. IFT å regne ut snitt finnes det ufattelig mange karakterkalkulatorer der ute som gjør livet enklere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Del Skrevet 25. juli 2020 https://utdanning.no/karakterkalkulator/#/ Anonymkode: ce6f8...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå